Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 168 .. 333 334 335 336 337 .. 529 .. 720
juni07  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: ich hoffe natürli au numme sbeschte. aber das ghört halt au dazue... :(

@nimbini: jetzt isch natürlich grad min ganze mändig ruiniert ;)

@jusi: guete morge :)

lg juni07



nimbini  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, oh das tuet mer aber leid! frög mich mal... die ganz ferieplanig am arsch, jetzt chani wieder vo vorne afange *nerv*



angiyves  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
hihi, mir si am samschtig in dr oschtschwiz gsi, häi dört "übernachtet" und si geschter witer ins östrich... und geschter erscht öbbä am 21h30 dähäi gsi... dämentsprächend isch diä nacht äifach z churz gsi... und diä vom samschtig fehlt mir irgendwiä

druck öich dr dumä

E rächts programm für so weni Däg! Kei Wunder bisch Du so ko!

Kunt halt ame vor- mir sinn beidi sehr ahänglich, so haltet das eh nie lang a. Bim diskutiere isch es immer chli müehsam.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



juni07  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: häsch jo zit ;) und machsch es jo au gern :)

@angiyves: das renkt sich scho wieder.

lg juni07



nimbini  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, ja das stimmt! aber ich han mich jetzt scho uf öppis igstellt und dänn hani ads amigs nöd so gern, wännis wieder muess umkrämple



sniffi  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallöchen zusammen

Komme auch mal zum schreiben - heute läufts hier wieder, unglaublich...aber auch schön, wir haben schon 10.40 Uhr *freu*

Unser Weekend war toll. Habe ja meinen Schatz mit einem Wu-Tü-Weekend überrascht. Sind auf die Schwägalp und haben dort übernachtet. Das Frühstück haben wir dann auf dem Säntis eingenommen und eine herrliche Aussicht genossen. War total friedlich und erholsam. Leider ist alles wieder dahin, habe diese Nacht ebenfalls sehr schlecht geschlafen. Hatte gestern total Kopfschmerzen, diese halten heute leider auch noch an

@angiyves - Streit ist nie toll - hoffe ihr versöhnt Euch bald wieder!!!

@nimbini - schade dass es mit Vegas über Ostern nicht klappt....

Sunnigi Grüäss schick ich Eu

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



bergeri  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Mädels ich bin auch wieder hier.

Hoffe ihr seid alle gut ins neue Jahr gerutscht und es geht euch allen gut?

Ich habe heute zum Glück noch frei, bin noch den Jetlag am auskurieren, morgen muss ich dann auch wieder arbeiten gehen.

Wünsche euch allen einen schönen Tag und nicht zu streng mit arbeiten.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



juni07  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: das verstoh ich nur zu guet. das würd mich au nerve.

@sniffi: wow, das tönt schön. ich muess mer au mol gedanke mache um so öppis zundernäh.

@bergeri: met de gfohr ane das ich oder öpper ander gfroget hät, aber wo bisch den gsi? en guete start wünsch ich dir den wieder.

lg juni07



jusi  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hei bergeri, isch toll gsi? hesch di chläid chönnä machä lo?

mann, luägät mol das wätter a, wär jetzt super mit eim oder zwöi brättli unger dä füäss und ab in d bärgä



sniffi  am 16.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi - äs wär würklich mega cool jetzte - bin schochli niidisch uf die won jetzt i dä Berge sitzet. Sind am Weekend au i dä Höchi gsi, hend aber d'Sunne bim Winterwandere gnosse..........und eme feine Kaffi Gügs uf dä Sunneterrasse

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 168 .. 333 334 335 336 337 .. 529 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.