Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 179 .. 356 357 358 359 360 .. 540 .. 720
dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi

Hey cool! Wenn züglisch denn? Hätsch nid grad hüt könne??

@nimbini
Das glaub ich, dass das dir grad rächt kunnt mit sinere Usbildig! So hesch nomol schön Zyt und muesch di nüm userede....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

dia

nicht registriert

am 23.01.2012

@angiyves

Ahhh jo, guet! Denn sind so Flip Flops notürlich sehr passend!!
villicht find ich au no es paar...

PrinzessinN

nicht registriert

am 23.01.2012

@nimbini: Nei, mir wüsset no gar nüt. So spontani Ferieplanig mag ich gar nöd. Ich wot mich chöne freue und lang vorbereite...umesurfe noch verschiedene Sehenswürdigkeite, Shops usw...so gurkt mich das mega a

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

PrinzessinN

nicht registriert

am 23.01.2012

@Dia: Das freut mich für dich, dass din GG und du jetzt uf en gmeinsame Nenner cho sind, was Chinde abelangt! Das chunt scho guet und üs gohts ähnlich wie eu...mir hend au immer s Geld usgeh für Ferie...schöni Wohnig...schöni Möbel...Hobbies usw...denke, ihr machet das scho richtig...me söt scho chli was uf de Site ha, wenn me denn au es Chind wot. Für mich wär's de Horro, wenn eim z.B. e höchi Rechnig (Arzt, Auto, etc.) grad us de Bahn werfe wür...drum isch das scho guet...zerst no chli spare und denn luege, obs klappet. Wenn nöd...denn isch es au nöd tragisch.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

dia

nicht registriert

am 23.01.2012

@PrinzessinN
Genau, du seisch es richtig! Was isch wenn mir e neus Auto bruche (unsers isch au scho 9 joor alt) oder ebe e höcheri Rächnig kunnt? So hän mir denn scho chli öbbis uf dr Site und könne beruhigt schlofe...
Falls es nid klappt bis ich 35 bi und mir denn so schön gsparrt hän, gön mir nomol für 1-2 Mönet nach Australie!!!

nimbini  am 23.01.2012

@prinzessinn, aber a was liits dänn, dass ihr nöd chönd plane? s'jahr hät ja grad agfange und ihr händ ja sicher au wieder 5 wuche zur verfüegig?! und inere witerbildig stecked ihr ja au nöd?

@dia, ja gäll, ich finds super so! er söll nur no chli schuele mache, ihm macht das mega spass und so gits dänn nachher no chli meh batzeli

sniffi  am 23.01.2012

@Dia - mir züglet am Samstig - freu mich jetzt richtig. Die Wuche tüämer eifach mal die Sachene zügle won heikel und zerbrechlich sind. Es stönd scho die erschte Alk-Fläschene drin, das gseht viellicht us

Hans grad glese wege Chinderwunsch vo Dir und GG. Finds au schön, dass ihr Eu hend chönä einige und Zuekunft chönd plane. Verstahn das total mitem Spare, bin au so än Sicherheitsfanatiker was Geld agaht. Bis üs isch dä Chinderwunsch "leider" es sehr tüürs Thema......mit viel Spare isch da momentan nüt, au no wegem zügle.....aber das chunt scho guet, seit zumindest min GG immer

dia

nicht registriert

am 23.01.2012

@angiyves

Ich find fast nume wissi...

Proeschu  am 23.01.2012

@PrinzessinN

Send ehr demfall am plane wäge de Chend? Well du schriebsch, dass ehr wie dDia am spare send?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

angiyves  am 23.01.2012

dia:
@angiyves

Ich find fast nume wissi...

Hmmmm, die sinn alli au zimli toll!!! Bis jetzt sinn die schwarze mit de Perle mi Favoritte...
Hey, Du bisch doch au z London gsi: meinsch i find dört sowas: http://www.etsy.com/listing/33043773/cla...-skirt-in-black. Oder würsch Dus dört bstelle wills Massagfertigt isch???

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

1 .. 179 .. 356 357 358 359 360 .. 540 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.