Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 512 .. 720
Proeschu  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@pingu83
Das tönt jo suuuuuper! chani verstoh, dassd uftrölled besch! Das wäri jo de Hammer, wenns in real au so guet esch wie im Internet! Duesch ois chli Details verrote?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



pingu83  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja es wär es 6.5 Zimmer-Huus mit eme Schopf drzue. Mier suechend ebe so öpis, wil mier wend nu gern Geissli und sust es paar Tierli zuetue...

Isch e bitz es älters, aber das suechend mier au, aber het e neui Kuchi dinne und dr Priis isch wiit unter dem wo mier maximum Budgetiert hend



*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



angiyves  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves wobi so en chline aggressive chines hetti scho no chönne abschlah, aber wänn die mich dänn agrabe hetted, brrrr nei danke, stahn ja gaaaar nöd uf chinesli.....

Hahahahaha, Du Geili!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@pingu83
Aso die Eckdate töned jo scho mol seeeehr guet denn drucki oi fescht Düüme, dasses so (oder no besser) esch ond ehr das Huus chönnd chaufe! Wow, Huus-Chauf fendi emmer spannend, ich hoffe, dass mer das ergendeinisch au döfed erläbe! Fendes guet, dasses en noii Chochi hed, wasi au no wechtigi Pönkt fende send dHeizig, sDach ond dFenster, well das doch no recht grossi "Pöschte " send.
Haltisch ois ofem laufende, gäll??!?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



pingu83  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Am 1. februar am Mittag weiss i meh

Ja i finde das au wichtigi Pöste, da cha mer viel Geld spare, aber min zuekünftige isch Zimmermaa de weiss scho bitz uf was luege

Ui ui ui dr 1. Februar wird ganz cool, am morge Huus aluege, am Nami Brutkleid ussueche

*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



juni07  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo, das kenn i. häsch di druf igstellt, dass dir e fuule lenz machsch im büro und wenn de arbet chunt, de schissts di no meh a.
momentan isch be eus d'höll los :) wegem forum muess i immer au am obe schaffe ;)

@angiyves: ergendwie han ich erwartet, dass du ned zu eus chunsch go putze, aber ich lo mi au gern vom gegeteil überzüge ;)

@nimbini: has vellecht ned glese, aber was heisst de dis tattoo wenn ned die andere 2 sache?

@saerli: ich gseh mich scho imne grosse ruum, wo es paar lüt, v.a. fraue im chreis hocked, ich muess den ufstoh und säge: "min name isch juni07 und ich be HZ-Forum-Sücchtig und en Maa ;)"

@livipivi: danke fürs berücksichtige ;)
schön zghöre das en guete tag gha häsch :)
was händ ihr de gmacht am wutü-obe?

@pingu83: so cool, wot au es huus :) isch es für euch nie es thema gsi eis selber zbaue?

lg juni07



pingu83  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni, nei es isch immer üse Traum gsi es älters Huus umbaue, da min zuekünftige ja au Zimmermaa isch und ich tuen au gern werke


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



juni07  am 09.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@pingu83: den händ ihr jo die beschte vorussetzige :)



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@pingu83 - Drucke Eu au Duume für Besichtigung und bin uf News ebefalls gspanne und viel Spass denn bim Bruutchleid ussueche - das wird ja würklich än Hammertag bi Dir

@juni - ich chan nümm - so geil......forumsüchtig und Du als einzige Maa es cools Bild

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morgääähn

damn, bin immer no müed, geschter am 20.15 ipennt uf em sofa! aber hüt abig gömer is fitness, ich hoffe, das päppelet mich dänn uf! jaaa richtig gläse, min maa und ich händ am samschtig wieder mal es fitnessabo glöst, han ihn müesse dezue nötige, wil ichs allei eh nöd dureziehn und er mir sicher ab und zue chan en tritt in arsch gäh han au übelscht muskelkater gha die letschte zwei täg, aber das chan ja nur besser werde....

@angiyves

@juni07, ja genau, so laufts, willsch easy eis chille im büro und dänn muesch no so en scheiss mache! aber irgendwänn muess ich's mache, ich glaube, ich packs nachher a... aber ich gange devo us, dass ichs inere stund erledigt han und dänn chani ja de rescht vom tag chli chillaxe.... mis tattoo bedütet "traum"

lg nimbini



 1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 512 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.