Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 158 .. 313 314 315 316 317 .. 519 .. 720
jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guätä morgä zämmä!

dia: mir häi jetzt nöi 5… bis jetzt sis no 4 gsi das mit dr fasnacht kenn i, bi mir sis denn meistens aber 2 ½ wuchä machsch denn aktiv oder gosch äifach ä bitz dur d chäller?

jo ebe nimbini, bis jetzt häi mr nur 4 kha… aber so isch scho viiiill töller

@liäblingsstadt: HAMBURG das isch diä absolut töllschti stadt
aber london wird sicher mol ä ziel, bini noniä gsi…

Zuletzt bearbeitet am 11.01.12 08:45



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morge

mischt, bin au scho wieder da! chans nöd si... so chans nöd witer gah *seufz*

@juni07, ich HAAAASSEEE turnschueh! darum sorry, mit dem argument isch london nöd würklich attraktiver für mich

@jusi, oh, aber 5 wuche anstatt 4 macht im fall scho mega viel us, find ich! chasch glich no 2x2 wuche weg oder 1x1 und 1x3 und dänn häsch immer no e wuche zum verteile und brugge mache... das isch de vorteil! aber ebe, wänns nach mir göchti, würded nöd emal zwei mönät ferie lange

@lieblingsstadt, da säg ich nur MARRAKECH! git kei schöneri und spannenderi stadt für mich! (oke ja, vegas und miami und new york sind au cool und bangkok gfallt mer ja eigentlich au sehr guet... ah und hongkong und sydney *g*) aber nei, marrakech isch scho so chli min heimliche favorit!

lg nimbini



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo, aso i finds dr hammer... ha ebä no 6 tag vom 2011, d.h. ich ha das johr doch tatsächlich 6 wuchä feriä ha geschter fascht ä salto gmacht vor freud

haha nimbini, i glaub diä ganzi wält isch dini liäblingsstadt aber i finds toll, wenn öbber gärn reist und das au cha machä... i bi ebä nit so s reisefüdli, liäb städtetrips, so 3-5 täg, aber chum denn amä so gärn wider häi

geschter het mi gg gsäit, ah cool... denn chönnä mr jo jetzt 4 oder 5 wuchä uf hz-reis.... und ich nur *kreisch* sicher nit, 3 wuchä längä...



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, aj das isch natürlich perfekt mit 6 wuche! ich han no drü täg vom letschte jahr und bin somit bi 28 täg und da ich sie immer ganz gschickt verteile über d'fiirtäg, chumi au uf es paar wuche! isch ja alles nur e sach vo de planig

ja reise isch definitiv mini lideschaft, ich würd am liebschte die ganz welt gseh! aber ich meuss säge, so gern ich amigs gange, genau so gern chum ich au wieder hei! s'schöne isch, dass ich mich ja ide schwiz scho dehei fühle... aber chönnt guet mal es paar jahr is usland go schaffe, hetti au kei müeh demit! zrugg cho chan meh ja immer! hihi bisch e luschtig, muess aber dim maa rächt gäh, wär doch cool, 4-5 wuche uf hochzytsreis, weisch wie chönnted ihrs gnüsse.... wüssed ihr dänn scho, wo ihr ane wänd?



juni07  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: jo, die liebe ferietäg. ich muess jetzt das johr au recht buechhalterisch umgo demit :) aber 3 wuche HZ-Reis söt au be eus dine liegge.
marakesh kenn ich ned emol... demfall mol e reis wert :)

lg juni07



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, hihi ich bin im fall die letschte täg au am rächne wie verruckt, aber langsam han ichs glaubs, dass ich all mini ferie irgendwie unterbringe! und wänn alles klappt, so wie ichs gern hetti, wär ich über ostere sogar in las vegas... du weisch, was das heisst

ja marrakech isch definitiv e reis wert, also eigentlich ganz marokko, marokko isch mis absolute lieblingsland! sälte so es schöns land bereist



sniffi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mörgeli mitenand

Haaach Ferie - mir hend nume 4 Wuche Ferie aber wenigstens chönd mir nochli kompensiere, sodass ich halt mit Überziite mir zuesätzlich Ferie muen verdiene.

Als miiiiis Lieblingsland isch ja Kanada und dettä isch Montreal mini Lieblingsstadt. Suscht gfallt mir bis jetzt au Paris und London no......und Luzern!! das isch chli mini Lieblingsstadt. Finde die hett alles wons brucht, Shopping, Kultur, Natur, Landschaft, Wasser etc. also wenn ich mal ganz irgendwo anders hi wott und Veränderig brüchti, denn würd ich glaubs uf Luzern zieh.......

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, ui ich han grad geschter zu mim maa gseit, ich han glaubs no nie überzyt gha zum kompensiere nei echt im ernscht, han no nie so en stressige job gha, dass das nötig gsi wär.. oke, villicht bin ich au eifach zguet

kanada känn ich gar nöd, muess säge, mich reizts au nöd eso, gnau wie neuseeland oder irland oder so! isch sicher schön, aber momentan nonig so mis (was nöd isch, chan ja no werde)... usser vancouver würdi gern mal gseh, aber das laht sich guet mit ere alaska-chrüzfahrt verbinde

hihi bisch e luschtigi wäge luzern! sooo veränderig isch doch das gar nöd isch wie züri, nur chli chliner... aber gfallt mer also au guet det, muessi säge!



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge zämme!
Ich bekum hüt am morge no e "krankebsuech" vo minere fründin! Juhuuuu, nüm elei!!
Also ich ha au lieblingsstädt in dr schwiiz! Das isch au luzern, denn no zug und lausanne (das natürlich alles näbst basel)
Git scho schöni eckli in dr ch, me goht halt mehr ins usland in d ferie, als dass me in dr schöne schwiiz bliebt!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:

@angiyves: hehe, danke für Dini understützig. ich wird jo do richtig de männlicher ehr beraubt. vellecht muess i meh macho-sprüch bringe ;)

lg juni07

Kei Chance

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 158 .. 313 314 315 316 317 .. 519 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.