Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 162 .. 322 323 324 325 326 .. 523 .. 720
pingu83  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Er wird das Jahr 30gi. Er isch en todliebe und wür für e Frau alles mache (het er zumindest für dini Ex wo er 8 Jahr zäme gsi isch)





*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Pingu das tönt nach perfektem Alter und perfektem Charakter- isch er abentüürlustig und het er au echli Idee zum öpis unterneh? sie isch ebe i de ehemalige Beziehig so unglücklich gsi well de Ex immer dihei het welle hocke und für nüt z ha gsi isch und sie het grad letzte Samstig gseit, mit ihre chön mer alles unterneh, aber sie well ned immer idee müese bringe sondern au mal echli gforderet werde..., nur well du gseit hesch er seg so schüch.., hi hi das wär ja s geilst oder???? Wenn s Forum sogar für sowas guet wär

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



pingu83  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

He he er isch en rechte Festmocke und für viel Seich zha!!! Er isch eifach am Afang mega schüch, aber wenn er uftaut... Bin letscht Jahr mitem am Schwingfest gsi, nur mier 2 und ich han mit ihm jede Seich chönne mache...

Im Winter liebt er eifach s'Skifahre. Er isch nit eine wo chan dihei umehocke...



*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



pingu83  am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

He he ja das wär ja geil, wenn das Forum au nu für das guet wär


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



livipivi

nicht registriert

am 11.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Beschrieb ihn mal- weisch wär ja schad wenns denn voll ned passt- aber falls er ihre typ wär und sie ihm sin- chöntet mir ja mal es treffe ifädlä Gliecht er öpertem wo mer kennt? Ihre Typ Maa isch gross, eher schlank- Haar sind egal- herzlichs lache. Schwierig. Sie mags gar ned wenn Type regelmässig suufed- het sie m al eine gha und schlimmi Erfahrige gmacht Sie isch recht es gebrannts kind mit männer und huuuere schwierig das sie sich chan verliebe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lilvipivi und pingu - wäri ja geilio wenn sich da äs päärli würd erghe

@trinidattli - sind ihr denn bim berninaexpress usgstiege? Mir hend ebä die ganzi tour im panoramawage gmacht....müänds unbedingt mal im Summer mache wenns nöd grad schneit.......zwar die Garantie giits au dänn nöd würklich mir gfallt s'Bündnerland au riesig, isch eifach Hammermässig dettä!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge Ladies (und Juni)

Voll luschtig, hüt kunnt de Bär ins Mädona (mi Gschäft) go tanze bi jo gspannt.
P.s das kenne wahrschinli nur d Basler!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ihr zwei kupplerinnä: aso falls do wirklich datä ustuscht wärdä, möchte mir denn scho bschäid s würd jo nit besser passä aso über hz-forum

ich bi sooo muäd hüt... mag überhaupt nit und schlof bim laufä no fascht i



juni07  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

morge angiyves :) was isch den de bär?



trinidattli  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi und pingu: wär würklecch meg lässig wenn das grad würdi passe.

@sniffi: Mir si mitemene "normale Zug" bis nach Tiefencastel gfahre u vo dört us via Landwasserfiadukt nach Filisur glofe. Dört hei mer de Übernachtet u si am nöchschte Tag mitem Panoramawage bis nach Tirano gfahre. Bim hospizo het de Zug e churzi Pouse gmacht, so dasses glängt het mim GG e Schnebau azschiesse u Vo Tirano simer när mitem Bus nach Lugano.
Hei äbe i üsne Ferie Tagescharte üerd Gmeind organiseiert gha u si so ganz günschtig zu ganz spezielle zugfahrte cho.
Sit dir mitem erninaexpress ae u de wieder ueche gfahre?

@jusi: Eg be höt ou extrem müed. Frog mi nid wieso. Wo de Wecker glüte het, hani s Gfüeu gha s sig no zmitz ir Nacht u ha chum möge ufstoh. u jetze bini immer no oder scho wieder müed.



 1 .. 162 .. 322 323 324 325 326 .. 523 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.