Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 183 .. 363 364 365 366 367 .. 544 .. 720
Proeschu  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

aha.... ich ha aso au Spass bim Esse chaufe was heisst 1-2x? Inere Woche? Im Monet? Im Johr?
Wott es Foti gseh vo oiem Chüelschrank

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Chibi  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi zäme

Oh je livipivi, ou mis härzleche Biileid.. I bi ou sicher, das dis Grosi super freud hed a däm Härz und das si stolz druf isch.

A Alli: I ha e chlini Bitt, und zwar hani wellä frage ob die einti oder der ander chönnti bim folgende Link uf "Gefällt mir" klicke? Mä cha immer nach ere Stund wider klicke, also wär dra dänkt, wär natürlich super we dir mehrmals chönntet ;) I hoffe das isch legal, dasi das hie ine tue, aber i dänkes scho, wil es choschtet ja niemer öppis, nur es paar Sekunde.

http://www.dshini.net/de/happy_wall/spen...r_rattenfreunde

Da wo z "..." isch, chiem no "de_fu" dri.

Es geid drum, e Spänd füre Club der Rattenfreunde Schweiz z übercho, die ghöre am schwizer Tierschutz a u engagiere sich vor allem für Ratte wo usgsetzt si worde (nid wildi natürlech, sondern nur Farbratte wo als Hustier ghalte wärde), wo abgä wärde us irgend eme Grund, oder we's unverhofft Babys hed gä. Si tüe luege, das si irgendwo e Unterkunft hei und nähär witervermittlet wärde.

Wär also würklech super we dir chönntet mithälfe! Je meh umso besser ;)

Liebs Grüessli



angiyves  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Dia

aha.... ich ha aso au Spass bim Esse chaufe was heisst 1-2x? Inere Woche? Im Monet? Im Johr?
Wott es Foti gseh vo oiem Chüelschrank

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011


Ich auuuuu, gueti Idee!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu

Hahaha, 1-2 im Monet dänk!!!
Nei, also vo mim Kühlschrank gits sicher kei Foti...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Auch von mir herzliches Beileid. Deine Grosmutter wird sich bestimmt über dein Herz freuen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, oh je liebs, es tuet mir so unendlich fescht leid! dass es ihre a dem ort, wo sie jetzt isch, besser gaht, isch leider für die hinterbliebne immer nur en chliine troscht! aber ich bin überzügt, dass dis grosi jetzt uf em wülchli sitzt und din persönliche schutzengel isch und dir immer sorg hebt! ich glaube ganz fescht dra, ich han schliesslich sit viele jahre au min persönliche schutzengel det obe und sie passt immer uf mich uf.....

ich wünsche dir und dinere familie ganz viel chraft für die kommendi zyt!

es druckt dich ganz fescht
nimbini



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia und proeschu, also ich finde ässe chaufe au cool! min maa seit immer, ich söll doch übers internet bim coop oder migros ässe bstelle und ich säge immer, nei, am fritig nach em schaffe gang ich immer liebend gern go ässe poschte (ok, usser wänni müed und gnervt bin, hihi).... das isch so es ritual, woni scho sit jahre so mache und das möchti mir eigentlich au nöd wegnäh lah.....

dia, ja, würd mich au interessiere, 1-2 i de wuche, im monat, im jahr?!



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, du bisch e luschtigi, ich gange nur 4 mal im monat go poschte, mache immer wuche ichauf, das heisst, du gahsch eigentlich jedes zweite mal nach dütschland go ichaufe....



dia

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo ich ha nid immer zyt zum ins Dütsche go... Dorum nur 1-2 mol im MONET!
Sunst gang ich in d Migros... Aber ich gang nid so gärn go ikaufe, mi Maa au nid, das muess bi uns immer schnäll go, sunst sind mir beidi gnärvt und zicke uns a...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



purpurblume

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bi so Sache fählet mer immer die richtige Wort.
Livipivi, ich wünsch dir jetzt ganz vil Chraft. Ich hoffe für dich, dass du bald miteme Lächle a di schöne Moment mit dim Grosi denke chasch.


saerli:
i hoffe fest, dass eusi lieb Simona wird a mim Hochzit sie, au wenn i sie ned gseh.....
i wünsch der ganz viel Chraft livipivi, drück dich.

Vor dem hani scho es bitz Angst. Bi mir isch es mis Mami wo wird fähle, a de Hochziit. Es isch zwar no nüt planet, aber es werdet sicher Videos vo eusere Chindheit zeiget, was ja an sich scho sehr emotional isch. Und wenn ich sie denn drin gsehn, denn wird i vermuetlich unheimlich müese hüüle, das weiss ich jetzt scho.



 1 .. 183 .. 363 364 365 366 367 .. 544 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.