Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 551 .. 720
nimbini  am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ou mann, für so idis hetti also kei nerve *schnaub*!

oh freu mich uf de fiirabig, gönd ad fespo hüt go katalögli sammle



dia

nicht registriert

am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Oh toll, ich wünsch dir vill Glück bim überzüge vo dim Maa, dass es doch no Mauritius und Dubai wird...
Bi alle andere Ständ ziehsch ihn ewäg!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, han ihn scho so wiit es gaht eigentlich nur no drum, es hotel uf mauritius uszueche, juhuuuu! de flug hani scho provisorisch reserviert bis morn



dia

nicht registriert

am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey supi, das freut mi für di!!!
Denn het doch nid so vill überzügigskraft brucht...
Ohh, dä wärdet ihr sicher e schöns hotel finde!
Und s Feeling an sonere Mäss isch eifach toll. FERIE!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hehe ja ich känn ihn ja, er chan amigs nöd nei säge zu schöne ferie! er hät ebe gmeint, es seig chli tüür, dänn hani extra bime reiseverastalter e offerte igholt, die händ für zwei wuche dubai und mauritius 14'000 EUR welle!!!! dänn hani ihm das witer gschickt und gfrögt, ob er mis agebot immer no tüür findet und dänn hät er wohl gmerkt, dass mir billiger nüme uf mauritus chömed... han au scho drü hotels im aug, aber möcht mal hüt no en spezialist fröge, welles de schönsti beach isch... wil ebe an en langzogene strand....

ja ich gange mega gern ad fespo! wobi, woni det amigs han müesse schaffe, hanis nöd so cool gfunde



dia

nicht registriert

am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo, gang au lieber als Kund dört ane, als dass ich dört müesst schaffe. Dr ganz Daag inere Halle mit so vill Lüt, nei DANKE!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja vor allem sind die lüüt det dänn so nervig wie dini chunde am schalter



dia

nicht registriert

am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

öööhhhhhhhhh, schlimm!
Zum Glück ha ich amigs no Bürodienst, 100% am Schalter haltis ich nid us!!!! Sunst heisst mol in dr 20min. "Postangestellte erwürgte Kunde" oder so ähnlich...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bellastella  am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Maaaan DRÜ Stund Stromusfall, wer glaubt denn das??????? Unds schlimmte: KEI FORUM!!!!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



nimbini  am 26.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ja das glaubi gern! ich hett d'kunde im reisebüro amigs au chönne erwürge, wobi ich ja nur die gha han, wo reklamiert händ und das sind die obermüehsam gsi

@bellastella, aha, hät ganz züri i dem fall wieder strom? also ich hett nüt gäge stromusfall gha, aber altstette häts leider nöd verwütscht....



 1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 551 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.