Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 165 .. 328 329 330 331 332 .. 526 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ui nei isch hüt en Scheisstag- es gaht öpe alls schief wo chan schief laufe sit gest

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:

saerli: sooo toll hesch ä budgetlimitä gsetzt becho?

hihi, joo. mer händ ebe scho eine gseh ond i ha dänkt da sig viiiel ztür und ha mi ned so rächt traut zsäge, dass mer de schaurig guet gfallt. i ha eifach ned welle, dass es für ihn ztür esch, es sell ja für ihn au stimme (er het sich ebe au nie würkli informiert was so en ring chostet und so esch es den ebe schnell vermeintlich ztüür)
denn het er aber überraschend gseit, dass es absolut i sim budget liet i go höt no eine go probiere und den wird morn mit ihm entschide wele vo beide. wenns de breiter, also grösser esch, denn chönnti de eigentlich au als ehering neh. oder esch das blöd???

i ha mer deför au en überraschig für ihn usdänkt. mache es fotoshooting vo mer und denn gets es chlises büechli für ihn (NUR FÜR IHN!)



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Ui nei isch hüt en Scheisstag- es gaht öpe alls schief wo chan schief laufe sit gest

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich liiide met der
aber stay cool, wuuuuuuuuuuuuuuuuuzaaaaaaaaaaa emmer schön ade Öhrli riibe



jusi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi: bi öis isch es grau, mir häi so geili poschtchischtä am 26.01. gohts los morn isch dr letscht tag woni so richtig öbbis cha machä... allerdings au nur bis am 2i muäss äifach früäh ufstoh und vollgas gäh

wow saerli, dasch ä megä schöns "dankä" wo du dir für die schatz überlegt hesch... an däm het är sicher mega fröid aaaah, dasch coool, hihi, denn isch din grösser as mini... hihi, i ha ganz ä chlinä härzigä gnoh, ha nit wellä, dass es ihn hingä abä schlot... aber trotzdäm... tür si glaub alli
aso i find das überhaupt nit doof! chasch jo zur ergänzig no so ä schlichtä ring hindä oder vornä (wo anä chunnt dä?!) näh... äifach ein ohni gross tam tam... das isch öbbis wo mir no guät gfallt... i glaub d carmile do im forum het so öbbis, muäsch mol in ihrem "hz-tag-thema" d föteli aluägä...
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...g-15_32_22.html

ha mir so öbbis au überlegt, aber für das isch min def. z fin... jetzt nimm en nach dr hz äifach an rächtä finger

Zuletzt bearbeitet am 13.01.12 11:38



sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi - mir hend ebä au nur no nöchst Wuche Ziit und au nöd alli Täg. Han s'Gfühl hegg nunig viel ipackt wenn ich d'Wohnig aluege....wenn ich d'Schachtlene gsehne denk ich wieder was aneres........aber dettä sind praktisch nur d'Büächer vo mim Maa drinne bi üs gahts am 28.01. los - Du hesches denn scho hinter Dir

@livipivi - Hey mir hend scho Mittag!!!! Bald isch Weekend - druck Dich!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



jusi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ah super sniffi, denn chönnä mir öis säll wuchäänd jo gegäsitig anänand dänkä mini närvä si scho wider im chäller, i hass nämlich



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi: D Carmile het aber kein schlichte Ring zu ihrem Solitär...sie het so en Full Circle Diamonds Ring...also gaaaaaanzzz viel Bling Bling...

@saerli: Tolls Gschenk für din GG...do het er sicher uh Freud! Und wegem Ring...ich han quasi au en Solitär als Ehering und han uh Freud

Üs isch wichtig gsi, dass d Ring glich sind...das sinds au...eifach min GG het Gelbgold und inne isch er rhodiniert und ich han Wissgold und inne isch er vergoldet...d Struktur isch aber glich wie die vo mim Ma und ich han no en grosse Stei becho...so hani min e chli breitere Solitär



Ich finds super so und bin happy. Die "normale" Solitär gfallet mir scho sehr guet...au zäme mit eme Wedding Band...aber mine het es schöns Gwicht und ich merke, dass ich en Ring aha. Das isch bi dene fine Solitär weniger de Fall und das het mir drum nöd so pässlet...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 13.01.12 11:51



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi jusi

wow sie het den schöni föteli. i dem stil chani mers au vorstelle, mit eme zuesatz ringli, oder wie du gmeint hesch, eifach a die recht hand neh.
de ring woni mer au als ehering chönnt vorstelle esch ebe relativ gross, guckst du: http://www.schmuck.ch/483?var_artikel=53...mp;parent=12282
i chönnt mer vorstelle de so als verlobigsring neh und vorem hochzit no en schöni Gravour vom Schatz dri mache. i weiss eifach noni wie mers seled mache. zum glück händ mer no zit :)
mer händ ebe scho chli omeglueget wäg ehering, aber eus gfallt ergendwie nüt. hihi...



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PrinzessinN:
@jusi: D Carmile het aber kein schlichte Ring zu ihrem Solitär...sie het so en Full Circle Diamonds Ring...also gaaaaaanzzz viel Bling Bling...

@saerli: Tolls Gschenk für din GG...do het er sicher uh Freud! Und wegem Ring...ich han quasi au en Solitär als Ehering und han uh Freud

Üs isch wichtig gsi, dass d Ring glich sind...das sinds au...eifach min GG het Gelbgold und inne isch er rhodiniert und ich han Wissgold und inne isch er vergoldet...d Struktur isch aber glich wie die vo mim Ma und ich han no en grosse Stei becho...so hani min e chli breitere Solitär



...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

ja so wie bi de carmille wärs mer zu viel bling bling aber Kombi Solitär mit eme schlichte Ring findi no schön.

PrinzessiN, i ha euchi Ring au scho noimet gseh im Forum. Finde sie meeega schön, die händ er mache loh gäll? I ha mim Schatz devo verzellt und glaub es Bild zeigt, aber er chan sich gelbgold ned vorstelle. Finde din Ring wunderschön, das gfiel mer au :)



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli: D Kombi Solitär mit eme schlichte Ring find ich au uhhh schön. Denn chunt de Solitär minere Meinig no am Beste zur Geltig

Jo genau, mir hend die Ring bimene Goldschmied afertige loh. Mues sege, das isch imfall no en Gedanke wert. So viel türer isch das nämli gar nöd und me chan all Wünsch abringe und sie machets denn. Isch echt genial gsi...heti nöd denkt!

Min Ma isch genau umgekehrt gsi...er het sich nöd chöne Wissgold vorstelle...und ich han nöd wöle Gelbgold, obwohls bi mir au guet usgseh het. Aber ich han sust nur Schmuck in Silber oder Wissgold...drum hani kei Gelbgold wöle...und so sind beidi happy...ussert mis Mami...die findets doof, dass üsi Ring nöd tupfeglich sind...aber egal.

De Ring wo du vorher zeigt hesch, findi au schön! Mir gfallts ebe, wenn de Ring chli e Breiti het....nöd gar so dünn isch. Mine isch 4 mm breit und das findi super! Me merkt, dass me en Ring ahet...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 165 .. 328 329 330 331 332 .. 526 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.