Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 172 .. 341 342 343 344 345 .. 533 .. 720 | ||
angiyves am 17.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi: Oh nei! Ich druck Di gaaaanz fescht!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
| ||
Schlumpf79 am 17.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi: drück di ganz fest. Duet mer riesig leid für üch!! Hoffe dass sich ganz bald öppis neus ergid. Drück üch beid Düüme!!! | ||
livipivi nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke mini Fraue- ach es isch so es hilfloses scheiss gfühl und na me wells min Liebste trifft- ich ha das ja im 2009 düre gmacht- 3 Mt. arbetslos und es isch die schlimmsti Ziit gsi i mim läbä und ich wett ned das er das au mues düremache- das macht mich halbe wahnsinnig - ich hoffe so das er vor endi Kündigungsziit öpis findt. OMG das git wieder e schlimmi Ziit- ich chan sicher nüme schlafe vor Sorge- isch immer so bi mir -wenns um mini liebstä gaht | ||
pingu83 am 17.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich kenn das, han nach mim Sprachufenthalt dazuemal au 2 Mönet kei Job gha und mer wird so deprimiert. | ||
livipivi nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja das isch ebe so e sach- eigentlich glernte fotograf- en super guetä dezue- sägäd ihm immer all ! *feststolzbin* aber als Fotograf verdiensch fast nüt hützutags und selbständig mache isch au so e sach- zerst mal s grosse grundbudget wod bruchsch und denn gege all die 1000 Konkurrente düresetzte- mega schwierig. | ||
dia nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oh nei livipivi, das duet mit mega leid!!! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: Oje, das tuet mir leid für eu. Das isch kein schöne Start is 2012. Ich drück dich!!!! Hoffentlich findet er gli öppis neus! | ||
livipivi nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke eu- es tuet eifach guet so liebi Wort z ghöre- es isch sicher kein Weltuntergang und es git viel schlimmers- aber im Moment machts eim eifach Angst | ||
dia nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das isch ganz klar! Das würd mir au angst mache... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 17.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das glaub ich dir, wür mir au so go! | ||
1 .. 172 .. 341 342 343 344 345 .. 533 .. 720 |