Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 185 .. 368 369 370 371 372 .. 546 .. 720
angiyves  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guten Morgen die damen

Bei FashionFriends hats heute ganz tolle Kleider!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



sniffi  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guten Morgen angiyves

Bisch scho am schneugge im Internet? muen ich mal gogä güggsle gha

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias

@juni07, dänn wünschi dir scho jetzt schöni ferie, gnüss es! han grad hüt morge mim maa gseit, würd jetzt also au no uf thailand gah momentan (wil kollegin hüt ja abflügt).... aber eigentlich hani ja anderi ferieplän! wobi mir kollegin geschter grad no es special vo de singapore agäh hät, für 599 franke uf bangkok..... uuuuhhh das reizt ebe scho *seufz*!

@angiyves, wow du bisch ja au gaaaaar nöd internet-süchtig *lach*! du, was ich dich no han welle fröge, han dini tolle föteli uf fb agluegt mit dine backsache! und du bisch und bliebsch mini backqueen, hans sogar mim maa zeigt! häsch du dir das sälber bibracht oder häsch da so en kurs gmacht? zum eifach mal chli lerne und so....

lg nimbini



juni07  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: danke velmol. ha no es paar stund schaffe dazwüsche ;) mini schwö hät mer letscht wuche au vo dem special verzällt, do ben i scho uf mine "nicht-umtauschbare-tickets" gsässe ;)
das met dene backföteli han i au denkt, kompliment @angiyves.

lg juni07



nimbini  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@juni07, oh nei mischt! huere fies, wär es mega cools special... wobi, mini kollegin wo hüt flügt, hät au nur 900 stutz zahlt direkt mti de thai, findi au ok!

gäll die sind de hit! ich will das au lerne.....

ou übrigens wäge vegas! planed ihr i dem fall d'hochzytsreis id usa oder hawaii? mir wäred dänn übrigens eh e wuche in vegas... wobi jetzt hät kollegin scho weider gfrögt, ob mer chönd e wuche schiebe, also am 13. abflüge....



angiyves  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Guten Morgen angiyves

Bisch scho am schneugge im Internet? muen ich mal gogä güggsle gha

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

Jo, am 7ni am Morge immer

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
buenos dias

@angiyves, wow du bisch ja au gaaaaar nöd internet-süchtig *lach*! du, was ich dich no han welle fröge, han dini tolle föteli uf fb agluegt mit dine backsache! und du bisch und bliebsch mini backqueen, hans sogar mim maa zeigt! häsch du dir das sälber bibracht oder häsch da so en kurs gmacht? zum eifach mal chli lerne und so....

lg nimbini

haha, nei gaaaaaaaar nit
Jö, isch jo lieb. Ich glaub das isch, willich so viel und gärn Siesses iss

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, ja ich liebe süesses au, aber wäge dem bring ich no lang nöd so kunstwerk z'stand! du häsch aber nöd irgendwie e usbildig gmacht zum bäcker/konditor oder? isch eifach es hobby? häsch dir alles sälber bibracht?



livipivi

nicht registriert

am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey mini Liebä, wünsche recht en Guete. Hüt Nami mues ich na min Lieblingskund go bsueche wo ich evtl. verlüre - well mini doof Firma sich selber ussticht mit de Priese in Östriech. Hach es isch ned eifach- aber ich freu mich das ihr so munter sind. ihr stelled mich uf.
Angieyves- hmmmmm also ich würd dir au Süesses abkaufe- so lecker wie das usgseht

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all - dörf ich min Ärger da au mal ablah? Ich rege mich da im Büro grad riesig uf..........han sponti am Friitig wellä freineh am Nami und jetzt isch äs äs riese Problem. Mir wäret gnueg Lüüt aber mer weiss ja nie und ich heggi nöd gnau formuliert öbs wichtig isch oder nöd zum freineh..............hallo??? Aber anderi chönd ohni Probleme sponti gha und dettä seit niemert öppis.....

So öppis chli karierts wie da han ich ehrlich gseit no selte erlebt........und äs isch ja nöd s'erschtimal dass so öppis lauft.....

hach.....reg mich immer no uf - danke fürs zuelose
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 185 .. 368 369 370 371 372 .. 546 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.