Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 176 .. 349 350 351 352 353 .. 537 .. 720
nimbini  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, han nöd buuchweh, ich han amigs bruuutals ruggweh aber isch ja hans as heiri, beides en scheiss und eifach nur schmerzhaft mega müehsam.... oh je, mir zwei arme



dia

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uh nei, mit Ruggeweh blieb ich verschohnt! Das ha zum Glück nie!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Ou nei, bes doch chli lieber met der ond dim Körper!
Well du duesch niemertem öppis guets, wenn du dich so quälsch... di Körper hed kei Froid, dini Seel schinbar au ned ond din Schatzi fends wohrschindli au ned soooo toll, wenn du so "droffe" besch ond denn au kei Ziit för de morgentlichi Spaziergang hesch.....


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



angiyves  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ihr Liebe, haha, jetzt gändrs mir aber
Ich bi ebe Eini, wo sich im Winter ame zimli loht lo go und das willi eifach nümm. Ich mag nit immer im Summer denn miesse 5-6 Kg abneh. Darum versuech ich, im Winetr mir Sportprogramm durezieh! Nur machts eifach kei Spass im Momänt grad! Ich due mim Körper grad viel zviel Guets


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
jusi:
angiyves: schwümmä, joggä, walkä?!

Schwimme isch jo voll mi Sport aber s Muttenzer und s Rialto sinn scheisse und das z Lieschtel isch so wit wäg

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

hmm... ok... i gang ebä meistens uf muttenz, zum ä paar längänä ziäh längts mr grad no so



livipivi

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir sorged üs um dich Angieyves!!! Obs würklich na Guets isch oder ned- das lahni da mal so stoh. übrigens, gahts ja allne öpe gliech mit em Winterspeckli- lueg doch eifach das es anstatt 5-6kg nur 1-2 sind oder au 3 die hesch du im sommer mit some programm sofort weg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



lolo  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jaja, der winterspeck

ich war vor einigen jahren in den herbstmonaten in malaysia und hab mich dort nur von fisch/reis/früchten ernährt weil es auf den kleinen inseln nichts anderes gab. irgendwann machte es plötzlich "plopp" und ich hatte 4 kilo mehr auf den rippen. meine winterkilos waren mir nachgereist

Zuletzt bearbeitet am 20.01.12 14:27



dia

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo

@jusi und angiyves
Ich weiss jo nid genau wo ich wohnet, aber ich gang immer z allschwil im schuelhuus go schwimme!! Do hesch ächt dini rueh und het super öffnigszyte (bi zwar ehrlich gseit au scho lang nüm gsi...) sunst wär no in binnige eins, aber dört hets mir z vill trubel....
In muttenz bin ich ufwachse und ha dört schwimme glernt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe dia, i glaub du bruchsch wuchäänd, wenn du scho nüm weisch wo du wohnsch allschwil isch für mi am a... vo dr wält



dia

nicht registriert

am 20.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

OOHHH GOOOOTTTT und wie bruch ich wucheänd!!!! hahahaha

Ich mein notürlich woh IHR wohnet...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 176 .. 349 350 351 352 353 .. 537 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.