Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 152 .. 301 302 303 304 305 .. 513 .. 720
juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: be scho weder rückfällig ;)

@nimbini: jo vel erfolg bem chille demfall :) so luschtig, das tattoo hät mis frölein au. ich tue ihre mol die andere dütige underjuble ;)

lg juni07



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, im ernscht? gopf, das macht mer langsam angscht, sie hät de glich name wie ich, sie hät sogar die netti chlini zahlugge vorne wie ich, jetzt hät sie no s'gliche tattoo wie ich?! villicht chömer ja euses tattoo mal vergliiche, wänn ihres glich usgseht wie mis, dänn muess sie kei angscht ha um d'bedütige



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni - Du bisch schwach!!!

@nimbini - bin geschter also au no flissig gsi - bin richtig stolz gsi uf mich. Han so kei Bock gha!!!! Jetzt bin ich wieder motiviert und düse morn grad wieder!! Viel Spass Eu zwei hüt Abig im Fitness

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, danke dir vielmal! ja momentan bini also no rächt motiviert fürs fitness, aber frög mich ime monat nomal aber das chunnt scho guet..... mir schaffed das!



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - mir chönd ja au ä Gruppe zur Fitnessermunterig ufbaue

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

macheds wie ich und nämmed doch eifach de PC oder TablePad met uf de Hometrainer. Für das hämmer WLAN erfunde ;)
de chönd ihr pauselos bem spörtle uf dem forum surfe :)

lg juni07



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Juni - ufem Crosstrainer und bi dä Chraftgrät isch das aber chli kompliziert han früähner äs Fitness gha wons bi jedem Usduurgrät no än TV gha hett. Han ich immer mini Serie chönä luege...das isch cool gsi!! Jetzt han ich äs Fitness ohni das *seufz*

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ou ja, das würd mer vermuetlich au guet tue! ich ghöre nämlich erfahrigsgmäss gnau zu dene, wos ein monat lang cool findet und regelmässig gönd und dänn isch de ganzi zauber verbi und es stinkt mer und ich bruuche prügel *g*

@juni07, bi eus im fitness häts eh scho tv vor de usduurgrät! aber a dem liits ja nöd, mir händ eigentlihc en coole crosstrainer dehei im gästezimmer mit em tv vorne dra, nützt nüt! s'sofa üebt trotzdem die grösser aziehigschraft us....



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: das isch würkli cool. de vergoht jo zit im flug :)

@nimbini: so luschtig, euses sofa macht genau s'gliche :) mer händ sicher sgliche ;)

lg juni07



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, hehe würd mich nöd wundere, wänn mer s'gliche hetted



 1 .. 152 .. 301 302 303 304 305 .. 513 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.