Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 157 .. 312 313 314 315 316 .. 518 .. 720
trinidattli  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guets Öbeli mitenand, mi Gg sich grad am pfuuse wöuer när de no muess go schaffe. U eg muess mi jo ou irgendwie beschäftige

Eg Höhe ou zu de untätowierte. Mir geits doch öppe glich wie dir Juni, würd mi doch nie freiwöuig lo schtäche, nie im läbe.

Mir graut Londen ou nid würklech, bi scho 2 mou dört gsi u s hetmi auso beid Mou nid zu de Socke us ghoue. Zum shoppe hetsmer auso eidütig z vöu Lüt. Hei sogar müesse aschtoh demit mir übere Fuessgängerstreife uf die angeri Strossesiite cho si. U suhlt die sch..... Paradene. Chunnsch niene meh düre u zueluege chasch Jo dene Umzüg ou nid würklech. Stockholm, Kopenhagen u Helsinki das si mini Städt
Mou liege ob das Johr ou sone Städtetrip dinne lit. Jetze geits de zerscht mou e Wuche go Schiifahre



livipivi

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

DIA so cool ich mues mis au mal wieder usem Chäller hole und ineschlüpfe

Also ich ha weder London, na Vegas, na Paris je gseh - würd aber alles gern mal go agügslä und denn na Hamburg und Berlin und Amsterdam und Barcelona und Valletta und und und- also ich glaub ich würd überall öpis guets dra finde

Dia dini Light in The Box kleider sind schön, bimrote muesch ufpasse, ich ha das in Brun bstellt und sie hends ned schön gnaiht - chans ned alegge- aber het s chöne retour schicke- isch mir aber z blöd gsi

Schöne Fierabig und bis gli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi
Ha drum mis kleid in dr box und unterem bett. Dorum ha ich das so schnäll könne azieh!
Ok, schad dass es nid kasch alege. Aber ich glaub s zrugg schicke isch türrer wies kleid... Denn hoff ich, dass es mir nid passiert!!

Ohh jo, barcelona ha ich au scho gseh! Isch aber au nid mi stadt!

@juni07
Das mit de turnschueh stimmt! Ich ha do mol es paar turnschueh gseh imene spezielle schuehlade, ha mi verliebt in se, aber d vernunft het gsiegt (will ich scho sooo vill ha) aber wie fraue sind, es goht ihne nüm usem kopf. Ha gfunde ich will se doch und notürlich het se nüm ka!
E joor spöter bin ich nach london und ha se dört wieder gfunde!! Und frau isch ganz happy gsi...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 19:20



trinidattli  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Barcelona gfaut mir öppe glich guet wie London



livipivi

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kenne u viel wo barcelona d Lieblingsstadt isch- naja d Gschmäcker sind verschiede und ich tue mir gern selber es Urteil bilde, falls ichs doch mal na schaffe

Dia: Sie würded d Portokoste überneh und du hesch eifach nur de Ufwand, aber zahle muesch ned me..., vo dem her ich bin nur z fuul gsi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soso livipivi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich bin voll die fuul

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@juni07
Das mit de turnschueh stimmt! Ich ha do mol es paar turnschueh gseh imene spezielle schuehlade, ha mi verliebt in se, aber d vernunft het gsiegt (will ich scho sooo vill ha) aber wie fraue sind, es goht ihne nüm usem kopf. Ha gfunde ich will se doch und notürlich het se nüm ka!
E joor spöter bin ich nach london und ha se dört wieder gfunde!! Und frau isch ganz happy gsi...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Haha, das isch e Gschicht vonere Frau

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bi meeega gspannt uf Londo. Bi nonie dört gsi und muess denn Ballerinas (flexibli) finde und Plugs fürd Hochzit. Ich hoff also, es het gaaaanz viel. Ich bi jo eher so de Doodah, DownTown oder Beach Mountain- Typ . Barcelona und Paris hänn mi jetzt nit so umghaue- mag aber auch keini Städt uuuusser hossegor.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 10.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: Ende gut alles gut :)

@angiyves: hehe, danke für Dini understützig. ich wird jo do richtig de männlicher ehr beraubt. vellecht muess i meh macho-sprüch bringe ;)

lg juni07



 1 .. 157 .. 312 313 314 315 316 .. 518 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.