Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 542 .. 720
angiyves  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
damn han ich de aschiss! sit euse chef gange isch, hämer e mega scheiss stimmig im büro! respektiv, euses team gäge de rescht.... händ alli schlächti luune, ständig am motze... de neu chef wo in london hockt, stresst eus die ganz zyt, min guru hät au no kündt, es isch echt zum chotze idere hütte.... sorry, hani eifach mal müesse los werde....

Oh nei, so e Shit! So schafft me nit gärn! Du Armi! Mach si chli fertig! Sölle nit so due!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Hallo, mit dim Figürli goht dir xs sicher!!!

Ich gang au lieber in hieber, dr Marktkauf isch so e ramschlade worde...
Ich fahr nid, mi GG is the driver...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Nei, xs passt gaaaar nit! S gälbe Kleid goht grad und das isch e M. das tüscht vilicht ufm Bild. Mi Fraueärztin het mol gseit ich heig e Gebärfreudigs Becki

Jo i gang fürs Gschäft in Marktkauf go ikaufe und kauf denn au grad i. Dört hets viel Lactosefrei Produkt. Ha au kei Auto und so muessi neh wasi bekum

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhh ne nimbini, das isch e kack!!
Hoffentlich gits bald e neue Chef wo neue Wind in die Bude ine bringt, vorallem wiede lachendi Gsichter! So schaffe macht gar kei Spass....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja mir händ eifach dänkt, mir ignoriered all sini afrage, wänns nöd wichtig sind! mir händ irgendwie s'gfühl, die wänd eus alli dusse ha.... aber dänn sölleds eus spicke und no e abfindig hine dri gäh, das wär glaubs s'beschte, wo eus chönnti passiere....



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, nei mir chömed kein neue chef über! am ex-chef sin chef us london isch jetzt für eus zeuständig und versuecht, eus vo london us z'füehre, hahaaa... die sind doch nöd ganz normal i dem saftlade *nerv*



angiyves  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, ja mir händ eifach dänkt, mir ignoriered all sini afrage, wänns nöd wichtig sind! mir händ irgendwie s'gfühl, die wänd eus alli dusse ha.... aber dänn sölleds eus spicke und no e abfindig hine dri gäh, das wär glaubs s'beschte, wo eus chönnti passiere....

Jo isch glaub au guet so, süscht macht dä mit Eu was är will und denn isch är jo nit Mol umme! So schlimm dassd würsch go? Wielang schafft dä jetzt scho?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, bin jetzt 2,5 jahr da! wär letscht jahr am liebschte scho gange, aber mir händ so en tolle chef gha und es lässigs team und s'team isch au jetzt das, wo mi no hebed und de lohn.... han mer eigentlich vorgnoh, dass ich das jahr no durebisse, rein ferie- und geldtechnisch würds ebe grad no passe, aber ebe.....



angiyves  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, bin jetzt 2,5 jahr da! wär letscht jahr am liebschte scho gange, aber mir händ so en tolle chef gha und es lässigs team und s'team isch au jetzt das, wo mi no hebed und de lohn.... han mer eigentlich vorgnoh, dass ich das jahr no durebisse, rein ferie- und geldtechnisch würds ebe grad no passe, aber ebe.....

Hmm, ok, denn isch das nüt Neus. Und so Joor isch au no lang e Gspröch bringt nüt?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



ragusa

nicht registriert

am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
bin hier schon länger stille mitleserin aber jetzt kann ichs mir nicht verkneifen:
jetzt willst und wirst du aber nicht ein ganzes jahr lang jeden tag hier rein schreiben wie sehr es dich "anscheisst" und dein job und alle menschen ringsum dich nerven oder?
ist hier schliesslich ein HOCHZEITS-forum und nicht ein mein-job-scheisst-mich-so-an-und-alles-ist-scheisse-forum...



nimbini  am 23.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ebe, es jahr gaht eigentlich schnäll verbi, aber es chan sich ebe au no zieh! ich wart jetzt mal no ab und suscht hani dänn schnäll kündt! nei rede bringt eh nüt, die halb belegschaft hät scho kündt und isch zu de konkurrenz gange.... da isch hopfe und malz verlore... und wänn amigs d'chefs gönd, dänn seit das alles... ich schieb jetzt eifach e easy chugle und kassier ändi monat min stutz und hoffe, dass im team niemer so schnäll kündt....



 1 .. 181 .. 359 360 361 362 363 .. 542 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.