Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 156 .. 310 311 312 313 314 .. 517 .. 720
sniffi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - so cool muen ich glaubs au wiedermal mache - aber erscht wemer züglet hend....dänn schritt ich denn im Chleid id än eue Wohnig entlang hend dänn än lange Gang, passt grad perfekt

Mir gfallt London au no - finds e cooli Stadt. Mir hend bis jetzt au immer super Wetter verwütscht. Mini Tante wohnt in Cambridge, muen unbedingt sie mal wieder gogä buesche

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, dia, soo geil

nimbini: dasch ächt cool... würd au gärn so vill in d feriä i ha aber letscht wuchä festgstellt, dass es das johr nur 3 mönet git, wo ig komplett duräschaff... bi zwar nit immer wäg, aber trotzdäm frei

sniffi: fröisch di au so fescht? i bi voll am hiblä will ig ändlich in diä nöi wohnig will... öbwohl, bi no niänä mit packä, isch no vill, aber jo... am schluss schmeiss ig denn äifach alles nöimä inä

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 16:08



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, oh das tönt doch au wunderbar, nur 3 mönät am stuck schaffe! ich glaube aber, bi mir gits das jahr au nöd so e grossi durststrecki dezwüsched, nur scho wäge de fiirtäg immer! und so im juli/august sinds eifach so vereinzelti täg, woni wird müesse frei näh....

muess aber säge, han festgstellt, dass ich 8 täg zwenig ferie han das jahr, damit ich all mini plän chönnti verwürkliche! hm aber mit ere kündigung zwüscheddure würdis ebe wieder anecho



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ich glaub, kenns nur als Friday's. Find dä Cheesecake dört so fein!!! Yummie! Ha zwar d Outback Steakhouse au vill lieber, aber die gits in London nid...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: ich und tatoos :)

@sniffi: goht mer au so. wieso söll ich mich steche lo vo sonere farbnodle, wenn ich jo das bem arzt scho ned luschtig finde :)
apropos seriejunkie - hüt obe lauft uf pro7 die neu staffle 2.5 men a :))) das isch ein muss, vorher chunt natürli simpsons und nachher no monk ;)
hüt muess ich jo kei gzsz luege, da mis frölein ned ume isch ;)

@nimbini: london isch doch de hammer.
wo gohsch go wellnesse?



jusi  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jep, juni, juli und novämber... alli andärä isch immer irgendöbbis... hihi säg nüt, das johr si d firtäg wider mol richtig super...

luschtig, chündä zum d feriä chönnä umzsetzä wär doch mol öbbis nöis...
mir häi ebä hüt grad erfahrä, dass mr ab däm johr ä wuchä meh feriä häi



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wievill Ferie händ denn ihr?
Ich ha 6 Wuche, aber do drvo goht immer 1 Wuche für d Fasnacht wäg, 3-4 Wuche am Stück mit mim GG und die andere verteil ich ufs Joor. Do ich halt immer länger mit mim GG wäg gang, gits scho, dass ich länger wie 3 Mönet am stück schaff...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh ja, outback steakhouse find ich au mega fein! simer grad zweimal gsi jetzt i de ferie! die händ es super priis/leistigsverhältnis.....

@juni07, ich weiss nöd, was ihr alli a london findet, händ ihr au scho anderi städt gseh?! go wellnesse gömer im preidlhof im südtirol, freu mich grad mega fescht druf!

@jusi, nächst jahr werdeds glaubs no besser, juhuuuu! aber finds das jahr also au super! hehe ja weisch, ich bin ja eh nüme happy mit mim job und dänn nütz ich amigs immer pause zwüsched zwei jobs für ferie oder es längers reisli oder so wow ei wuche meh ferie? da hetti also nüt degäge....



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia? was? hät meh uf de poscht 6 wuche? ich glaube, ich muess jobwächsle! ich han 5 wuche, aber han no drü täg vom letschte jahr... und wil ich chli luege, dass ich d'ferie über d'fiirtäg plane, chani au chli länger gah... gewusst wie



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich ha au scho anderi Städt gseh (jetzt in Europa)
Rom, Stockholm, Amsterdam, Paris, Köln, Hamburg, Berlin, Salzburg... Aber keini gfallt mir so guet wie London!!
(usser NYC und Sydney, aber die sind nid konkurenz fähig)... oder usser Konkurenz- wie au immer me seit...

Jep, mir hän 6 Wuche Ferie! Drfür dööferi Arbetszyte (je nach Dienst) wie du und am Samstig au schaffe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 16:23



 1 .. 156 .. 310 311 312 313 314 .. 517 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.