Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 378 .. 720 | ||
Franziska nicht registriert am 13.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi,i ha erscht jetzt grad gläse, das din Papi operiert worde esch.... | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 13.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Franziska- er chan jede gueti Gedanke bruche- ich hoffe eifach es isch das gsi und gaht jetzt wieder ufwärts- DANKE | ||
Schlumpf79 am 14.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi: drücke dier und dinere Family ganz fest dr Duume, dass es dim Papi ganz schnell wieder besser gaht! Isch lieb dass üs gschriebe hesch! Ha gester fest a Dich dänkt! | ||
chiccalina am 14.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) juhui ich kumm villicht genau die täsche woni will (die ufem foti) kollegin het no 2 neui dihai! mal luage wie tüür dass die isch! hoffentlich nöd allzu tüür und hoffentlich het sie no genau dia brun | ||
Proeschu am 15.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 15.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu: Ja sit hüt isch er endlich uf de normale Station- nüme intensiv. Phuuu hoffe somit das s gröbst düre segi. Aber er isch so typisch Papi- er unterschätzts mega und het s Gfühl er chön nächstens wieder go schaffe. Ts ts ts | ||
Stella83 nicht registriert am 15.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Schön zlese das mit dim Papi livipivi. | ||
Proeschu am 15.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
Franziska nicht registriert am 15.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) freut mich das es deinem Papi besser geht, Livipivi..... | ||
Schlumpf79 am 15.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi: schön dasses dim Papi wiedr besser goht und es ufwärts goht!! Hoffe er nimmts Ernst und laht sich Ziit metem gu schaffe! Mi Papi esch dadure genau glich! | ||
1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 378 .. 720 |