Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 166 .. 329 330 331 332 333 .. 527 .. 720
jusi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, prinzessinN... jo das stimmt... das hani gseh kha, dass dä vo ihre nit unbedingt schlicht isch.... aber wuuunderschön...
i ha mit däm meh wellä zeigä was ig mein

i find öichi ring äifach immer wider toll zum aluägä... hihi, das wäg dim mami find i luschtig, das isch bitz typisch für glaubs bitz älteri generationä... dasch käi agfriff, weiss jo nit genau wiä alt dis mami isch abr mis dänkt ebä bitz glich

i find ebä, dass öichi ring scho "glich" si... s git in dä jetzigä kolletkionä ganz vill wo so gegäsätzlich ufbaut si, villi frauäring häi meh rotgold und bitz wissgold und bim ma verchert... find das ebä au no ä tolli variantä, wiä diä figürli wo mäh früähner so inänand inä het chönnä stellä



sniffi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN und saerli - mir hend üsi Ring au bim Goldschmied afertige lah. Sind echt erstuunt gsi, dass äs nöd mal viel tüürer isch. Und mer hett nachher würklich dä Ring won eim gfallt!

@jusi - ja Du verstahn Dich - wäri au froh wenns scho dure wär. Ich han recht Müäh mit mim Rugge und han jetzt scho ständig Ruggeweh. Zum Glück hemer än Huufe Manne won schleppet...zur Ziit muen eifach min Maa chli ad Säck bi dä schwere Sache

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PrinzessinN:

De Ring wo du vorher zeigt hesch, findi au schön! Mir gfallts ebe, wenn de Ring chli e Breiti het....nöd gar so dünn isch. Mine isch 4 mm breit und das findi super! Me merkt, dass me en Ring ahet...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

mer gfallts ebe au en fiine ring goht bi mer under, es passt eifach ned zu mer.



livipivi

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels- es gseht so us als ob ich min Topkund verlüre und denn bini am Arsch- drum isch es glaub schwierig mich hüt ufzmuntere

Aber eu wünsch ich en guete Nami und es super Weekend.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli: Bi mir passet sowohl fini, wie au breiti Ring...ich han uh dünni Finger und de Goldschmied het au gmeint, ich chön beides träge. Persönlich han ich mich wohler gfühlt, mit eme chli breitere Ring...die dünne hani chum gspürt gha und han s Gfühl gha, dass ich gar nüt am Finger han.

Uiii muesch denn verzelle, ob ihr de Ring go poste sind am Weekend und es Föteli zeige

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Ou nei, wieso denn das? muesch denn du das gkich no mache au wennd en noie Job hesch?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:

angiyves: weekend isch ä super stichwort… bi öis fot ändlich d fasnacht a öiche wutüobä tönt super, richtig easy und romantisch gniäss es ganz fescht!


Iiiiiiih, Fasnacht Gniess es!
Ich gniess drfür mi Wutü-Obe

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: jo sorry, 2 sätz vorher häsch das gschrebe, be halt nümme de jüngscht (sorry @livipivi und @nimbini) ;)

@angiyves: das tönt würkli romantisch.

@nimbini: be wellem sender den?
offesichtlich lebsch jo no, cha ned so schlimm gsi si ;)

@jusi: cool. gratuliere :) bueb oder meitli?

@livipivi: de tag isch jo gli ume :)

@saerli: cool so es gschenk wet ich au vo mim frölein :)

@prinzessinn: de isch schön, e rechte klunker :)

@angiyves(nomol): du bisch do basleri? ihr sind doch scho als fasnächtler gebore, oder ned?

lg juni07



laluna1712  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli: mein Verlobungsring ist auch ziemlich fein und geht fast verloren, da ich schlanke, lange Finger habe, ich trage ihn nun auch mit dem Ehering zusammen am gleichen Finger.
Mein Verlobungsring ist aus Weissgold mit einem "eingeklemmten" Diamanten, der Ehering ist ein schmaler Weissgold-Ring und hat rundherum ganz viele Diamanten.

Bei uns ists jetzt halt auch so, dass wir nicht die gleichen Ringe haben, aber beide haben das gleiche Material und sein Ring ist genau gleich breit wie meine 2 zusammen.

Der Ring, den du gesehen hast, gefällt mir sehr gut. Ich könnte mir sehr gut vorstellen, den als Verlobungs- und Ehering in einem zu tragen, dazu der Mann einen ganz schlichten Weissgoldrng in der gleichen Breite (oder evt. mimim breiter). Finde ich echt schön

PS: von wegen obs andere "doof" finden. Ich habe meine Kombi so noch nie an jemandem gesehen, und sicher gefällt es auch nicht jedem, doch uns hats beiden sofort super gefallen, und das nachdem wir schon x Ringe anprobiert haben. Wenns euch gefällt, dann go for it!

Zuletzt bearbeitet am 13.01.12 13:32



angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

juni07:

@angiyves(nomol): du bisch do basleri? ihr sind doch scho als fasnächtler gebore, oder ned?

NORMALERWIS scho aber ich find Fasnacht öbis völlig blöds (ämel hüt)- reins Gesuffe und het nüt me mit Fasnacht ztue. Und zu däm bi ich nit sooooe Schwiz-Fan und au kei Basel-Fan

lg juni07

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 166 .. 329 330 331 332 333 .. 527 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.