Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 154 .. 305 306 307 308 309 .. 515 .. 720 | ||
dia nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Vikunija | ||
| ||
nimbini am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich han powerplate au scho usprobiert, finds no guet! aber was ich würklich de mega hammer finde, isch de bodytec! det wirsch am strom agschlosse und machsch üebige und es flüsst strom durch de körper! det lauft dänn de schweiss scho nach 10 minute nur so abe und meh merkt eeeextrem, wie schnäll dass sich d'muskle definiered und stärker werded! leider chostet das ding relativ viel, aber sogar scho 10 mal merksch brutal! vo dem teil bini mega fan... | ||
juni07 am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: squash spell i au am samschtig morge, aber ned mit mim frölein :) | ||
juni07 am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: hmmm, das töönt zwar recht masochistisch met dem strom - klar das traue ich dir wederum zue ;))) | ||
nimbini am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, also ich läbe ja eigentlich nach em motto "sport ist mord" nei isch im fall mega agnehm mit em strom! je nachdem, wies istellsch, isch es so es liechts zwicke und am schluss wänn entspannsch, isch es mega agnehm, wie e massage..... isch würklich es geils teil! hett am liebschte so eis dehei s'doofe isch ebe, dass dini chleidig muesch nass mache, dass de strom flüsse chan und das isch ebe gnau de punkt, wos mich aschisst, dänn mit nasse und chalte chleider durch s'fitness durewatschle..... | ||
dia nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07 | ||
nimbini am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ja muesch mal google, isch echt de hammer! scho nach 2-3 mal gsehsch, wie sich dini muskle definiered, würklich super! | ||
dia nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ok, mach ich mol... | ||
livipivi nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Heeey isch bi eu de Fitnesswahn usbroche ????? | ||
trinidattli am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) boah, dir sit jo im momänt aui mega flissig mit Sport mache u motiviert so wies meh düecht. | ||
1 .. 154 .. 305 306 307 308 309 .. 515 .. 720 |