Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 547 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh sniffi das isch echt dumm- vor allem wenn ihr gnueg sind- ich ha mega glück bi üs isch es fast nie es problem. Dörfsch jetzt ned????

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Ich wönsche der vell Glöck, dass du met dim Charme de Kund doch no chasch öberzüüge!!!

@Sniffi

Ou nei... wie chammer nome so kompliziert sii.... fende das au mega müehsam.... ich drocke der dDuume, dass du chasch frei neh (obwohl ich das jo chli fräch fende, dass du das ois eifach so onder dNase riibsch, dass du am Friitignomittag wotsch frei ha )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Proeschu, er seit es liegi ned a mir- vo mir her wett er unbedingt bi üs wieter bstelle- aber er chans über östriech mit de Transportkoste günstiger bezieh und d finanzabteilig hockt ihm im nacke also würd ich ja au wend geld chasch spare- hüt zu tags

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sniffi  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nei ich nimm jetzt nöd frei - das ganzi Theater isch mir eifach zu blöde.....ich weiss eigentlich sött ich richtig bockig tue aber äs schisst mich eifach a. Es wird immer äs riese Theater gmacht wenns um Ferie und frei gaht....aber wenn gwüssi Lüüt öppis wend, denn gahts plötzlich.........

@livipivi - das isch würklich en Seich - mer verstaht dä Chunde aber wottsch ihn gliich chönä bhalte und er wott ja nöd unbedingt weg. Wünsch Dir trotzdem en guete Bsuech hüt

@Proeschu - jäää guet hett ja nöd eifach frei gha. Hett diheime agfange alles usenand neh jetzt müämer das eifach am Abig mache

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, hääää? das isch nöd din ernscht? sorry, was isch dänn das für en saftlade? gahts? wägeme halbe tag so es gschiss go mache? und dänn no am fritig, wo ja meistens eh nöd viel lauft und d'lüüt eh scho am 4i hei gönd?! nei sorry, also das würd mich ejtzt au mega ufrege.....



sniffi  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@danke nimbini - du sprichsch mir sowas vo us dä Seele!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



bergeri  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Will deine Leckereien auch anschauen, hab dir eine FB-Anfrage gemacht.

@Nimbini, Proeschu: Hab euch ebenfalls eine Anfrage gemacht

@Livipivi: Wollte dir auch eine Anfrage machen, aber ich konnte dich nicht hinzufügen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



sniffi  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - proeschu - habe Euch auch eine Anfrage geschickt habe Euch bei Juni entdeckt

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi und was isch mit miiiiir

@bergeri, hab die anfrage grad gesehen und überlegt, wer das ist, aber dann bin ich draufgekommen



sniffi  am 25.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - wott Dich au aber han Dich nöd gfunde gisch mir Dini Agabe?
__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 547 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.