Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 153 .. 304 305 306 307 308 .. 514 .. 720
nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja gäll, wänn meh sich nüme 100% chrank fühlt, dänn isch es doof dehei! ich bliebe amigs au nur dehei, wänni mich würklich chrank fühle, suscht gangi au halbe chrank go schaffe...

ich han glück, dass min maa mitchunnt is fitness, mir sind früehner amigs scho gange, aber jetzt mit de schuel hät er nöd so zyt gha und jetzt gaht die langsam z'end und ich han ihn chönne überrede, zweimal i de wuche mit mir mitzcho! zudem isch eini vo mine beschte fründinne und ihre fründ au i dem fitness und so hani no es anders gspänli fürs ufs velo! aber sie gaht ebe gern no is aerobic und das isch so gar nöd mis....

hihi glaub mers, wänns nach dem göchti, wär mis sofa scho am bode det, wo mis füdli isch



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaha Dämfall müen mir wieder e Sonderagebot sueche für neui Sofa's...

Ich gang drfür mit mim Maa go Sqash spiele und im Summer fahre mir Rennvelo. Aber das au nid regelmässig...
Aerobic isch au nid so mis, aber Zumba find ich mega cool! Do bin ich scho lang nüm gange merk ich grad...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh ehrlich? han au mal welle is zumba go luege, aber das isch ja so im trend, die stunde sind immer so übervoll und das passt mir nöd! ich wird jetzt min rugge stärke und dänn gangi wieder is yoga, ich liiiiebe yoga über alles, hans aber wäge de schwache ruggemuskulatur müesse abbräche letscht jahr.....



Vikunija  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey DIA, da häsch mich aber verwütscht
Bin eigentli nur biz am drispienzle, sött ja eigentli dringed schaffe.
Han geschter min erschte Arbetstag ka und es git einiges ufzschaffe. Mini Vertrettig wo nur temporär agstellt gsi isch und ich nur 2 Wuche han chöne ischaffe, het halt nöd alles chöne mache....
Ou nai DIa, hets di verwütscht?! Ja das chaibe Fernsehprogramm am Tag....Kai DVDs meh, wo du chasch luege?Hetsch mer das frühnere gsait, het der paar verbibringe chöne...
Hüt Abig chumi aber erscht spat haime und am Dunnschtig bisch ja denn wieder ade Arbet.

Ich verzell euch allne den sicher na biz vo Australie, aber muss mer zerscht biz Ziit defür schaffe!


Ich weiss genau was ihr meined, mis Fitness isch au gad 5min vo dihaime weg und ich fahr denn amix vom schaffe direkt det häre, würdi zerscht haime gah, währ d Aziehigschraft vom Sofa au zu gross für mich! Und am Wucheend gangi amix gad nachem ufstah, so dasi nacher de Tag chan gniesse!



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@hihihhi Sorry Vikunija, ha di verwütscht!
Uhhh dr 2 Arbetsdaag, das isch jo krass nach sooo langer Zyt!
Jo läb di wieder chli i, bi gspannt was de alles verzellsch!
Doch, ich ha no "Kokowääh" zum luege (ha ich zwar scho im Kino gseh), sunst hät ich sicher no so Classiker wie Dirty Dancing, Legenden der Leidenschaft oder Notting Hill wo me immer ka luege. Ich ha e Nierebeckeentzündig, aber wie gseit, goht mir scho vill besser!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mer gönd immer 1-2 x pro Wuche go powerplate und das isch lässig :) das brucht - für mich - kei überwindig, mini liebscht gseht das amig anderscht.

lg juni07



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bi uns im Fitness gits au Powerplate, kostet nüd extra, aber ich bi no nie druf gsi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hilft das wirklich???

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wo gahsch du ins Fitness Dia? Das isch sogar inklusive?!
Ich bin im Van der Merwe und die zocked eim bi allem ab wo extra isch. Suscht isch halt scho toll det und nöch für mich....
Aber gratis Power Plate, fändi na cool zum mal usprobiere....
man, ich sött doch nöd schriebe, also scho, aber eher Offerte im Gschäft...



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: bringt scho öppis. aber es isch jetzt ned so, dass det druf stohsch und nacher bisch 5kg liechter. aber wenns richtig machsch, de schwitzisch aso recht. ich has gfühl, dass ich me bem PP schwitze inere halb stund als bem jogge inere stund.
mer macheds met emne Trainer, und das isch scho no cool. gratis isch de gspass ned. well mer Paar-Termine mached, aso immer zzweite, choschtets 270.- pro Person für 10 mol.

lg juni07



 1 .. 153 .. 304 305 306 307 308 .. 514 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.