Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 178 .. 353 354 355 356 357 .. 539 .. 720
|
dia nicht registriert am 21.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Guete morge! Du bisch aber scho früeh wach und jetzt hesch au no frei, das isch jo super!!! Zum Glück kunnsch mi hüt nid ko bsueche, ich seh hüt us wie e Zombie, ganz kleini Auge, d Hoor nid gwäsche, will ich no ins Fitness gang und mini Däg ha ich au, also ich fühl mi richtig sch...
Zum Glück ha ich Bürodienst und muess nid so vor d Kundschaft stoh...
hey, gniess din freie Daag hüt, bi däm Wätter würd ich mi unter d Kuscheldecki verkrieche...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
angiyves am 21.01.2012
Also nit dass mi das gstört hätt Ich has gescht scho gnosse und viiiel gässe und hüt gits no Raclette... Mir sinn hüt flissig und fönd mit de Iladigskäschtli a... bi gspannt Trainiersch für mi mit? Bald hesches gschafft! Und denn au schööön gniesse
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
dia nicht registriert am 21.01.2012
@angiyves Aber mich häts gstört! Ha sitere Wuche uf dr rächte Site mini Mulecke igrisse ich seh us wie dr Joker vo Batman...
Juhuuu nume no 2h!! Mir schloft fast s Gsicht i! Ich weiss nid emol me, was ich im Internet söll go luege...
Denn wünsch ich euch vill Spass bim Kärtli bastle/schriebe! Bi denn gspannt wie si ussehn...
Ohhh nei, ich mag scho nid go fite, muesch leider sälber mache...
Lg, dia
Zuletzt bearbeitet am 21.01.12 11:16
|
angiyves am 21.01.2012
dia: @angiyves Aber mich häts gstört! Ha sitere Wuche uf dr rächte Site mini Mulecke igrisse ich seh us wie dr Joker vo Batman...
Hahaha, Du Geili, ka nümm!!!
dia: Juhuuu nume no 2h!! Mir schloft fast s Gsicht i! Ich weiss nid emol me, was ich im Internet söll go luege...
Ui, wenn nit mol das weisch, DENN isch nit guet haha und ich ka Dir im Momänt au nur Hochzitssite zeige
dia: Ohhh nei, ich mag scho nid go fite, muesch leider sälber mache...
Jä nei, muess doch ässe! Ha scho 2 mega Crème Brûlée-Törtli gässe
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
dia nicht registriert am 23.01.2012
Guete morge zäme! Händ ihr e schöns Wucheänd ka? Ich bi gestert mit mim Maa sit langem wieder emol go Sqash spiele. Uhhhh mir macht hüt alles weh!!! Drbi ha ich hüt no ins Fitness welle, ich glaub ich verschieb das uf morn... Es isch wieder emol langwillig, ha sitere halb Stund nüd z tue. Was mach ich jetzt bis am zwölfi??? Ich sött no es Gschänk ha für e Kolleg. Er het am Sunntig Geburtsdaag. Ha kei Idee... Mini London Reis im August ha ich au scho gfunde. Mir gön ins Hotel Waldorf Hilton 5* mit Flug und 3 übernachtige zumene Schnäppli Pris. Juhuuu, ebookers isch scho guet...
Wünsch euch allene e guete Wuchestart...
Lg, dia
|
dia nicht registriert am 23.01.2012
P.S: Ich seh denn immerno us wie dr Joker...
(Wird immer schlimmer, mi Maa het gmeint, ich söll weniger schwätze. Tzzz, hät er gärn..)
|
Proeschu am 23.01.2012
@Dia
Guete Morge hach, was hesch denn du gmacht met dim Muul, dass das so usgseht? Duesch chli cremele? Oder machsch soscht öppis deför? Wie alt werd denn din Kolleg? Wie esch de so? Fende mer secher es Gschänk för ehn!
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach..... HEIRATEN! 1. & 4.6.2011
|
nimbini am 23.01.2012
hey dia
ui du armi, wieso häsch dänn du dini muulwinkel so igrisse? das tuet sicher au no weh! suscht gahts dir besser als letscht wuche? also mir gahts bedütend besser....
mis weekend isch au easy gsi, am samschtig bsuech gha, geschter im fitness gsi! gmüetlich... und ich han mer die ganzi 2. staffle vo drop dead diva inezoge übers weekend so e geili serie....
feriemässig simer au scho witer, d 'mädels und ich händ beschlosse, dass mir im september definitiv für 6 nächt nach las vegas gönd und bim heiweg no 4 nächt new york! juhuuu freu mich so... wobi, mim maa han ichs nonig bichtet am dunnschtig gömer no ad fespo wäge mauritius eus go erkundige, würded ja gern im april mauritius mit dubai kombiniere, min maa isch aber nonig sooo überzügt, drum tueni no chli katalögli sammle und dänn krieg ich ihn scho ume
liebi grüessli
|
nimbini am 23.01.2012
ah wäge dim kolleg, schänked ihm doch en bierchorb?! mir schänked das de manne no gern! chaufed verschiedeni bier im globus, dezue no spezielli nüssli und chips und dänn lömer en chorb mache im globus, chunnt amigs super a bi de manne....
|
PrinzessinN nicht registriert am 23.01.2012
@Dia: Hey cool...London...und s Hotel tönt au sehr toll
@nimbini: Cool....Vegas und N.Y. Super Sach!! Besser gohts fast gar nöd
@me: Ich han no gar kei Ferieplän für das Johr
...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011
|
|
1 .. 178 .. 353 354 355 356 357 .. 539 .. 720
|