Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 178 .. 354 355 356 357 358 .. 539 .. 720
nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@pinzessinn, ou nei immer nonig! wüssed ihr i dem fall nonig, wo ihr honeymoon wänd mache?



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kei Ahnig wieso ich so igrisseni Mulecke han. Ha das beko wos so kalt gsi isch. Jetzt bin ich die ganz Zyt am crémele... Aber zum Glück nur uf einere Site!
Mi Kolleg wird 41. und das mit Bier wär wirklich no e cooli Idee! Bi uns gits e Lade, do kasch e meter Bier hole. Das isch e meter langs Holzkistli wo du verschiedeni Bier us dr ganz Wält kasch dri due... Er trinkt jo gärn bier...
@nimbini
Das tönt jo super, dass du mit dine Mädels jetzt definitiv nach Las Vegas und NY gosch. cool!!
Ich muess mi Maa bi gwüsse Sache au immer bearbeite und nimm so vill Katalög und Bricht mit und schwätz uf ihn i! Ich hoff bi dir klappt das au und wooow Mauritius mit Dubai tönt jo mega toll. Also ich wär sofort drbi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Kei Ahnig wieso ich so igrisseni Mulecke han. Ha das beko wos so kalt gsi isch. Jetzt bin ich die ganz Zyt am crémele... Aber zum Glück nur uf einere Site!
Mi Kolleg wird 41. und das mit Bier wär wirklich no e cooli Idee! Bi uns gits e Lade, do kasch e meter Bier hole. Das isch e meter langs Holzkistli wo du verschiedeni Bier us dr ganz Wält kasch dri due... Er trinkt jo gärn bier...
@nimbini
Das tönt jo super, dass du mit dine Mädels jetzt definitiv nach Las Vegas und NY gosch. cool!!
Ich muess mi Maa bi gwüsse Sache au immer bearbeite und nimm so vill Katalög und Bricht mit und schwätz uf ihn i! Ich hoff bi dir klappt das au und wooow Mauritius mit Dubai tönt jo mega toll. Also ich wär sofort drbi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

??????? Wieso isch jetzt mi Bricht 2x ko????????




....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 23.01.12 10:27



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

E kleins Glüsterli vom Hotel in London...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hm mega müehsam mit dim muul! ich han das au scho gha, aber scho sit eeewigkeite nüme....

ja s'bier am meter gits bi eus au! gfallt mer aber ebe nöd sooo guet wie de chorb, sit mir die entdeckt händ im globus, chaufed mer nur no die und wänn de chorb sälber zämestellsch, chunnts au günstiger und chasch ebe no was zum knäbberle dri tue oder villicht en dvd oder so was....

ja gäll, tönt super mit de ferieplän! ich schicke mim maa eifach täglich e-mails mit priise oder günstige flüg oder mit de hotels, bis er dänn irgendwänn ja seit *g* mega fies, aber so krieg ich ihn eigentlich immer ume

du, was ich dich no han welle fröge... wie gsehts bi eus jetzt eigentlich us? häsch mal mit dim maa über din chinderwunsch gredt oder isch de bi dir momentan nüme so stark?



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey gseht schick us, das hotel! mir händ letscht wuche da im büro au no es hotel buecht für zwei nächt... die erschte zwei nächt in london zahlt ja s'büro und da hämer es hotel grad i de nöchi vom office, die zweite zwei nächt gönd dänn d'arbeitskollege und ich no chli meh is zentrum... stinkt mer zwar de business-trip! aber mir mached s'beschte drus.....



Proeschu  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Wow, das Hotel gseht jo mega us! Ich hoffe, ehr düend denn das au chli gnüsse

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also mir häns nomol diskutiert wägem Kinderwunsch (stimmt, has scho lang mol welle im Thread schriebe) Nach x mol durerächne und Budget erstelle vo ihm, hän mir uns entschiede, dass es doch Kinder wird gäh. evt nur eins, aber das längt mir au... Plane düen mirs erst uf nägst Joor und düen jetzt spare. mir sind halt immer sonigi gsi, wos gäld usgäh händ, für d Ferie, Kleider, Hobbys und sunstigi Sache. mir hän gar nie für d Zuekunft gspart, das het ihm glaub au chli Angst gmacht! Aber jetzt isch guet, er schwätzt au vill drvo, wenn mir mol e Kind hän.. oder so. Das beruhigt mich sehr und so weiss ich, dass er doch nid voll abgneigt isch und mir das jetzt in rueh könne a go...

Wenns klappt isch guet und wenn nid, goht für uns kei Wält unter!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu

Uhhhh jo das wärdet mir! Ich ha no denn Geburtsdaag wenn mir dört sind! juhuuuuu...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 178 .. 354 355 356 357 358 .. 539 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.