Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 520 .. 720
dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Jep, ich pass guet in es Pub!!
Am letzte Obe in Irland, hän mi Maa und ich unser letzt Feriegäld in dr Temple Bar in Dublin "versoffe"...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, cool... wo mir z edinburgh gsi si, häi mir au äi obä so ä pubtour gmacht... s git dört so ä stross, wo d studäntä amigs machä... muäsch ungä afo und obä ufhörä und in jedem pub (i ha si nit chönnä zellä) ä biär drinkä... mir häi nach 10 glaub ufghört



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhh jo, do hät ich au müesste ufhöre. Bier isch eigentlich nid so mis Ding! Aber nach es paar Irish coffee ha ich denn au Bier könne trinke!
Und denn nid half pints, sondern richtig grossi pints...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Ich fende s2. meeega schön!!

@angiyves
Wieso gosch denn du met wenns eh langwilig fensch bim tätowiere? Chasch denn du i dere Ziit öppis hälfe / mache?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zämä, wiedermal Mittag und ich ha 5 Siete vo demTread zum nachelese

also ich chan ja theoretisch na ned viel zume Lieblingsland biestüre, well ich ja na ned sooo viel gseh ha- aber bis jetzt isch es Thailand mit Abstand!

DANKE DIA- Zug isch würklich au mega schön, wett nüme weg da. Und s schöne Luzern isch au nur en Katzesprung und wenn ich doch mal Bock uf Grosstadt ha isch ja Züri mit de neue Westumfahrig au nur na 20min weg.

@Nimbini: Also ich mues jetzt de Juni07 echli beschütze, ha bi dim Lieblingsbietrag au gstutzt und s Gfühl gha: Häää isch das jetzt ned Indie? Und d Stadt hani gmeint Vegas bi dir- aber ebe, ich glaub du hesch es paar Favorite und drum chömed mir nüme nache

Mir sind als Kind oft mit mine Eltere is Puschlav go e Wuche Ferie mache und jetzt mues ich sägä ich vermisses u- mis Grosi chunt vo det und es isch e fantastischi Gegend, echli Altbacke und urtümlich und mer het s Gfühl es paar Jahrzehnt i de Gschicht zrug z gah, aber ich lieb das und d Natur isch fantastisch vielfältig und wunderschön.
s Puschlav- genauer Poschiavo staht drum scho lang uf mim GG und minere Liste für mal CH-Ferie z mache mit wandere und Pizzogeri esse und so- Mijami und Italie isch ja au en Katzesprung vo det, denn chan mer au mal en Tagesusflug übere mache.

Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, nei indie isch gaaaanz knapp uf em zweite platz nach marokko! wil aber ebe in marokko no mini lieblingsstadt isch, hät marokko ganz liecht d'nase vorne aber ja, bi de städt gits es paar cooli, aber marrkech isch mini number one

wo isch puschlav?! hani no nie ghört



trinidattli  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Lieblingsland: eg ha mi i die nordisch Länder verliebt. Norwege findi z.b wunderschön. u uf Island wetti gärn no irgendeinisch i mim Läbe.

Ferei. Eg ha zum glück gnue Fereie Ha aber kei zuesätzlechi frei Täg fürs HZ chönne bezieh.



livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

s Buschlav (sorry mit B) isch im tüüfste Bündnerland grad ade Grenze zu Italie, so es Thal wos na Rätoromanisch reded. E Mega schöni Gegend

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Da es paar Bilder- es isch sehr unbekannt







Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ah ich han no fascht dänkt, das tönt nach graubünde! ja das gseht würklich mega schön us!



 1 .. 159 .. 316 317 318 319 320 .. 520 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.