Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 160 .. 318 319 320 321 322 .. 521 .. 720
jusi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni, au wenn ich wettige nit so toll find, das mit em reisefüehrer würd mi aso au wundernäh



juni07  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: jo den halt, gib ich dir scho au recht :) aber so e hütte am hang, wär i glich ned abgneigt. ha aber mini millione grad verleit ;)

@nimbini: nööö, ned würklich. mer händ eus im kino zwettige kenneglernt :) de film verrot i jetzt aber ned ;)
im amo, han min klassische cesar-salad gha :)

@sniffi: agfange händ mir mit em marco polo und jetzt händ mer eus de grösser Baedecker kauft.
ou, aber au e guete tipp isch myswitzerland.com. det chasch wie so heftli bstelle mit städt i de schwiz oder anderi themegebiet (die sind all au gratis) und vellecht gihts es au no, das met de 100 schönschte sache i de CH. ha das mol als e coopzitig bilag gha, das isch echt au no super.

@jusi: ha mer jetzt scho überleit ob ich de sniffi das privat schicke söll, aber ich wet mol ned so si :) ben ja dafür, dass mer s'BIP vergrössered :)

lg juni07



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, det gönd kollegin und ich au öfters go en caesar salad ässe, aber nur de chli, de langed vöööörig!



sniffi  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni - hey danke vielmals - muen mich denn chli kundig mache so im Früählig und Summer wemer wieder chli meh id Berge gogä wandere gha und denn gits dettä sicher dä einti oder anderi Tipp zum usprobiere!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



pingu83  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh glaubend mier, jetzt bini sit 8 Mönet im Usland und han d'Schwiiz nu nie so gschätzt wie jetzt. I freu mi scho zum wieder heizcho und i mis gliebte Engadin und i mini mittlerwile 2. Heimat Toggeburg


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich glaub ich muess mir irgendeinisch au so e Reiseführer zue tue vo dr CH...
Ich weiss au vill z wenig über d CH. Do ich eh nid in dr ZentralCH läb und vo Basel alles länger durt bis me neume isch, macht me sälte Usflüg ins eigene Land!

@jusi
Du bisch wirklich kei Bebbi!!!
Drbi isch Basel so schön, het e schöni Altstadt, dr Rhy e super Fuessballstadion leider e chli vill Usländerateil (Sorry, will do nid rassistisch si!!!) im Kleinbasel, aber sunst het's ganz villi schöni Ort...



....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:
@angiyves: isch en versuech wert gsi ;)
so fies ich dörf kei überstunde ufschriebe :(
lg juni07

Hihi, ich ha scho über 40ig und ha grad no gseh, dassi 36 Däg ferie ha das Joor


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves

Ich glaub ich weiss jetzt wo du schaffsch... In dr Nöchi wo ich au schaff...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



juni07  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: säg nüt. ich wot gar ned wüsse wie de gross usgseht, ha met em chline völlig gnueg.

@sniffi: do wird jede fündig :) de marco polo hät den au vel tipps für mit chind und so.

@dia: du bisch jo super schnell im jura hinde. im august händ mir e mega schöne spaziergang de doubs entlang gmacht, vo st.ursanne her. das han ich de hammer gfunde, vo basel isch da jo nur e chatzesprung.

@angiyves: wie chan ich dich blackliste ;)

lg juni07



nimbini  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, glaub mer, er isch z'gross, mir händ de bim erschte mal gha, isch too much gsi!



 1 .. 160 .. 318 319 320 321 322 .. 521 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.