Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 153 .. 303 304 305 306 307 .. 514 .. 720
sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So isches brav

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi gäll, ich mach das mega guet



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Du bisch die Bescht!!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Morge Lady's und Gentleman

Ich bi immerno deheim bis am Mittwuch und mir isch es sooooo langwilig! Es isch mir sogar z langwilig zum TV luege. Kunnt jo nur sch... um die Zyt! Ich due jede Daag öbbis putze, dass ich nid ganz verfuhl...
Nägst Wuche isch bi mir au wieder Fitness agseit! Bi mir muess s Fitnesscenter grad in der Nöchi vom Gschäft si oder ufem Heimwäg. Wenn ich no e umwäg müesst mache, oder no an e andere Ort müesst fahre, do würd ich au nid regelmässig go. Aber mis Center isch grad um e Ecke wo ich schaff, das isch supi! So gang ich au 1-2 in dr Wuche..

@angiyves
Hesch denn du e grosses Projetkt, dass du jede Mäntig gosch go tättowiere?? Ich nimm nid a, dass de jede Mäntig öbbis neus machsch... Zu wäm gosch?

Lg, dia



....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Vikunija!!!!!!
Schön di z gseh!!!! Verzell, wie isch Australie gsi????

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Hallöchen Dia!!! Sägs nöd, tagsduure lauft amigs würklich nur sch..... im TV. Perfekt zum Fernseh schlafe

Bi mir isch s'Fitness au grad um de Egge vom Büro. Suscht würd ich au nöd gha.........bin eifach zu fuul defür

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi

Ich mag nid mol schlofe, bi jo jede daag usgschlofe...
Aber das wird sicher wieder krass, wenn ich am donnstig wieder muess früeh ufstoh...Gähhhn!
So krankgschriebe si isch jo schon schön (me gwöhnt sich schnäll dra) aber mit dr zyt fählt mir s ganze rundherum...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, danke seeeeehr

@dia, oh je, immer nonig besser? ja das glaubi, dass dir dehei langwilig wär! wobi, ich würd ändlich mal alli film und serie luege, woni scho sit ewigkeite ufngoh han, hihi! aber ja, irgendwänn hät mehs dänn au gseh... euses fitness isch 5 minute vo dehei! wil mir wänd eimal unter de wuche und eimal am weekend gah! bi eus gits mängisch sunntig, wo mir dehei uf em sofa verfuuled und dänn mal so rasch zwei stunde go fitte isch ideal... wänns chli wärmer isch, chömer au mit em velo gah, dänn simer scho ufgwärmt.... aber ich nimm also s'trainingszüüg au grad mit is büro und gange nach em schaffe, eimal dehei, bliebi dehei



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia
Ich bin amigs au nöd gern länger chrank diheime. Gheit mir Decki uf dä Chopf.....freu mich amigs wieder zum gogä schaffe gha.....heb dure und wird richtig gsund!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Doch zum Glück isch es besser! bi sit gestert Zoobe schmärzfrei...
Min GG isch leider nid e fitness-gänger, so muess ich mi immer sälber in A.. bisse! Aber 2 Arbetskolleginne gön au ins gliche Fitness, so mache mir amigs zäme ab!
Ich ha am Sunntig mini 3 DVD's gluegt, wo ich scho lang kauft han. Aber ich ha s Gfühl, mis Sofa het scho e ibuchtig wo ich immer gläge bi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 153 .. 303 304 305 306 307 .. 514 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.