Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 160 .. 317 318 319 320 321 .. 521 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gell, ich find halt scho au das au üsi chli Schwiiz sehr viel z büte het, eifach anders als es Marakesch und so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

bellastella  am 11.01.2012

livipivi:
s Buschlav (sorry mit B) isch im tüüfste Bündnerland grad ade Grenze zu Italie, so es Thal wos na Rätoromanisch reded. E Mega schöni Gegend

Das schribt me imfall mit P

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

nimbini  am 11.01.2012

@livipivi, hey ich han nie gseit, d'schwiz seig schlächt! aber es isch für eus halt eifach normal und bütet nöd viel anders und wänni id ferie gange, gsehni gern anders! aber ich han ja witer obe au gschriebe, dass ich, so gern ich is usland gange, au immer wieder gern hei chume

sniffi  am 11.01.2012

@livipivi - s'Puschlav isch würklich meega schön!! Mir sind im Herbst mitem Bernina-Express Richtig Tirano gfahre......d'Landschaft isch hammer gsi, au wenn mir grad in erschte Schnee i därä Saison cho sind aber in Tirano hett denn sogar d'Sunne gschunne gha, nur Richtig Bernina hetts denn wieder gschneit gha

livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Ha Ha Bellastella, ja has gseh wo ich bilder gsuecht ha- hi hi- ja ich säg ebe immer uf Poschiavo well s Grosi vo det chunt und denn hani mit dene P und oder B amel es dürenand

bellastella  am 11.01.2012

Typisch Unterländer, livipivi

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

juni07  am 11.01.2012

@dia: wow e wuche, das isch jo de hammer. ich muess mich eifach em OR understelle ;)

@nimbini: ich be no gar nie in marrokko gsi :(
hey, in wettige han ich mis meitschi kennegleert :)

@angiyves: isch en versuech wert gsi ;)
so fies ich dörf kei überstunde ufschriebe :(

@jusi: was?? das isch weder typisch das ihr fraue underenand zämmehebed. :)

@livipivi: ou ja, ich find thailand au schön, überhaupt hät asie die vorderste räng be mir, zämme met usa und europa :))))
ou, mir sind öppedie in sils-maria :)

@CH: mir händ eus mittlerwile scho euse 2. reiseführer über d'schwiiz kauft. mir händ dank em reiseführer so vel sache i de CH scho gseh, wo suscht ned eifach so davo ghörsch :) chan i aso jedem empfehle.

@livipivi: ich be churz im mittag gsi und muess scho 3 siite noche lese :) (@nimbini: ben weder im letzi gsi) :)

lg juni07

jusi  am 11.01.2012

sorry juni, das het jetzt gar nüt mit däm zuä, wettigä isch äifach ä bitz "grusig" aber käi angscht, das halt ig vo basel au (sorry dia, bi käi ächtä bebbi )

nimbini  am 11.01.2012

@juni07, min maa und ich händ euses erschte date au in wettinge gha... am bahnhof isch dänn dini fründin vo wettinge?

oh echt? ich han hüt wieder öppis mitgnoh, wil mer alles rundume abglöscht hät! wo bisch dänn gsi im letzi?

sniffi  am 11.01.2012

@juni - was für Reisefüährer hend ihr vo dä Schwiiz? Min Maa isch ja so än Büächerfan und Reisefüährer liebt er sowieso

1 .. 160 .. 317 318 319 320 321 .. 521 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.