Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 164 .. 325 326 327 328 329 .. 525 .. 720
sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Da no äs Föteli vo eim vo üsne Rackers

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Da no äs Föteli vo eim vo üsne Rackers

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morgäääähn

@juni07, nei sorry, en ami-bikini chani nöd büüte, aber ich bezwifle eh, dass ihr mich wänd im bikini gseh oke, bis ostere villicht scho

@livipivi, ja ishc chli müehsam, die eint zügled, die ander hät e fetti buess und drum kei stutz, d'lesbis wänd ändi jahr go reise, d ie ander fangt en neue job a! die eint hät jetzt mal zuesgeit, aber mir händ gseit, mir gönd nur, wänn mir mind. z'vierte sind.... also mal luege, obs z'stand chunnt... wobi min maa hüt morge au es gschiss gmacht hät wägem geld

@sniffi, wird ja i dem fall öppe zyt, dass ihr chönd eui chiste näh und zügle... isch ja au nöd cool, zwüsched chistene z'läbe...

lg nimbini



juni07  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

morge zämme

@sniffi: jo thailand wird keis zuckerlecke, zerscht muess ich mich met emne schreiende baby befasse, den muess i luege, dass i am strand kei sunnebrand bechume und mis golf-handicap verbessert sich au ned vone leige. das isch jo no härter als zügle ;)

@livipivi: jo das tönt scho lässig, aber ich würd CH glich ned eifach so welle verlo. er muess jo det glich au schaffe :)

lg juni07



juni07  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: chum jetztig, das isch dini Chance uf Berümtheit zerlange :) seisch dine fründine du würsch de polterobig mache, will ihr euch es eheverspreche nomol mached :)

lg juni07



angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Leute, baaaald weekend!!! Juhuuuuu! Was tribet Ihr so am weekend? Bi mir stoht Kueche mache, shoppe mit Mami und Wutü-Obe ufm Programm.
Boah, bi soooo froh hani s Training für hüt gschafft. Muess erscht am Mentig wider- scheiss Sport

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mir hend WuTü-Weekend - ich entfüähre min Maa id Berge und er hett kei Ahnig wohi dass äs gaht

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



juni07  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: das wutü isch jo voll in :) be mir stoht sport uf em programm. morn am morge am 8i bin i bereits am squashe und am 12i startet de neujahreslauf in dietikon :) den gohts erst am mändig obig met sport witer :)

lg juni07



sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni - dä Brüäder vo minere Fründin isch au so än Renner und wohnt in Dietikon. Dä wird garantiert au mitrenne.....viel Spass denn

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich glaub ich muess morn zerst emol riiiichtig usschlofe. Mer händ gester Firmeevent gha, wo ich organisiert ha, darum ben ich au die letscht gsie wo het chönne hei go. bin dementsprechen KO!
Aber wenn mer möged gönd mer morn no wägeme Solitär go luege :)



 1 .. 164 .. 325 326 327 328 329 .. 525 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.