Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 377 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels, ja es isch sicher nüt schlimms- mis Mami isch ebe au voll anere Panik nöch wells sit am Morge na nüt gfunde heged- es seg im Darm..., aber ebe- es isch sicher nüt schlimms- danke euch!!!


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Franziska

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ich wünsche dir viel Kraft und gute gedanken....und deinem Papi alles gute. Deinen Eltern wollten dich nur nicht beunruhigen, drückdich....Lg Franziska

26. Juni 2010, unser schönster tag....



Schlumpf79  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: ganz schöni Ferie, gniesses und bis bald!!

@Livipivi: oje, hoffe sie findet schnell use, was er het! Schicke üch ganz viel gueti Wünsch und viel Chraft! Isch nie schön, wenns ame nöchstehende Mönsch ned guet gaht! Ha das legst Jahr i minere Family gha!



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



trinidattli  am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Livipivi ou eg hoffe dass si möglechscht schnäu usefinde was di Papi het. Isch immer müehsam, wenn me nid weis vo wo so Sache chöme.
u Kollike chöi scho sehr schmärzhaft si (ha ou scho bekanntschaft demit gmacht). Drum dim Papi toitoi toi.



livipivi

nicht registriert

am 12.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Mädels,

jetzt wird min Papi notfallmässig operiert, er het bis jetzt Schmerzmittel und Untersüech gha. Ich weiss s Wort nüme, er het irgend öpis im Darm wos müend entferne. Nacher gits en temporäre künstliche Darmusgang- gottseidank nur Temporär.
Ich hoffe eifach das alles guet gaht, da ich so wiet weg wohne chum ich nur alles per Telefon mitüber- morn gang ich grad verbi...

Lg Livi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Tiffany-Girl  am 13.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh livipivi, Dim Papi alles Guete und dass er sich gschnäll wieder erholt! Und Dir vill Chraft und gueti Nerve, ich bin sicher, alli vom Forum drucked Dir d Tüüme!

LG,

Tiffany-Girl

Wir beginnen unsere schönste Reise am 16. / 17. September 2011



chiccalina  am 13.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

genau livipivi hoffentlich gaht alles guat! au ich denk a eu

grüessli

***03.06.2011***



Schlumpf79  am 13.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: ganz gueti Besserig dim Papi, er sell ganz schnell wiedr gsond werde! Und dier ond dinere Family wünsch ich ganz viel Chraft! Drück dich!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Vermentina

nicht registriert

am 13.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebe Livipivi

Ich hoffe die Operation ist gut verlaufen und Dein Papi erholt sich gut - ich wünsche Euch nur das Beste, fühl Dich gedrückt!



livipivi

nicht registriert

am 13.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey ihr Liebä

bin hüt i de Ostschwiiz bim Dad gsi, er liet uf de Intensivstation. Es isch e mega schwierigi OP gsi- 3.5h isch sie gange und es gseht zwar mom. guet us, aber es chönd immerna Komplikatione passiere.
Er het en sogenannte Divertikel gha (weiss ned wie mer das schriebt)- anschiinend isch das mitere Buchfellentzündig zämä gsi und schlussendlich isch ihm de Darm platz gsi, sie hend ihm müese ca. 15cm entferne. Es heg viel Eiter und Stuhl scho im Buch frei drinne gha, vom Darm- das hend die horrende Schmerze usglöst. Er isch sicher na 2 Wuche im Spital- wenn alles lauft wie plant und dörf nacher sicher 1Mt. ned schaffe. Für min Papi d Höll- de het Hummlä im Fudi.
Gest heg er mega schlecht usgseh het mini Schwö gseit, er seg fast grüen gsi im Gsicht vor Schmerze-- hüt het er zwar wieder relativ guet usgseh, aber immerna u starki Medis brucht- ja guet, isch ja klar nach sonere OP.

Also mom. gsehts ned schlecht us- hoffe eifach das nüt me schief lauft und er gli wieder gsund isch...

Danke eu fürs dra denke- ich ha die ganz Nacht e Kerze azündt gha und kei Aug zue tue..., ich denke jede gueti Gedanke nützt i so Situatione. Anschiinend, het die OP au chöne schief gah.... het de Arzt gmeint.

Danke eu ihr Liebä und en schöne Samstig na

Livipivi


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 377 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.