Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 151 .. 299 300 301 302 303 .. 512 .. 720
saerli  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:


@saerli, bisch wieder gsund? häsch dis poulet dusse?




hihi, ja dusse esch es scho lang. aber de infekt wos mer gmacht het ned. bin am antibiotika ineloh, macht mi meeega müed. bin froh wenns dure esch. darum beni hüt no daheim :)
gester sind mer ad mess, bin total KO gsie nachher...

und übrigens: es esch def. vom poulet. vier anderi wo am silvester au debie gsie send händ au problem gha, aber ned so heftig wie ich.

juni07 du arme... bruchsch en selbsthilfegruppe da inne wills forum süchtig macht?



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, ui nei, grad eso? bisch e armi! ich han geschter abig a dich dänkt... han poulet us em tiefchüehler gnoh zum uftaue für hüt zum znacht... das hät so komisch usgeh und ich han so dänkt, ui hoffentlich isch das no guet



saerli  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini, muesch es nur gnueg guet brötle. mer händs glaub alli eifach zwenig lang im pfännli gha. de hunger und de gluscht sind grösser gsie als de verstand :) bin froh esch sschlimmste dure.

grüessli und en guete met em poulet :)



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
hihi nei, weisch wie fies ich han au es tattoo uf minere schultere, es chinesisches zeiche! ich han ja nie gwüsst, ob de mir das richtig tätowiert hät, wänn de ja nur scho eis strichli gmacht hetti, hettis au chönne heisse "schlag mich" oder "fxxx mich" oder was au immer han dänn aber mal e chinesin gfrögt und sie hät mers bestätigt, isch mer also scho grad chli en stei vom herze gfalle

Haha, do hämer aber Glück ka


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli, oh ok danke, ja das machi uf all fäll! dir i dem fall witerhin gueti besserig...

@angiyves, aj säg nüt! weisch wie wärs blöd gsi wenn mich uf eimal jede chines abaggeret hetti



sniffi  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli - ich han geschter au a Dich denkt, han für hüt zum Zmittag au Poulet brötlet und han extra nomale druff gachtet, dass es dure isch. Wünsch Dir au wiiterhin ganz gueti Besserig!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@saerli, oh ok danke, ja das machi uf all fäll! dir i dem fall witerhin gueti besserig...

@angiyves, aj säg nüt! weisch wie wärs blöd gsi wenn mich uf eimal jede chines abaggeret hetti

Das wär jo no guet! Aber stell Dir e aggressive Chines vor

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves wobi so en chline aggressive chines hetti scho no chönne abschlah, aber wänn die mich dänn agrabe hetted, brrrr nei danke, stahn ja gaaaar nöd uf chinesli.....



livipivi

nicht registriert

am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels und Juni07,

ich ha hüt en mega Mäntig gha, soo viel z tue wie scho lang nüme und schwups isch er verbi gsi- am Mittag hani mal ineglueget, wo all wo i min Bildschirm gsehnd, im Mittag gsi sind. Aber da isch na nüt los gsi im Forum.


Hüt Abig wird ich na überrascht, üse 4 WuTü. Jupie

Eu allne en schöne Reklaxte Abig und hoffe ich chum au mal wieder me mit über da bi eu

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



pingu83  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jupiii ich bin grad mega uftrüllet, mier chönd am 1. Februar es Huus ga aluege wo zum Verkauf staht, freu mi grad mega, vor allem wür luut Internet alles passe wie mier üs das vorstellend.


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



 1 .. 151 .. 299 300 301 302 303 .. 512 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.