Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 547 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 25.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) oh sniffi das isch echt dumm- vor allem wenn ihr gnueg sind- ich ha mega glück bi üs isch es fast nie es problem. Dörfsch jetzt ned???? | ||
| ||
Proeschu am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 25.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Proeschu, er seit es liegi ned a mir- vo mir her wett er unbedingt bi üs wieter bstelle- aber er chans über östriech mit de Transportkoste günstiger bezieh und d finanzabteilig hockt ihm im nacke also würd ich ja au wend geld chasch spare- hüt zu tags | ||
sniffi am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Nei ich nimm jetzt nöd frei - das ganzi Theater isch mir eifach zu blöde.....ich weiss eigentlich sött ich richtig bockig tue aber äs schisst mich eifach a. Es wird immer äs riese Theater gmacht wenns um Ferie und frei gaht....aber wenn gwüssi Lüüt öppis wend, denn gahts plötzlich......... | ||
nimbini am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi, hääää? das isch nöd din ernscht? sorry, was isch dänn das für en saftlade? gahts? wägeme halbe tag so es gschiss go mache? und dänn no am fritig, wo ja meistens eh nöd viel lauft und d'lüüt eh scho am 4i hei gönd?! nei sorry, also das würd mich ejtzt au mega ufrege..... | ||
sniffi am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @danke nimbini - du sprichsch mir sowas vo us dä Seele!!!!! | ||
bergeri am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angiyves: Will deine Leckereien auch anschauen, hab dir eine FB-Anfrage gemacht. | ||
sniffi am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi - proeschu - habe Euch auch eine Anfrage geschickt habe Euch bei Juni entdeckt | ||
nimbini am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi und was isch mit miiiiir | ||
sniffi am 25.01.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini - wott Dich au aber han Dich nöd gfunde gisch mir Dini Agabe? | ||
1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 547 .. 720 |