Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 172 .. 342 343 344 345 346 .. 533 .. 720
nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ou nei süessi das tuet mir mega leid! was hät er für e usbildig i de it? bi mim maa im team sött nächstens e neui stell gschaffe werde, villicht chan mehvdas was mache? suscht werded i de it ja immer gueti lütvgsuecht, da bini zueversichtlich, dass er schnäll öpis findet! ich druck eu ganz fest de duume, dass es für eu bald wieder ufwärts gaht...

big hug
nimbini



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey nimbini- danke isch echt kacke grad so afangs Jahr- hoffe das zieht sich ned so wieter
Ja isch ebe für mich schwierig zum sägä was er genau chan i de It- er het eifach als It-Leiter inere Firma mit 40Nase gschaffet. S meiste het er sich selber biebracht und denn die Schuel vor 1.5 jahr gmacht und miteme sehr guet abgschlosse- er würd au gern na wietermache- aber well ich momentan am Samstig id Schuel gange und öper ja uf üsi Chli mues luege all zweite Sa. wartet er na demit
Weiss din Maa denn scho was sie sueched? Söss chönt min Maa dim evtl mal sini Bewerbig schicke oder din Maa mal d Aforderige? Weisch jedi Möglichkeit würd ich gern nutze und wer weiss was mer da evtl. für all Parteie chan profitiere- ich bin halt überzügt vo ihm- aber ned nur wells min Schatz isch- er isch eifach en super Arbetnehmer und ich finde er verdient en guete Job

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi, genau so hät min maa au agfange vor öppe 8 jahr und isch sich laufend am witerbilde! vo dem her hät din maa sicher gueti chance uf em märt... han mim maa gseit, er söll mir morn mal es aforderigsprofil schicke, dänn chani dir das witerleite und din maa chan luege, obs ihm zueseit! d'stell isch ebe nonig bewilligt, sie sind no am budget prüefe, aber d' chance stönd guet, wil sie händ mega viel arbeit...du ghörsch vo mir!

liebi grüessli vo mir



livipivi

nicht registriert

am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Daaanke bella- du machsch mir echt Hoffnig- ha dir e PN gschickt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



saerli  am 17.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ojeh livipivi, das duet mer leid. i hoffe, dass er bald öpis neus findet wo ihm spass macht. i schaffe au inere it firma und be unter anderem für Human Ressources zueständig. momentan sueche mer grad niemert, aber i würd mi mälde falls sich öpis änderet. arbeitsort wär aarau...

viel glück und gueti gedanke



sniffi  am 18.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - ouhhh neii was liis ich da am früähe Morge...........das tuet mir mega leid für Eu ich druck Dich ganz fest und schicke für Eu ä Stossgebet zum Himmel. Im Moment loset de da obe ziemlich guet uf mich!!! Hoffe es hilft Eu!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Proeschu  am 18.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Ou nei, was muessi denn do läse so am frühene Morge halb verschlofe????
Ich drocke oich ganz fescht alli Düme, damet din Schatzi gli öppis fendet!
ond emmer dra dänke:
ES WÄRI JO GLACHET, WENN MER FRAU (OND DE JUNI) KEI NOII STELL FENDE WÖRDED!!!!
Mer send för dich do!

Drück dich!


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



bergeri  am 18.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Das tuat miar mega leid für eu/ihn. I drucka eu ebafalls alli duuma dass din Maa schnellstmöglich öppis neus findet.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



jusi  am 18.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou näi livipivi! das duät mir sehr läid für euch/ihn... ig hoff natürlich au, dass är gli öbbis findet... druck öich d dümä!!! i find www.jobs.ch no ä guätä link, findsch ganz vill unterschiedlichi sachä! dir häit das sicher gli überstangä!


dia:
...@jusi
Bi wäm bisch du jetzt gsi im Zumba? Bi ebbe au scho länger nüm gange, will mi 10er Abo fertig gsi isch und ich im Momänt kei Gäld me vorig ka han zum e neus kaufe.. ...

am glichä ort wiä du (has irgendnöimä gschribä, aber weiss nüm wo/wenn ) i mach jetzt no mi abo fertig vor em züglä und denn gang ig alwä nüm, dr wäg isch mir denn z müähsam...



livipivi

nicht registriert

am 18.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels- jaaaa es isch en Schock und ich ha die halb Nacht nüt gschlafe- es plaged mich Existenzängst und überhaupt eifach ganz dämlichi Gedanke und Panik. Albträum gha und und und- also bin echt gräderet Ich bin en Mensch wo sich scho schnell i so öpis inesteigeret- aber mache chani nüt degege. Ich hoffe eifach das mir im Mai (uf denn spätestens mues er was ha) wüssed warum das passiert isch

En schöne Mittag eu allne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 172 .. 342 343 344 345 346 .. 533 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.