Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 511 .. 720
saerli  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihi angiyves

I be au daheim. Ha fäng Staub gsuuget. Das esch en rächti Überwindig gsie. Jetz setti no Englisch lehre und Ufgabe mache... das esch no viel die grösser Überwindig. Aber es muess halt sie...



juni07  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mensch, ich versinke do in arbet und be trotzdem scho zumne suchti wurde, immer weder müesse im forum verbizluege. wenn eu all so langwillig isch, den hät ich es paar schriebarbeite zum abgäh. ;) natürlich gratis :)))
angiyves, chöntsch dich für min hushalt meh begeischtere ;)

entstoht e richtigi mändigs-depro, debi seit mer jo immer das de mittwuch de schlimmschti tag isch :)

ich ha gester über 5 stund am stuck für hochzit sache gmacht und sind es rechts stuck vorwärts cho.

lg juni07



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, gäll irgendwie liit hüt was i de luft, mega komisch, ich hans scho geschter abig gspürt! hett gschieder blaue gmacht hüt *seufz*

@saerli, bisch wieder gsund? häsch dis poulet dusse?

@juni07, dänn würdisch au gschieder schaffe, wänn soviel ztue häsch! ich wär froh, ich hett chli meh arbeit, aber ebe, wänns nur so tröpfliwiis inechunnt, dänn stinkts eim ebe no meh, wänn dänn würklich mal was astaht....

ich han de mäntig suscht eigentlich no gern, de gaht bi mir immer am schnällste ume vo de zyt her, aber hüt irgendwie gar nöd! da frög ich mich dänn echt, wie ächt de mittwoch wird *seufz*



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
angiyves, chöntsch dich für min hushalt meh begeischtere ;)
lg juni07



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, gäll irgendwie liit hüt was i de luft, mega komisch, ich hans scho geschter abig gspürt! hett gschieder blaue gmacht hüt *seufz*

Gömer doch eifach go shoppe das hilft ame!
Mi Schatz und i gönn am mentig immer go tättowiere und ich ha sowas vo keeeeei Bock hüt!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ui ganz ehrlich! ich liiiiebe ja shoppe über alles, aber ich glaube, ich würd hüt nöd emal det mini freud finde *seufz*! bin glaubs hüt en hoffnigslose fall.... villicht muess ich ferie bueche und das heiteret mini stimmig wieder uf! oh dänn hoff ich, dass hüt niemer muess anehebe bi dir, nöd dass no en seich tätowiersch



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ui ganz ehrlich! ich liiiiebe ja shoppe über alles, aber ich glaube, ich würd hüt nöd emal det mini freud finde *seufz*! bin glaubs hüt en hoffnigslose fall.... villicht muess ich ferie bueche und das heiteret mini stimmig wieder uf! oh dänn hoff ich, dass hüt niemer muess anehebe bi dir, nöd dass no en seich tätowiersch

Haha, Du bringsch mi grad ufe Idee...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi nei, weisch wie fies ich han au es tattoo uf minere schultere, es chinesisches zeiche! ich han ja nie gwüsst, ob de mir das richtig tätowiert hät, wänn de ja nur scho eis strichli gmacht hetti, hettis au chönne heisse "schlag mich" oder "fxxx mich" oder was au immer han dänn aber mal e chinesin gfrögt und sie hät mers bestätigt, isch mer also scho grad chli en stei vom herze gfalle



sniffi  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihi Nimbini - han grad müässä lache "öb Shopping au als Sport gilt" - meine Güte, ich wäri Hochleistigssportlerin

Jaja s'liebe Fitness - bin scho ewig nümm gsi und sötti dä Istig mal wieder finde. Min Rugge macht sich langsam wieder bemerkbar und drum muen ich zwingend wieder gha suscht land ich denn wieder i dä Physio

Mir hend am Mäntig immer länger offe, defür hemer am Friitig immer am drüü scho zue *freu* aber isch amigs gliich en lange Tag.

Ohjee...din Samstig tönt ja nöd grad toll. Hesches nöd so guet mit Dine Schwigis?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ja mini leistig i de usa hetti meh chönne als 7 marathön nachenand uflischte ich han ebe gseit, allei gangi sowieso nöd, drum muess jetzt min maa dra glaube und mir ab und zue en tritt in arsch gäh, wänni nöd mag! wobi, hütt hett er mich glaubs chönne prügle, ich wär glich nöd mit, ich hoffe, morn isch wieder besser.... ich gange ebe au primär wägem rugge, han au kei bock meh uf mini verspannige immer!

ui ja, ich chan glaubs a einere hand abzähle, wie oft ich bis am 6i im büro bliebe bin... und wänn, dänn isch vermuetlich en apero gsi

nei mini schwigis sind de horror! also sie gaht no einigermasse, aber er isch e katastrophe! ich säge immer, wänn min maa mal so wird wie sin vater, dänn lahn ich mich scheide! ich han sin vater sit eusere hochzyt nüme gseh, also über es jahr.... drum chans vo mir us jetzt wieder es jahr gah, bis ich ihn gsehn... oder gern au no länger!



 1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 511 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.