Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 179 .. 356 357 358 359 360 .. 540 .. 720 | ||
dia nicht registriert am 23.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi | ||
| ||
dia nicht registriert am 23.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves | ||
PrinzessinN nicht registriert am 23.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Nei, mir wüsset no gar nüt. So spontani Ferieplanig mag ich gar nöd. Ich wot mich chöne freue und lang vorbereite...umesurfe noch verschiedene Sehenswürdigkeite, Shops usw...so gurkt mich das mega a | ||
PrinzessinN nicht registriert am 23.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia: Das freut mich für dich, dass din GG und du jetzt uf en gmeinsame Nenner cho sind, was Chinde abelangt! Das chunt scho guet und üs gohts ähnlich wie eu...mir hend au immer s Geld usgeh für Ferie...schöni Wohnig...schöni Möbel...Hobbies usw...denke, ihr machet das scho richtig...me söt scho chli was uf de Site ha, wenn me denn au es Chind wot. Für mich wär's de Horro, wenn eim z.B. e höchi Rechnig (Arzt, Auto, etc.) grad us de Bahn werfe wür...drum isch das scho guet...zerst no chli spare und denn luege, obs klappet. Wenn nöd...denn isch es au nöd tragisch. | ||
dia nicht registriert am 23.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN | ||
nimbini am 23.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessinn, aber a was liits dänn, dass ihr nöd chönd plane? s'jahr hät ja grad agfange und ihr händ ja sicher au wieder 5 wuche zur verfüegig?! und inere witerbildig stecked ihr ja au nöd? | ||
sniffi am 23.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Dia - mir züglet am Samstig - freu mich jetzt richtig. Die Wuche tüämer eifach mal die Sachene zügle won heikel und zerbrechlich sind. Es stönd scho die erschte Alk-Fläschene drin, das gseht viellicht us | ||
dia nicht registriert am 23.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves | ||
Proeschu am 23.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @PrinzessinN | ||
angiyves am 23.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Hmmmm, die sinn alli au zimli toll!!! Bis jetzt sinn die schwarze mit de Perle mi Favoritte... Hey, Du bisch doch au z London gsi: meinsch i find dört sowas: http://www.etsy.com/listing/33043773/cla...-skirt-in-black. Oder würsch Dus dört bstelle wills Massagfertigt isch??? Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
1 .. 179 .. 356 357 358 359 360 .. 540 .. 720 |