Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 157 .. 311 312 313 314 315 .. 518 .. 720
nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia im ernscht? ui nei sorry, das chani im fall echt nöd verstah! rom und paris sind emal scho tuusig mal schöner! sogar berlin gfallt mir besser....

ja das isch au wieder wahr mit de arbeitszyte! ach irgendwie hät ja jede job sini vor- und nachteil!



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nö, Paris isch so e richtigi dräcksstadt! Obwohl das mim GG und mini ersti gmeinsame ferie gsi sind in Paris! Do sind mir sogar mit unserem damalige Auto (Caprio Mazda MX) nach Paris gfahre...
In Rom isch es mir z heiss gsi. Mini Fründin und ich sin im JULI in Rom gsi. Ich weiss, sälberschuld!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 16:26



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: du chunsch eifach ned drus ;)
london hät i velem e vorriterrolle. grad für dich als shopping-tussi müesst dis herz bem wort london scho doppelt so schnell schlo. den vom usgang her, das chasch fasch nümme toppe, met wenige usnahme. ich säge ned es isch die best stadt wos giht, aber sie hät vo allem, was be anderne städt ned de fall isch.
aber das isch jo zum glück gschmackssach ;)

lg juni07



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also in paris bini scho viermal gsi, eimal sogar 2 wuche im sprachufenthalt, findi mega! ach ja, nizza hani natürlich no vergässe, findi au mega schön, aber nur vom beach bis zum place massena ich bin ebe im januar in rom gsi, isch mega schön gsi.....



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So wünsche euch no e schöne Fürobe (wenn er denn gli kunnt)
Ich mach mol Schluss für hüt, min GG kunnt gli heim. Due mi no chli chic mache, die letzte Däg ha ich gnueg krank usgseh...
Lueg morn wieder ine...

Allene e schöne Obe!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ich glaube, wänns ums reise gaht, chumi einiges besser drus als du, aber ich bin ebe nöd so en mitläufer, wo london eifach cool findt, wils london isch shoppingmässig find ichs e katastrophe, d'mode det obe isch übelscht.... shoppingmässig gits nüt bessers als d'usa, das isch ja klar! und usgangsmässig isch las vegas ganz klar de vorriter, aber das wirsch du als nachzügler ja im april au no erläbe



nimbini  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, du bisch e luschtigi, machsch dich uf de abig ane chic i dem fall en schöne abig und bis moooorn! bye bye



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Tataaaaa....


Jetzt seht me, dass es mir definitiv langwilig isch...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

'gefällt mir'

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, oh nei, dänn verpassed mir eus, bin vom 21.-25. februar in london.....

jä nei

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: du bisch au die bescht :) de vorteil vo london gegenüber vegas isch, das ich nur e stund flüge und kein jet-lag han. und usa isch zum shoppe nur interessant well de dollar grad nüt wert hät. aber wer z.b. turnschueh chaufe will, de hät in london 10x die besser uswahl als er ergend imne amerikanische foot locker je finde wird.
aber ich säge immer, dass je nachdem was me mache möcht es entsprechend besseri und weniger gueti städt giht.
ich ha welle zum usdruck bringe, dass london es guets glichgwicht, an usgang, lifestyle und kultur bringt wo ned so schnell i andere städt findsch.
aber die bescht stadt isch und bliebt bade im schöne aargau ;)

lg juni07



 1 .. 157 .. 311 312 313 314 315 .. 518 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.