Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 380 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Sorry Nimbini, aber du hesch üs die Flause in Kopf gsetzt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaaa jö ihr sind herzig! schön, dass ihr mich vermissed... nei bin nöd uf de pi-box gsi am pfuse.... han hüt eifach irgendwie mal wieder so de apfupf und han amigs s'gfühl, dass ich chli zviel im internet hänge und irgendwänn en rüffel überchume und ja.... jetzt hani grad no es meeting gha mit dem, woni die wuche lämpe gha han.... ganz e komischi stimmig momentan, bääääh! han jetzt dänkt, ich gange eifach am 4i hei hüt... mache ja sowieso nüt usser e schnurre zieh und motze



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

*auwettheiamvieri* Cool wend das eifach so chasch. Ha zwar au Gleitziit, aber müend immer gnueg da si, das mer gah chan.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ach ja, eigentlich hani mini zyt ja nöd am 4i, aber isch mer egal! mage nüme umehocke da... wil ab is weekend! sölleds doch blöd tue.... chämt mer grad no rächt



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

NEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNN, die Säck vo Arbetskollege holed sich es Glace *heul*

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaaaa mini arbeitskollege händ au welle übere eis go hole und min chef seit dänn amigs "nei das isch mega fies, d'nimbini dörf doch nöd"... und dänn dörfed alli nöd gah wäge mir, hahahaaa (schad gits keis smiley mit tüüfelshörnli)..... wobi ich han gseit, mir chönd glich gah, ich chan ja chli dumm schnure.....



Schlumpf79  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi starch bliiebe! Du schaffsch dass.... Bald esch Weekend... Und de bechunsch soooo feins Esse!! Eifach es bitz a das denke


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Normalerwies macht mir das nüt- aber die Hitz- ich weiss ich wiederhol mich aber sooooo fies. Vorig het mich grad eine vonere andere Abteilig im Gfrührfach verwütscht- hei het de glachet

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja im Pur im Seedam Plaza- eifach nur dekadent Freu mic mega- het eini vo euch na en Idee was mer am Tag düre bi Rappi umenand na so underneh chan? Alpamare wett ich ned.. *igittfuesspilzalarm*

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, also bi dem schöne wätter würd ich mir es lauschigs plätzli am see sueche



 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 380 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.