Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 172 .. 341 342 343 344 345 .. 533 .. 720
angiyves  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hey Nei Mädels und Juni07- ich has scho sit 6 Monät gspürt- ich glaub echt langsam mir hend nur e Pechsträne. Min Maa het hüt d Kündigung becho- sini Stell wird wegrationalisiert

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Oh nei! Ich druck Di gaaaanz fescht!!!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Schlumpf79  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: drück di ganz fest. Duet mer riesig leid für üch!! Hoffe dass sich ganz bald öppis neus ergid. Drück üch beid Düüme!!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke mini Fraue- ach es isch so es hilfloses scheiss gfühl und na me wells min Liebste trifft- ich ha das ja im 2009 düre gmacht- 3 Mt. arbetslos und es isch die schlimmsti Ziit gsi i mim läbä und ich wett ned das er das au mues düremache- das macht mich halbe wahnsinnig - ich hoffe so das er vor endi Kündigungsziit öpis findt. OMG das git wieder e schlimmi Ziit- ich chan sicher nüme schlafe vor Sorge- isch immer so bi mir -wenns um mini liebstä gaht

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



pingu83  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich kenn das, han nach mim Sprachufenthalt dazuemal au 2 Mönet kei Job gha und mer wird so deprimiert.

Kopf hoch. Was isch er denn vo Bruef???


*Aus Freundschaft wurde Liebe -> 13.07.2012 / 08.09.2012*



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja das isch ebe so e sach- eigentlich glernte fotograf- en super guetä dezue- sägäd ihm immer all ! *feststolzbin* aber als Fotograf verdiensch fast nüt hützutags und selbständig mache isch au so e sach- zerst mal s grosse grundbudget wod bruchsch und denn gege all die 1000 Konkurrente düresetzte- mega schwierig.
Er het denn eigentlich dur selber lerne und bastel es mega wüsse im IT bereich sich ageignet und vor 2 jahr au na e schuel gmacht det düre. (Mal en Afang) ja und im Gschäft wo er jetzt gsi isch isch er IT-Leiter und fürs Marketing zueständig gsi- also au im Marketing het er es grosses Wüsse- eifach nirgends e fixi Usbildig. Das isch so en Kack

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh nei livipivi, das duet mit mega leid!!!
Ich hoff, dass er bald öbbis neus findet und er denn genau so glücklich isch wie du jetzt im bruef! Vilicht findet er jo no öbbis bessers und er evt no mehr verdient! Eifach nid dr kopf hänge loh und ihn unterstütze und ufbaue wo de kasch! Er wird bestimmt öbbis finde... Ich wohn leider z witt ewäg zum mich ume lose...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Oje, das tuet mir leid für eu. Das isch kein schöne Start is 2012. Ich drück dich!!!! Hoffentlich findet er gli öppis neus!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke eu- es tuet eifach guet so liebi Wort z ghöre- es isch sicher kein Weltuntergang und es git viel schlimmers- aber im Moment machts eim eifach Angst

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch ganz klar! Das würd mir au angst mache...
Toi, toi, toi! Würd euch gärn hälfe sueche, läb aber im falsche kanton zum mich ume lose! Aber ich dänk ganz fest an euch!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das glaub ich dir, wür mir au so go!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 172 .. 341 342 343 344 345 .. 533 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.