Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 175 .. 348 349 350 351 352 .. 536 .. 720
jusi  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
...@Jusi: Ja es gaht ihre konstanz schlecht- sie wird mit Morphium vollpumpet das sie ned liedet- aber eigentlich wartet mir nur druf das sie dörf ischlafe

ou mensch livipivi... das isch ächt schlimm i hoff, au wenns krass tönt, dass si nüm all zu lang muäss lidä mir häi das afangs letscht johr mit em papi vo mim gg au durä gmacht... wünsch öich nomol ganz vill chraft!!!



livipivi

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Jusi- ja für die wo zrug bliebed isch es immer schlimm- aber liede wend mir üsi Liebä ja au ned gseh

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh je das duet mir leid livipivi!
Mini Oma isch au scho sit Dezämber im Spital, ohni Ussicht zum zrugg ko. Mir hän jetzt ihri Wohnig ufglöst und warte dass sie in es Altersheim ka, sofärn sie das no mag...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja gell voll schlimm- mini wett nüme in spital- das isch so ziemlich s einzig wo sie na vehement seit was sie ned wett

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



angiyves  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
angiyves: schwümmä, joggä, walkä?!

Schwimme isch jo voll mi Sport aber s Muttenzer und s Rialto sinn scheisse und das z Lieschtel isch so wit wäg

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hey Angiyves:Klar dörfsch das sägä, das hani au scho gha so Stimmigsschwankige- chunsch dini Täg über?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Nei, sinn scho dure- ich find d Däg ha super, ha au nie Stimmigsschwankige oder so.
Ich ha grad voll de Stress und stand extra kurz nach 5 uf, damit i mis Sportprogramm no dribekum, gang am Morge darum nümm mit mim Schatz mit de Hünd go laufe und es kotzt mi a! Es bringt im Momänt grad mol gar nüt ich ka die Kälti und das Wätter nit ha, fühl mi denn so igsperrt und es isch so schnäll dunkel bi süscht ebe nit so de Typ wo Stimmigsschwankige het. ich hasses eifach wenn me sich so de Arsch ufrisst und es bringt nüt!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



livipivi

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh Angieyves- hör doch mal uf dich so z malträtiere!!! du übertriebsch es echt Das chans doch ned si das es dir wege dem ned guet gaht!!! okay s Wetter kackt mich au echli a- aber die Wuche hend mir ja ca. 4x superschön gha- okay kalt aber sonnig- vo dem her. Ich het defür lieber mal richtig Schnee als so es hie und her.
Tue doch echli weniger Sport mache- has dir scho mal gsei, ich glaub du hesch s idealgwicht scho erreicht und de körper wehrt sich geges abneh!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



lolo  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

liebe angiyves

mir kommt das alles so bekannt vor. wie es scheint bist du zu niemandem strenger als zu dir selber? wie kommst?



nimbini  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow, min morge isch zum glück schnäll umegange, wil ich eini vo mine lieblingsarbeite han dörfe erledige und sie usnahmswiis mal witer ellelang gsi isch... super! defür isch d'wuche suscht so verschisse gsi, mir händ mega schlächti stimmig im büro, sit euse chef weg isch und mir vo uk her kontrolliert werded, gaaaaanz übel! spiele mittlerwile sogar weider mit em gedanke, id reisebranche zrugg z'gah und defür 20% vom lohn as bei striiche... tragisch, hm!

zudem hani no mini täg übercho und wird wieder mal vo üble schmerze plagt und müed bini au und sowieso und überhaupt! freu mich ufs weeeeekend....

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Was s Buchweh abelangt gohts mir hüt glich wie dir!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 175 .. 348 349 350 351 352 .. 536 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.