Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 184 .. 365 366 367 368 369 .. 545 .. 720
purpurblume

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke für eui liebe Wort. Es tuet irgedwie guet zwüsse, dass mer ned ganz elei isch demit.

@Proeschu
Das han ich mir au scho überleit und mini Schwie-Ma (oder wer au immer das Video wird zämeschniide) wird das au sicher berücksichtige. Ha mer au scho überleit, die Szene mit minere Mueter ganz wegzlah, aber das isch mer dänn au wieder ned rächt. Usserdem wird ich eh ned chöne verhindere, dass ich a mim Tag wird hüüle, ob das jetzt vor Truur isch oder vor Glück (wird warschinli beides sii).

Ich han s Glück, dass min Schatz und mini Mueter sich für es paar Jahr hend chöne kennelerne, bevor sie denn "gange" isch. Sie het uu Freud a ihm gha und wo er mal a mim Geburi zur Überraschig mitere Rose vor eusere Huustüür gstande isch, isch sie fascht no meh usgflippet als ich, das wirdi ned vergässe :D
Am Sterbebett het sie ihn den bäte, uf mich ufzpasse. Im Nachhinein bin ich uu froh, dass sie sich kennt hend er am Schluss debii gsi isch.
Das isch jetzt 5 Jahr her und es het es Ziitli bruucht, bis ich wieder Freud gha han a de schöne Sache im Läbe. Und au wenn ich a de Hochziit sicher wird müse hüüle, weiss ich au, dass es min schönschte Tag wird sii.



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@purpurblume, oh so schön, jetzt chömed mir au tränli! das isch schön, dass dis mami und din zuekünftige sich händ dörfe kännelerne und dass sie eu ihre säge gäh hät....



bergeri  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimibini, Purpurblume & Proeschu:

Ich kenne diese Situation überhaupt nicht und kann deshalb auch nicht viel dazu sagen. Video und Fotos können unter anderem auch sehr schön sein als Erinnerung am Hochzeit und vielleicht ist es wir ihr sagt einfach zu viel. Ich denke es kommt immer auf den Menschen individuell an, wie er die ganze Geschichte verarbeitet hat.

Wenn ich eure Berichte lese, bekomme ich gleich Hühnerhaut.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



PrinzessinN

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhhh han Gänsehut übercho...chan nüme

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh mann mini Liebä, ich chan mir ned vorstelle mis Mami oder min Papi jetzt scho z verlüre- wenns scho bim Grosi so schlimm isch. Ich umarm euch vo ganzem Herze

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Lula  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi, ou vo mir ganz viu Kraft u Energie für die schwäri Zyt!! Isch gäng mega schlimm öber liebs zverlüüre, aber Dis Grosi isch jtzt sicher am ne schöne Ort, wos ihre guet geit, u si wird bestimmt immer es schützends Oug uf Di ha.



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*



dia

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wo isch eigentlich dr Juni07?? Gfallts ihm nüm bi uns??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hahaaaa ich chan nüme, genau das hani mich hüt au scho gfrögt, ob er ächt d'nase volle hät vo dem gstörte wiiber-huufe da inne



sniffi  am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia und nimbini - de isch doch in Thailand - drum chan er mir nöd helfe zügle

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 24.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Tzzzzz, ohni sich z verabschiede??
Stimmt, er isch jo sin Göttibueb go bsueche... Sniffi, du bisch guet!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 184 .. 365 366 367 368 369 .. 545 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.