Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 171 .. 339 340 341 342 343 .. 532 .. 720
angiyves  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
also ich han dur mini lebensmittelvergiftig über 2 kg abgno :) wenigstens öpis positivs us dere misere....
aber 2-3 kg münd no go bes im sommer. das set machbar sie :)
ha jetz ufem nintendo zumba, haha es esch no luschtig ide Stube umegumpe ond tänzle, mer chonnt total is schwitze und bewegt sich viel. aber das machi nor wenn min schatz ned ome esch, sust wärs peinlich... ich bin so en tollpatsch, er würd sich sicher kaput lache wenn er zueluegt

uiii willi au!!! Uf welem Nintendo?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!willi a



saerli  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)


uiii willi au!!! Uf welem Nintendo?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!willi a

Ufem Nintendo wiiiiii
Ich würd ja gern is richtige Zumba go, aber i glaub i würd alli usem Konzept bringe. Bin diesbezüglich eifach ned tallentiert. Wenn alli nach rechts tanzet, bin ich die wo nach links goht usw....



Proeschu  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Das fendi emmer rächt amüsant, wenn sich öpper hervorhebt, was sie/er alles so macht ond sGfühl hed, sie/er esch di/de einzig, wo öppis macht (egal öb Freiziit oder Arbeit) . Ich be ebe au eini, wo eher "im Stille" sZüüg macht, denn hani weder Druck, no blödi Spröch no soscht öppis. Wenn ich z.B. merke, dass ich mich brueflich wetti noi orientiere, denn hani "elei" för mich gsuecht ond mini Arbeitskollege denn quasi vor vollendeti Tatsache gstellt ond ned vorher scho weiss Gott wie lang gseit dass ich mer öppis Nois sueche (esch nome als Biispel gmeint, ha ebe scho settigi Arbeitskollege gha, wo quasi sit ich dete gschaffet ha gseit ha sie sueched sich öppis Nois ond sie send emmer no dete )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

uiii willi au!!! Uf welem Nintendo?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!willi a

Ufem Nintendo wiiiiii
Ich würd ja gern is richtige Zumba go, aber i glaub i würd alli usem Konzept bringe. Bin diesbezüglich eifach ned tallentiert. Wenn alli nach rechts tanzet, bin ich die wo nach links goht usw....

Mir sinn Zwilling

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ich bin ebe suscht öpper, wo sich no gern mitteilt im büro, also ich verzelle no oft, was ich so am weekend gmacht han oder am abig (also mir verzelled immer alli enand), aber das mit em fitness isch jetzt au chli mis gheimnis! ich finds viel cooler, wänn sie dänn i 1-2 mönät nüme gaht und alli ziehnd sie uf (was mir letscht jahr au scho gmacht händ und jetzt wo sie es neus abo glöst hät, au wieder) und dänn chan ich dänn säge, du ich gange im fall scho so und so lang regelmässig (ok, ich hoffe, ich ziehns au dure, aber mit mim maa isch es ndö soooo schwierig, de git mer scho en tritt in arsch)..... und dass ich wieder ufs ässe luege, sägi ebe au nöd das mal! dänn muess ich mir nüt alose



saerli  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:


Mir sinn Zwilling

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

haha
besch im sternzeiche öpe au no zwilling??



angiyves  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
angiyves:


Mir sinn Zwilling

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

haha
besch im sternzeiche öpe au no zwilling??

Kräbs: Mit so Schere-händ und Füess ka me au nit tanze

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Jäso... aso du döfsch jetzt scho ned dänke, dass ich es stills Müüsli be om "mini" Manne im Büro, aber es ged eifach Sache, die wörd ich ned verzelle (au ned allne Kollege)
Ich hoffe fescht för dich, dass du (ond din Maa) das wörkli doreziehnd ond die andere denn plötzlich merked, wie du schlanker ond sportlicher wersch.. onds denn ned drus chömed, wieso dass das passiert

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, nei nei, ich weiss ja, dass du keis stills müsli bisch

ja ich finde das ebe au no luschtig! so klammheimlich wird ich fitter und schlanker *lach* aber es chunnt guet! am sunntig hani sogar richtig spass gha im fitness...



dia

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli

Ich gang au ins Zumba und bi zerst chli gstabbig gsi, aber mit dr Zyt bekunnsch dr Rythmus und d Choreo kennsch au langsam uswändig, denn bewegsch di ganz anders...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 171 .. 339 340 341 342 343 .. 532 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.