Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 155 .. 307 308 309 310 311 .. 516 .. 720 | ||
dia nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ohh wow 3*!! Jetzt ghörsch denn au zu de Forumssüchtige... Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 13:19 | ||
| ||
angiyves am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: haha und es goht no lang bis zu minere Hochzit- denn wärdes no mehr Stärne Wie wärs mit some helle gälb? Oder was gits no für Farbe? S Kleid isch suuuuper! Jep, jede Mentig! Durch dases e Kolleg isch, hänn si keini feschte termin und schnörre zerscht weiss nit wielang bis si afönd . Jo hey, ha mir au scho überlegt ob ich als bald-Frau nit e Weto-rächt ha! Het nur am Arsch nüt und am Kopf... Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
dia nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo gäl isch so e Sach. Ich schaff uf dr Post und gäl isch absolut kei Farb für mi... | ||
dia nicht registriert am 10.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) So mini liebe! Apropos Forumsüchtig, jetzt bin ich scho sit am elfi do inne, ka jetzt äntlich go Zmittag ässe (5h gli verbi) und am 2h lauft uf Passion Unter uns und GZSZ wo hüt Zoobe erst kunnt. (ich out mich jetzt als Serie-luger) Do min Maa das hasst, ka ich uf däm Sänder immer vorluege... | ||
juni07 am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: jetzt hebsch no zu miner fründin, da isch ned fair ;) | ||
nimbini am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, rächt häsch! mach ich au immer, wänni chrank dehei bin! ich luegs dänn aber meistens scho am morge schöne nami und heb dir sorg.... | ||
angiyves am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Ou jä, Flieder wooooooow, schwäääärm! dia: Haha, gueti Motivation! Jo hey , hör uf, mine het scho e Teil vo de Händ und d Finger und de Hals (nur vorne noni) tättowiert und das gfallt mir jo gar nit! Sini beide ganze Ärm findi mega aber oberhalb vo de Bruscht und bi dr Leischte muess au nit si! Und denn no chli was oberem Rugge und die erschti Wade het är au scho gmacht Also ich mag Tattoos 8ha sälber au gnue) aber nit übertribe! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
angiyves am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) juni07: Jä neiiiii, keini Tattoos??? Ah, ha gar nit merkt wo me die Stärne seht, resp wie me zu däne kunnt! Zum Glück heschs Du jo gseh Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
sniffi am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia - viel spass bim luege ich bin au so än riese Seriejunkie!! Zum Glück hett Desperate Housewifes wieder agfange...leider die letschti Staffle | ||
jusi am 10.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) puh, jetzt hani grad diä letschtä 10 sitä nochägläsä... das goht immer sooo schnäll Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 13:58 | ||
1 .. 155 .. 307 308 309 310 311 .. 516 .. 720 |