Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 531 .. 720
nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morgääääähn

wow, ich han ja hüt mal wieder de riese aschiss, das isch unglaublich! und müed bini, obwohl ich geschter am 21.30 bin go penne, wil ich d'auge nüme h an möge offe bhalte! heieiei, kei ahnig, was mit mir los isch, han glaubs in vegas irgend es schlaf-syndrom ufgläse, bin sit zwei wuche ständig am penne *gääääähn* und s'truurige isch, ich bin immer no müed

hach, packed mer de tag a und hoffed, dass er relativ schnäll ume isch *seufz*

liebi grüessli nimbini



bergeri  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Wir waren in Phuket, Karon. Es war herrlich. Immer mind. 28 Grad am Vormittag. Einfach traumhaft.

Gehts dir besser mit der Migräne?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallöchen Mädels und Juni

Habe jetzt auch endlich PC-Zugang. Habe mein Büro gezügelt und bin wieder eingerichtet. Bin nun vorgewärmt fürs private Zügeln

@livipivi - wie gahts Dim Chopf?

@nimbini - ich bin au so huere müäd, kei Ahnig was das isch. Am Nüni chönt ich amigs scho gogä schlafe gha...ufem Sofa vorem TV schlafts amigs scho *gähn*

Wünsch Eu no än guete restliche Morge!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, oh, han grad welle säge, dänn bisch ja grad güebt mit zügle, wänn s'büro au häsch müesse umruume!

ja gopf, wenigstens bini nöd die einzig, wo ständig so müed isch! isch im fall nöd normal, vor de ferie bini fit gsi wie en turnschueh! sött das eigentlich nöd umgekehrt si, hm?! mega komisch....

lg nimbini



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zämä

Mim Kopf gahts wieder besser- juhuuu- guet defür bini wieder am schaffe

@Bergeri: Wow so schön Phuket- ich bin ja nur z KoSamui und ufem Festland gsi- aber au vo Phuket träum ich immer- hach- ich liebe das Land

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallooooo...

Ich bi au mega müed! Muess die Wuche zwar erst am 10.45h afo bis 19.00h aber ich bi am morge glich mega müed!!! Gäähnn...¨
Gang hüt wieder ins Fitness, villicht puscht mi das wieder chli uf!!!

@nimbini
Gohsch no regelmässig ins Fitness??

@livipivi
Schön, dass es dir wieder guet goht...

Im momänt isch es mega langwilig. Mir merke richtig s Januar-Loch uf dr Post!
Schrieb sogar vom Schalter us...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich gang hüt au go jogge Dia- denke denn a dich bin die letzte zwei Wuche au nur je einisch gsi- das mues jetzt wieder uf mindestens 3x / Wuche erhöht werde- ha ja es Ziel im April

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, yep, bin mega stolz uf mich! zweimal i de wuche agngi, das langed mir für de afang... möchts nöd übertriebe, suscht hänkts mer dänn wieder us! aber min schatz chunnt ja mit und so fallts mir halt scho sehr viel eifacher....

ou ehrlich? gits uf de post au es januar-loch *g*? so luschtig... guet, nach em dezember chani mir vorstelle, dass nöd viel lauft.... ich hett hüt eigentlich scho arbeit, aber null bock! bin mich immer no chli mit anderem am beschäftige....

@dia und livipivi, ihr händ ja wieder agfange mit mb, gahts vorwärts? oder besser gseit, abwärts ?!



angiyves  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Hallooooo...

Im momänt isch es mega langwilig. Mir merke richtig s Januar-Loch uf dr Post!
Schrieb sogar vom Schalter us...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich ha im Momänt drfür grad wider meeega hunger gescht Obe hets e Pizza geh und Wissi-Schoggi-Mousse. Das hets hüt au scho geh plus no e Stück Schoggiweggli hihi. Und ich bi grad sooooo hübberig

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 170 .. 337 338 339 340 341 .. 531 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.