Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 511 .. 720 | ||
saerli am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hihi angiyves | ||
| ||
juni07 am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) mensch, ich versinke do in arbet und be trotzdem scho zumne suchti wurde, immer weder müesse im forum verbizluege. wenn eu all so langwillig isch, den hät ich es paar schriebarbeite zum abgäh. ;) natürlich gratis :))) | ||
nimbini am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves, gäll irgendwie liit hüt was i de luft, mega komisch, ich hans scho geschter abig gspürt! hett gschieder blaue gmacht hüt *seufz* | ||
angiyves am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) juni07: Nö Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Gömer doch eifach go shoppe das hilft ame! Mi Schatz und i gönn am mentig immer go tättowiere und ich ha sowas vo keeeeei Bock hüt!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves, ui ganz ehrlich! ich liiiiebe ja shoppe über alles, aber ich glaube, ich würd hüt nöd emal det mini freud finde *seufz*! bin glaubs hüt en hoffnigslose fall.... villicht muess ich ferie bueche und das heiteret mini stimmig wieder uf! oh dänn hoff ich, dass hüt niemer muess anehebe bi dir, nöd dass no en seich tätowiersch | ||
angiyves am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Haha, Du bringsch mi grad ufe Idee... Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihi nei, weisch wie fies ich han au es tattoo uf minere schultere, es chinesisches zeiche! ich han ja nie gwüsst, ob de mir das richtig tätowiert hät, wänn de ja nur scho eis strichli gmacht hetti, hettis au chönne heisse "schlag mich" oder "fxxx mich" oder was au immer han dänn aber mal e chinesin gfrögt und sie hät mers bestätigt, isch mer also scho grad chli en stei vom herze gfalle | ||
sniffi am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihihi Nimbini - han grad müässä lache "öb Shopping au als Sport gilt" - meine Güte, ich wäri Hochleistigssportlerin | ||
nimbini am 09.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, ja mini leistig i de usa hetti meh chönne als 7 marathön nachenand uflischte ich han ebe gseit, allei gangi sowieso nöd, drum muess jetzt min maa dra glaube und mir ab und zue en tritt in arsch gäh, wänni nöd mag! wobi, hütt hett er mich glaubs chönne prügle, ich wär glich nöd mit, ich hoffe, morn isch wieder besser.... ich gange ebe au primär wägem rugge, han au kei bock meh uf mini verspannige immer! | ||
1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 511 .. 720 |