Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 160 .. 317 318 319 320 321 .. 521 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 11.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Gell, ich find halt scho au das au üsi chli Schwiiz sehr viel z büte het, eifach anders als es Marakesch und so | ||
| ||
bellastella am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: Das schribt me imfall mit P Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet! | ||
nimbini am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, hey ich han nie gseit, d'schwiz seig schlächt! aber es isch für eus halt eifach normal und bütet nöd viel anders und wänni id ferie gange, gsehni gern anders! aber ich han ja witer obe au gschriebe, dass ich, so gern ich is usland gange, au immer wieder gern hei chume | ||
sniffi am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi - s'Puschlav isch würklich meega schön!! Mir sind im Herbst mitem Bernina-Express Richtig Tirano gfahre......d'Landschaft isch hammer gsi, au wenn mir grad in erschte Schnee i därä Saison cho sind aber in Tirano hett denn sogar d'Sunne gschunne gha, nur Richtig Bernina hetts denn wieder gschneit gha | ||
livipivi nicht registriert am 11.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ha Ha Bellastella, ja has gseh wo ich bilder gsuecht ha- hi hi- ja ich säg ebe immer uf Poschiavo well s Grosi vo det chunt und denn hani mit dene P und oder B amel es dürenand | ||
bellastella am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Typisch Unterländer, livipivi | ||
juni07 am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia: wow e wuche, das isch jo de hammer. ich muess mich eifach em OR understelle ;) | ||
jusi am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) sorry juni, das het jetzt gar nüt mit däm zuä, wettigä isch äifach ä bitz "grusig" aber käi angscht, das halt ig vo basel au (sorry dia, bi käi ächtä bebbi ) | ||
nimbini am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, min maa und ich händ euses erschte date au in wettinge gha... am bahnhof isch dänn dini fründin vo wettinge? | ||
sniffi am 11.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni - was für Reisefüährer hend ihr vo dä Schwiiz? Min Maa isch ja so än Büächerfan und Reisefüährer liebt er sowieso | ||
1 .. 160 .. 317 318 319 320 321 .. 521 .. 720 |