Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 166 .. 330 331 332 333 334 .. 527 .. 720
angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Danke Mädels- es gseht so us als ob ich min Topkund verlüre und denn bini am Arsch- drum isch es glaub schwierig mich hüt ufzmuntere

Aber eu wünsch ich en guete Nami und es super Weekend.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ich druck Di gaaaaanz fescht und hüt Obe wirsch denn vo Dine Liebste drückt!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, keis problem, ich fühle mich nöd alt und han, im gägesatz zu dir, keis problem gha, woni 30i worde bin! im gägeteil, han mich riesig uf e geili party gfreut han bim sf gschafft früehner....



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07: Danke

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



juni07  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: jäso :)

@nimbini: ich ha ebe au scho vorher partys gha ;)
wennd u bem SF gschaffed häsch, hätsch de überhaupt dörfe be gwünnsendige mitmache? ;)

lg juni07



nimbini  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja ich han au scho vorher party gha und ich han au jetzt mit fascht 33i no party, drum chani nöd verstah, wänn meh krise hät, wänn meh 30i wird, gaht ja genau so witer wie vorher au det hani dänkt nüme bim tv gschafft, woni det mitgmacht han... da sind öppe 7 jahr dezwüsched gläge....



jusi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi angiyves, das hani no fascht vermuätet i mach allerdings nit z basel… aber trotzdäm, macht jo nüt

juni: ä meitli dänk, oder zum glück

Zuletzt bearbeitet am 13.01.12 14:13



angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
hihi angiyves, das hani no fascht vermuätet i mach allerdings nit z basel… aber trotzdäm, macht jo nüt


Jääää? Hihi, Du bisch sicher e Fasnächtlerin woni wür möge


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, jö, das isch jetzt härzig gsi...



angiyves  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
hihi, jö, das isch jetzt härzig gsi...

Jä, gäll, mängmol überkunnts mi so

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 13.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

laluna1712:


Bei uns ists jetzt halt auch so, dass wir nicht die gleichen Ringe haben, aber beide haben das gleiche Material und sein Ring ist genau gleich breit wie meine 2 zusammen.

Der Ring, den du gesehen hast, gefällt mir sehr gut. Ich könnte mir sehr gut vorstellen, den als Verlobungs- und Ehering in einem zu tragen, dazu der Mann einen ganz schlichten Weissgoldrng in der gleichen Breite (oder evt. mimim breiter). Finde ich echt schön

PS: von wegen obs andere "doof" finden. Ich habe meine Kombi so noch nie an jemandem gesehen, und sicher gefällt es auch nicht jedem, doch uns hats beiden sofort super gefallen, und das nachdem wir schon x Ringe anprobiert haben. Wenns euch gefällt, dann go for it!

das würde mir auch sehr gut gefallen. es muss ja nicht genau das gleiche sein. und ja, wichtig ist, dass es für uns stimmt, es sollte uns egal sein was andere denken (diesbezüglich bin ich noch lernfähig, hehe). Danke für dein input



 1 .. 166 .. 330 331 332 333 334 .. 527 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.