Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 163 .. 324 325 326 327 328 .. 524 .. 720
angiyves  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
liebi angiyves

kompliment und respekt für deinen job, wie schön, dass es in basel so ein angebot gibt!

Das isch lieb, Danke


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



PrinzessinN

nicht registriert

am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: Herzlichi Gratulation. Uiii erst Endi Monat?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni
Jööö, gratuliere der zom Göttibueb!
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



juni07  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: das chasch ned mache. ha all mine kollege vo dir verzählt. ha gseit es chäm den öpper wo met em USA-Bikini us de Torte usegumped :) Häsch en USA-Bikini? ;)

@prinzessinn: jo i weiss :( ha dferie müesse igäh und ha ned gnau gwüsst, wie lang sich de chli es bequem macht im büchli ine, drum ben i uf e nummer sicher und ha erst 2 wuche spöter buecht. da isch au guet, den händ eltere scho dörfe 2 wuche mami und papi spele und sind vellecht ned so müed und gstresst (oder ebe erst recht) :)

@proeschu: merci velmal :)



livipivi

nicht registriert

am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gratuliere Juni07- es isch so schön Gotti oder Tante z si Ich chas chum erwarte wenn ich irgendwenn namal dörf Aber ich glaub ich chönt ned warte und würd hüt grad verbi gah- oder isch s Problem das sie ned da wohned? Stahni ufem Schluuch?

Oje Nimbini fallt Vegas is Wasser???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



juni07  am 12.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livia: klar würd i au jetzt welle verbigo :) aber thailand (wo min brüetsch wohnt) isch ned grad um de egge :) (cha drum au ned de sniffi go helfe zügle )

lg juni07



sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni - au vo mir herzlichi Gratulation zum Göttibueb jaja immer die Usrede wieder aber uf Thailand würd ich jetzt au no gha *seufz*

Sodeli - üses diheime verwandlet sich langsam ine Zügelchiste-Arena - üsi Büsis liebet d'Schachteltürm

Wünsch Eu äs guets Mörgeli und en tolle Friitig!!!!!



__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



livipivi

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah gsehsch has glaub während em Schriebe scho gahnt das ich da was verwurschtlä Wow din Brüeder wohnt in Thailand- HAMMER!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi- ach schachteltürm- welles Büsi ned- nur scho e einzelni Schachtle = Vergnüegigspark

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - müänd immer luege bim ufenandbiige, dass nüt chan passiere wenns grad ihri schwache 5 Minute hend und wie die pickte dur d'Wohnig rennet dä mitem Vergnüägigspark hett was

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 163 .. 324 325 326 327 328 .. 524 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.