Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 159 .. 315 316 317 318 319 .. 520 .. 720
nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, ja also für kanada wäred doch so 4-5 wuche ideal, das lohnt sich dänn sicher

@sniffi, ja klar, wänni chönnt, würdi sicher au ab und zue überzyt mache, min maa hät das amigs und dänn hät er immer soviel ferie, isch ebe scho no cool! aber wo kei arbeit isch, gits au kei überzyt

also ebe, ich känne vancouver nonig, aber ich würd ebe gern die alaska-chrüzfahrt mache und dänn hetti no so drü täg iplant für vancouver und dänn no über d'grenze nach orcas island, det hämer no kollege.... das wär cool! isch mal eis vo mine hunderttusig pendente reiseprogramm



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sorry juni, do muäss mi dr nimbini aschliässä, wettigä isch gar nit schön



angiyves  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
wow dia, dasch toll, mir chömmä zwöi täg übr… tz, gg het 3 und 1000 stutz aber macht nüt, goht alles an mi ring

hahaha, dä isch guet!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
...alaska-chrüzfahrt mache und dänn hetti no so drü täg iplant für vancouver und dänn no über d'grenze nach orcas island, det hämer no kollege.... das wär cool! isch mal eis vo mine hunderttusig pendente reiseprogramm

aso das tönt au no cool... mini tz goht jetzt im summer uf alaska... villicht muäss ig mi doch mit 4-5 wuchä abfindä und das no bitz ibauä



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Jep sozial sind sie, aber sunst eifach chli gstörrt!!!

Also mi Lieblingsland isch eidütig AUSTRALIEN!!! ich ha soooo lang drvo träumt und als ich äntlich in de Flitterwuche dört ane ha könne/dörfe, bin ich so überwältigt gsi!
Vor Down Under ha ich für dr Norde gschwärmt (immerno) Irland, England, Schwede... Ich fühl mi so wohl dört und d Lüt sind mir au so sympatisch. Ich glaub ich bi mol im früenere Läbe e Engländerin gsi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
jusi:
wow dia, dasch toll, mir chömmä zwöi täg übr… tz, gg het 3 und 1000 stutz aber macht nüt, goht alles an mi ring

hahaha, dä isch guet!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

weisch, i bi mr das scho so gwöhnt... immer wenn ig mir öbbis "speziells" wett chaufä seit gg, dänk an di ring, dasch grad wider ä steinli weniger... immer so sprüch... drum hani ihm dört gsäit, dass das gäld super isch, das geb grad wider zwöi steinli meh...



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja aber en soziale arbeitgeber z'ha, hät scho sini vorteil! migros isch au so sozial!

wägem lieblingsland, ja australie isch au lang mis lieblingsland gsi, vor allem mit 20i, aber mit de jahr isch es halt chli abgrutscht vom oberschte platz



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
wow 1000.- für d HZ vom Arbetgäber??? Das isch jo cool!!!
Das würd ich au bim Ring isetze!
Super, aber jetzt muesch immer lieb si, dass au alli dini Steinli bekunnsch? Das isch jo gemein, dass er di so in dr Händ het...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
...Irland, England, Schwede... Ich fühl mi so wohl dört und d Lüt sind mir au so sympatisch. Ich glaub ich bi mol im früenere Läbe e Engländerin gsi...
...

haha, gseh di grad imänä pub ha mi z schottland aber au so wohl gfühlt, si vor ä paar johr z edinburgh gsi, isch so toll gsi... wett unbendingt mol no bitz ufs land usä, si ebä leider nur in dr stadt (am tattoo ) gsi...



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@jusi
wow 1000.- für d HZ vom Arbetgäber??? Das isch jo cool!!!
Das würd ich au bim Ring isetze!
Super, aber jetzt muesch immer lieb si, dass au alli dini Steinli bekunnsch? Das isch jo gemein, dass er di so in dr Händ het...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

hihi, so schlimm isch es nit... zum glück verdiän ig jo au no sälber gäld aber är ziäht mi halt immer uf, will ig unbedingt so vill steinli will aber ebä, isch amä meh pläuschlä...



 1 .. 159 .. 315 316 317 318 319 .. 520 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.