Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 155 .. 307 308 309 310 311 .. 516 .. 720
dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohh wow 3*!! Jetzt ghörsch denn au zu de Forumssüchtige...

Ich dänk au, dass ich s rote Kleid wird näh, aber ebbe, eifach inere andere Farb!

Uiii 6h jede Mäntig?? das isch wirklich mit dr Zyt langwilig... Het er überhaupt no neume Platz??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 13:19



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Ohh wow 3*!! Jetzt ghörsch denn au zu de Forumssüchtige...

Ich dänk au, dass ich s rote Kleid wird näh, aber ebbe, eifach inere andere Farb!

Uiii 6h jede Mäntig?? das isch wirklich mit dr Zyt langwilig... Het er überhaupt no neume Platz??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

haha und es goht no lang bis zu minere Hochzit- denn wärdes no mehr Stärne

Wie wärs mit some helle gälb? Oder was gits no für Farbe? S Kleid isch suuuuper!

Jep, jede Mentig! Durch dases e Kolleg isch, hänn si keini feschte termin und schnörre zerscht weiss nit wielang bis si afönd . Jo hey, ha mir au scho überlegt ob ich als bald-Frau nit e Weto-rächt ha! Het nur am Arsch nüt und am Kopf...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo gäl isch so e Sach. Ich schaff uf dr Post und gäl isch absolut kei Farb für mi...
Ich fänd flieder no toll oder inmene ganz helle rosa. Bi eher so dr Rosa/Pink Typ! Muess die Farbpalette nomol aluge wo sie hän für die verschiedene Stöffer...

Hihihi, jo ich glaub scho, dass du do es rächt druf hesch für als Bald-Frau!
Dr Tättowierer vo mim Maa isch meeega hübsch (so bi ich immer gärn mitgange) er het sich aber mit dr Zytl leider au s Gsicht afo tättowiere. Das ha ich so schad gfunde...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So mini liebe! Apropos Forumsüchtig, jetzt bin ich scho sit am elfi do inne, ka jetzt äntlich go Zmittag ässe (5h gli verbi) und am 2h lauft uf Passion Unter uns und GZSZ wo hüt Zoobe erst kunnt. (ich out mich jetzt als Serie-luger) Do min Maa das hasst, ka ich uf däm Sänder immer vorluege...
Wünsch euch e schöne Nomidaag, evt gügsle ich nomol ine...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: jetzt hebsch no zu miner fründin, da isch ned fair ;)

@angiyves: gratuliere zu dine 3 sterne. isch mer gester obe ufgfalle wo ich DIr e PN gschickt han, das be 998 gsi bisch :)
bin vermuetlich au gli mol so wit.

sind do inne den all tätowiert?

lg juni07



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, rächt häsch! mach ich au immer, wänni chrank dehei bin! ich luegs dänn aber meistens scho am morge schöne nami und heb dir sorg....



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Jo gäl isch so e Sach. Ich schaff uf dr Post und gäl isch absolut kei Farb für mi...
Ich fänd flieder no toll oder inmene ganz helle rosa. Bi eher so dr Rosa/Pink Typ! Muess die Farbpalette nomol aluge wo sie hän für die verschiedene Stöffer...

Ou jä, Flieder wooooooow, schwäääärm!

dia:
Hihihi, jo ich glaub scho, dass du do es rächt druf hesch für als Bald-Frau!
Dr Tättowierer vo mim Maa isch meeega hübsch (so bi ich immer gärn mitgange) er het sich aber mit dr Zytl leider au s Gsicht afo tättowiere. Das ha ich so schad gfunde...

Haha, gueti Motivation!
Jo hey , hör uf, mine het scho e Teil vo de Händ und d Finger und de Hals (nur vorne noni) tättowiert und das gfallt mir jo gar nit! Sini beide ganze Ärm findi mega aber oberhalb vo de Bruscht und bi dr Leischte muess au nit si! Und denn no chli was oberem Rugge und die erschti Wade het är au scho gmacht Also ich mag Tattoos 8ha sälber au gnue) aber nit übertribe!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
@angiyves: gratuliere zu dine 3 sterne. isch mer gester obe ufgfalle wo ich DIr e PN gschickt han, das be 998 gsi bisch :)
bin vermuetlich au gli mol so wit.

sind do inne den all tätowiert?

lg juni07


Jä neiiiii, keini Tattoos???

Ah, ha gar nit merkt wo me die Stärne seht, resp wie me zu däne kunnt! Zum Glück heschs Du jo gseh


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - viel spass bim luege ich bin au so än riese Seriejunkie!! Zum Glück hett Desperate Housewifes wieder agfange...leider die letschti Staffle

@juni - ich bin no ganz jungfräulich

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

puh, jetzt hani grad diä letschtä 10 sitä nochägläsä... das goht immer sooo schnäll

wow dia, zwöi hammer chleider...
wo gosch ins zumba... bi im mom. au bitz dra, aber sobald mir züglet häi, gang ig nüm dä wäg stinkt mr denn...

apropos fitness, het niämmer tipps für schöni oberärm?!

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 13:58



 1 .. 155 .. 307 308 309 310 311 .. 516 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.