Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 154 .. 305 306 307 308 309 .. 515 .. 720
dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija
Ich gang am Claraplatz ins FIT-MADE. Es het aber nur 2 PP dört. Es isch sunst eigentlich au e sehr günstigs Fitness, aber me het kei Professioneli Hilf. Im Van der Merwe gön mir immer go Sqash spiele...

@juni07
Ah nid??? Also wenns keini 5kg liechter macht, denn mach ich's nid...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich han powerplate au scho usprobiert, finds no guet! aber was ich würklich de mega hammer finde, isch de bodytec! det wirsch am strom agschlosse und machsch üebige und es flüsst strom durch de körper! det lauft dänn de schweiss scho nach 10 minute nur so abe und meh merkt eeeextrem, wie schnäll dass sich d'muskle definiered und stärker werded! leider chostet das ding relativ viel, aber sogar scho 10 mal merksch brutal! vo dem teil bini mega fan...



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: squash spell i au am samschtig morge, aber ned mit mim frölein :)
nei, es sind numme 4kg, bin au mega endtüscht gsi ;)

lg juni07



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: hmmm, das töönt zwar recht masochistisch met dem strom - klar das traue ich dir wederum zue ;)))
sport überhaupt isch jo eigentli recht masochistisch :)

lg juni07



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, also ich läbe ja eigentlich nach em motto "sport ist mord" nei isch im fall mega agnehm mit em strom! je nachdem, wies istellsch, isch es so es liechts zwicke und am schluss wänn entspannsch, isch es mega agnehm, wie e massage..... isch würklich es geils teil! hett am liebschte so eis dehei s'doofe isch ebe, dass dini chleidig muesch nass mache, dass de strom flüsse chan und das isch ebe gnau de punkt, wos mich aschisst, dänn mit nasse und chalte chleider durch s'fitness durewatschle.....



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07
Nume 4kg??? Tzzzz....

@nimbini
Bodytec? Das ha ich no nie ghört... Tönt aber no ufrgend mit Strom und so...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja muesch mal google, isch echt de hammer! scho nach 2-3 mal gsehsch, wie sich dini muskle definiered, würklich super!



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ok, mach ich mol...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Heeey isch bi eu de Fitnesswahn usbroche ?????

also ich ha ja letzt Wuche ned jogge dörfe well ich kei öl gesse ha- die Wuche fang ich wieder mit 1-2x a und denn tue ich nacher wieder 3-4x. Freu mich scho druf

@Juni07: Min Maa het mich mitere uuu lange Ganzkörpermassage verwöhnt und nacher hend mir stundelang umeblödlet und gspröchlet zämä, isch eifach wiedermal en sehr internsive und schöne Abig nur für üs zwei gsi- mues ned immer was koste und ich has super mega schön gfunde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

boah, dir sit jo im momänt aui mega flissig mit Sport mache u motiviert so wies meh düecht.
Naja ha gloub fangs 2- 3 Mou es Fitnesszenter vo inne gseh. Das isch irgendwie gar nid mis Ding. Het mi bis jetzte no niemer chönne überzüge so vöu Gäudusgäh für dassi mi jedesmou weis nid wie muess überwinde z goh.
E gloube mi Sportart, woni eifach so schnäu schnäu eleini chönnt mache, heisi noni erfunde



 1 .. 154 .. 305 306 307 308 309 .. 515 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.