Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 183 .. 364 365 366 367 368 .. 544 .. 720
Proeschu  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Mooooooool, ich wett es Foti vo oiem volle Chüelschrank gseh
Bi mer esch s'poschte au öppe so, mache das entweder am Friitig nochem schaffe ganz gmüetlech oder denn am Samstig (da min GG eh Schuel hed hani au denn schön deziit )
Wievell choschtet denn sone "Gross-Ikauf" im Dütsche?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - mir fehle ebefalls die richtige Wort. Ich drück Dich ganz fest und wünsche Dir für die kommende Zeit viel Kraft und Ruhe und viele Erinnerungen an die Zeit mit Deinem Grosi. An dem Holzherz wird sie eine riesen Freude haben und Dir vom Himmel her zuwinken! Du hast sie immer in Deinem Herzen!

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@purpurblume, ich fühle mit dir mit! bi mir hät au s'mami ganz fescht gfehlt! ich muess aber dezue säge, dass es mich vor allem vor de ziviltrauuig extrem mitgnoh hät und ich mega ghüület han! am hochzytstag sälber bini eifach zu nervös gsi, aber ich han es hochzytsgschänk übercho vo mim mami, ich bin überzügt, dass sie für de viel schnee a eusere hochzyt zueständig gsi isch, dass isch ihri art gsi zum zeige, dass sie a dem tag ganz nöch bi mir gsi isch.... und ich bin überzügt, dis mami wird a euem grosse tag au ganz nöch bi dir si....

lg nimbini



saerli  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

purpurblume:
Vor dem hani scho es bitz Angst. Bi mir isch es mis Mami wo wird fähle, a de Hochziit. Es isch zwar no nüt planet, aber es werdet sicher Videos vo eusere Chindheit zeiget, was ja an sich scho sehr emotional isch. Und wenn ich sie denn drin gsehn, denn wird i vermuetlich unheimlich müese hüüle, das weiss ich jetzt scho.

I verstoh di so guet... Aber ich glaube dis Mami wird dir denn so en inneri Rueh geh, dass du dis Fest chasch gnüsse. Ja villicht wirds Träne geh, will sie vermissisch, aber i glaub vorallem darum will du so glücklich besch, dass dis Mami gspürsch, will sie den ganz bsunders nöch bi der esch. Es esch trurig dass sie ned chan debie sie als Mensch, aber sie wird so oder so bi euch sie :) Jöö... es duet mer so leid. I wünsch der jetz scho, dass es ganz en schöne Tag wird. Emotione ghöred ja au dezue. Bi mir wirds ähnlich sie und i freue mi ergendwie, au wenns mit bitz Angst verbunde esch, dassi au viel muess brüele. Es chunnt bestimmt guet



dia

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini und purpurblume
Ich ha ganz feuchti Auge beko, als ich eure Bricht gläse han! Ich find das ganz schlimm, wenn e Eltereteil nüm do isch und ich bewundere euch, wie stark ihr sind!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, jö danke! weisch, bi mir isch es bald 17 jahr her, wo mis mami gstorbe isch! und ich säge immer, au wänns krass tönt, es hät au sini vortreil, ich wär nie so en starke mänsch worde, ich wie das hüt bin, wänn das alles nöd passiert isch und sie hät am schluss würklich müesse liide und das isch au nöd schön zum mitagseh.... und ich bin überzügt, dass sie immer bi mir isch, dass sie immer luegt, dass mir nüt passiert, egal, wo ich anereise uf dere welt, sie hockt uf em wülchli und beschützt mich und das git extrem viel chraft! was mich halt a de hochzyt au sehr truurig gmacht hät isch, dass sie min maa nie känneglernt hät, das mag mich extrem! aber ebe, sie isch ja bi mir und vililcht hät sie sogar defür gsorgt, dass mir eus über de weg gloffe sind... wer weiss.....



PrinzessinN

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiiiii ich han au ganz füechti Äugli becho....*sniff*

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Proeschu  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Purpurblume
Aso ich möcht der eifach säge, dass ich mer das scho guet wördi öberlegge, wie das metem Viedo ond so denn sell sii.... ich weiss wies esch, wenn en gliebte Mönsch am Hochzig ned debi esch, mer fehlt min Brüeder unheimlich ond ich be au onendlich truurig, dass er min Ma ned känneglehrt hed, well die beide hätted sich secher super verstande....
dHochzig an und für sich esch scho emotional... ond wenn du denn die Bilder / Videos / Fotos was au emmer vo dim Mami / vo oiere Chindheit zeigsch, denn werds no emotionaler... verstoh mich ned falsch, es ch secher au schön si... aber för mich wäri das z'vell gsi! Ond nochher besch vellecht truurig, well dich das trotz allem so fescht metgno hed....
Esch jetzt wohrschindli chli wirr gschrebe, aber ich hoffe, du weisch was ich meine?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö proeschu, ich han dich verstande das häsch schön gschriebe! ich glaube, bilder oder videos vo mim mami hett ich au nöd möge verliide... aber euse frei redner hät zum bispil drü traucherze azündt, eini für eus und je eini für beidi familie... ich han ihn drum bäte, dass wänn er d'cherze für mini familie azündt, mis mami extra tuet erwähne, damit au alli awesende sich churz a sie tüend erinnere.... zudem isch die eint schwöster vo mim mami cho, wo ich sehr sälte sgehn, wil sie im usland wohnt und das hät mer au soooviel bedütet, obwohl mini tante die ganz zyt ghület hät, ich hans aber herzig gfunde.... aber ich chan mer au vorstelle, videos oder föteli wäred too much gsi.....



Proeschu  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Das esch au öppis schöns met dere Cherze! Jede sells so mache wie er das gern wönscht... aber för mich wäri so Bidler / Viedos z'vell gsi....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 183 .. 364 365 366 367 368 .. 544 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.