Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 156 .. 309 310 311 312 313 .. 517 .. 720
angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
angiyves:
jusi:
apropos fitness, het niämmer tipps für schöni oberärm?!

ich due ruedere und mach 3 verschiedeni Üebige mit de Hantle und bald wider schwümme
Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

hantlä und so hani au scho dänkt, aber das git jo denn musklä, denn wärdä si au nit schmäler... oder?!

dia: luschtig, ig au

Also ich ha denn eifach kei 'gebammel' me- irgendwie wird alles straffer.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
hey dia, stecksch scho drin *g*? nei scho guet, muesch mer nöd verrate, was bi de serie lauft, ich lueg dänn nach 2 and half men d'wiederholig uf em passion

bin grad in ferie-mood, hihi! han beschlosse, dass 2012 wieder mal es feriejahr wird (nei letscht jahr sind mir vier mönät im honeymoon gsi, das sind kei ferie, das isch öppis anders).... han jetzt mal nach mim businesstrip nach london no es weekend aghänkt (wobi mir london eigentlich nöd sooo guet gfallt, aber wänni scho mal det bin) und es wellness-weekend im februar hani au scho buecht und jetzt möchti nach de abschlussprüefige vo mim maa no 10 täg uf d'maledive oder uf mauritius und bin grad chli am abchecke, was da so ume isch.... wänni dänn das plant han, machi mich as zweite halbe jahr


Säg mol, wenn bisch Du z London? Gang jo au im März

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
@dia - so cool - mach e Foti für üs!!!!!!!!!!!!!
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Jooooooooooo! Bitttteeeee

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Tataaaaa....


Jetzt seht me, dass es mir definitiv langwilig isch...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Notürlich ungstylt und d Hoor zäme bunde... hehe

So zieh mi wieder us. isch warm, aber e meeeegaaa schöns feeling!!


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 15:47



PrinzessinN

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so cool!
glaub dir isch es echt langwielig

ich weiss gar nöd, ob mir mis chleid no goht
müesst glaub wieder streng noch mb lebe...aber im moment mag ich eifach nöd. und sobald ich nüme 100% druf luege, was ich isse, hani wieder 2-3 kg druffe

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi ja isch e bitzli zgross jetzt, aber isch doch au es schöns gfühl! nei bin gar kein london fan, bin drümal gsi und muess säge, die stadt ghört definitiv nöd zu mine lieblingsstädt, tüür, schlächts ässe, gruusigs wätter, gruusigi lüüt, nei danke! aber wänni scho chan gratis gah

@sniffi, hihi ja so ungefähr laufts! ich han e furzidee, die wird usgriift, im internet idee sammle, priise abchecke, hotels überprüefe, date checke, mim maa säge, er söll date blocke im büro und looooos gaht

@angiyves, oh nei, dänn verpassed mir eus, bin vom 21.-25. februar in london.....



PrinzessinN

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ich han s gfühl, du bisch nur am reise
aber du hesch recht..me mues s lebe gnüsse...mues au luege, dass s 2012 es reisejohr wird. han scho letscht johr nienets ane chöne

das müemer ändere! jawohl!

PS: ich finde london cool

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 15:55



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So wieder verpackt!

Ich bi scho x mol in London gsi zu jedere Jooreszyt, ha bis jetzt nie schlächts Wätter ka... Und bim Jamie Oliver issisch sehr fein! Sunst gits au no es paar feini Restaurants, Friday's z.B

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja ich weiss, irgendwie muess ich ja freud i min trischte arbeitsalltag bringe und das gaht am beschte, indem ich reisli plane und mich druf freue händ ihr eu dänn jetzt scho für e honeymoon-destination entschiede? isch usa immer no gstriche bi eu?

@dia, meinsch TGI fridays? brrrr simer grad i de usa gsi, isch gar nöd guet gsi! aber jamie oliver tönt guet, das merki mir! guet, ich gange mal devo us, dass eusi arbeitskollege wo det läbed, eus scho es paar gueti tips chönd agäh.... na ja, ebe, ich chan mich nöd begeistere, dänn lieber paris oder rom oder natürlich marrakech isch mini absoluti lieblingsstadt!



 1 .. 156 .. 309 310 311 312 313 .. 517 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.