Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 551 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ou mann, für so idis hetti also kei nerve *schnaub*! | ||
| ||
dia nicht registriert am 26.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, han ihn scho so wiit | ||
dia nicht registriert am 26.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey supi, das freut mi für di!!! | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, hehe ja ich känn ihn ja, er chan amigs nöd nei säge zu schöne ferie! er hät ebe gmeint, es seig chli tüür, dänn hani extra bime reiseverastalter e offerte igholt, die händ für zwei wuche dubai und mauritius 14'000 EUR welle!!!! dänn hani ihm das witer gschickt und gfrögt, ob er mis agebot immer no tüür findet | ||
dia nicht registriert am 26.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo, gang au lieber als Kund dört ane, als dass ich dört müesst schaffe. Dr ganz Daag inere Halle mit so vill Lüt, nei DANKE!! | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ja vor allem sind die lüüt det dänn so nervig wie dini chunde am schalter | ||
dia nicht registriert am 26.01.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) öööhhhhhhhhh, schlimm! | ||
bellastella ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Maaaan DRÜ Stund Stromusfall, wer glaubt denn das??????? | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, ja das glaubi gern! ich hett d'kunde im reisebüro amigs au chönne erwürge, wobi ich ja nur die gha han, wo reklamiert händ und das sind die obermüehsam gsi | ||
1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 551 .. 720 |