Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 158 .. 314 315 316 317 318 .. 519 .. 720
angiyves  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@jusi, aj das isch natürlich perfekt mit 6 wuche! ich han no drü täg vom letschte jahr und bin somit bi 28 täg und da ich sie immer ganz gschickt verteile über d'fiirtäg, chumi au uf es paar wuche! isch ja alles nur e sach vo de planig

Haha, ha au 28 Däg

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh super, dänn gaht de tag schnäller verbi! ja d'schwiz isch scho schön, mir gfallt halt meh s'tessin und so bergorte wie zermatt oder arosa oder so.... aber ich säge immer, i de schwiz und i de nöchi chani au ferie mache, wänns mal kiddies sötti gäh.... solang das nöd de fall isch, gömer übersee

@angiyves, gäll isch perfekt! han huere freud, obwohl ebe, würd au no chli meh näh....



juni07  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@rechne: ha grad festgstellt, dass me vom gschäft jo frei bechunt wenn me hürotet :) ha das i mini kalkulation nonig igführt :)

@nimbini: du bisch jo recht labil was dis lieblingslad agoht :)

@CH: ich find au Tessin, Engadin und natürlich ebe Bade und Wettige :))

@angiyves: hey baby ;)))

lg juni07



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das stimmt, solang mir kei Kind hän, gön mir au lieber übersee!
Aber nochärd könne mirs guet vorstelle in dr CH Ferie z mache mit Kind. So im schöne Bünderland..

Oh mann, mi Computer stürzt immer ab. Dä Text schrieb ich scho zum 3. mol... GRRRRR!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07
Ich ha sogar vom Gschäft 1 Wuche Ferie beko für d HZ!!!! Und mi Maa nur 1 Daag... Ich ha also letzt Joor 7 Wuche Ferie ka!!!!
Und do ich nägst Joor 10 Joor han, bekum ich au 1 Wuche Ferie (oder s Gäld) aber wenn ich denn no kei Kind ha nimm ich d Ferie!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 11.01.12 10:02



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini: ganz höch im rennä isch im mom. kanada. dört wettä mir ebä beidi unbedingt mol anä, würd sich also super ergäh dr nordä würd mir au mol no gfallä... aber das chönnä mr au so mol machä... i dänk so ä langi, witi reis wettä mr machä, so lang no keini chinder umä si...

wow dia, dasch toll, mir chömmä zwöi täg übr… tz, gg het 3 und 1000 stutz aber macht nüt, goht alles an mi ring

Zuletzt bearbeitet am 11.01.12 10:06



sniffi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - guet ebä Arbet han ich gnueg und da giits automatisch Überziit, vorallem jetzt im Winter. Und wenn so wenig Ferie hesch denn bisch no froh um Überziit, suscht giits ja nie chli Erholig aber ich bin jetzt au nöd eini won extra länger schaffe tuet. Für das isch mer mini Freiziit zu viel wert!

Also Vancouver hett mir jetzt gar nöd gfalle. S'einzig was toll isch isch d'Lage vo Vancouver und Vancouver Island isch no herzig..........aber ich finde da giits würklich schöners!! Aber ebä, zum Glück hett jede sini eigni Vorliebene

ouhjjjaaa ä Alaska-Chrüüzfahrt, da wär ich doch glatt debi *träum*

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, nei bim lieblingsland nöd, da bini mir sit jahre einig, dass marokko mis lieblingsland isch! git no en huufe anderi schöni, aber marokko hät mich mit abstand am meischte beidruckt!

ah ja klar, git dänk so 2-3 täg frei fürs hürate, isch no praktisch, gäll und hey, wettinge findi üüüübelscht! ich wär nie zu mim schatz uf wettinge züglet, vorher hett ich ihn verlah.....

@dia, wow das isch dänn cool! poscht schint mir also scho no en soziale arbeitgeber z'si!



angiyves  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@dia, oh super, dänn gaht de tag schnäller verbi! ja d'schwiz isch scho schön, mir gfallt halt meh s'tessin und so bergorte wie zermatt oder arosa oder so.... aber ich säge immer, i de schwiz und i de nöchi chani au ferie mache, wänns mal kiddies sötti gäh.... solang das nöd de fall isch, gömer übersee

@angiyves, gäll isch perfekt! han huere freud, obwohl ebe, würd au no chli meh näh....

Kas no toppe: Ha no 50 Überstunde uuund schaff nur 70 %

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:

@angiyves: hey baby ;)))

Hahahahaaaaa, gaaaaaaanz schlächt!!!

lg juni07

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 158 .. 314 315 316 317 318 .. 519 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.