Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 163 .. 323 324 325 326 327 .. 524 .. 720 | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @trinidattli - mir hend eifach än Tagesusflug gmacht gha und hend in Chur übernachtet gha........wenn mir das s'nöchstemal machet, werdet mir in.....hach wie heisst das Dorf scho wieder | ||
| ||
bellastella ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Sniffi, meinsch du Poschiavo? | ||
sniffi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @bellastella - ja genau!! Dankeschön | ||
angiyves ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) juni07: So e Basler-Ding. Eini wo sich als Bär verkleidet und denn tanzt ![]() Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) *gäääääähn* isch mir langwilig und ich bin müed! han so kei bock... bin mich wieder mit ferieplanig am beschäftige (was suscht) aber selbst für das bini momentan zmüed *seufz* und da inne isch ja au ziemlich tote hose hüt | ||
lolo ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) liebi angiyves | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves: muess mol min chef ahaue. will euse hauptsitz isch im aeschegrabe :) | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @juni07, ou so schön, gratuliere! freu mich für dich! | ||
juni07 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: jo danke :) endi monat dörf i ihn den go bsueche :) | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ach schöööön juni07! ich bin im fall grad am plane wäge vegas über ostere! han mal es mail a mini mädels useglah, aber gseht schlächt us, die sind leider nöd alli so flexibel | ||
1 .. 163 .. 323 324 325 326 327 .. 524 .. 720 |