Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 192 .. 382 383 384 385 386 .. 553 .. 720
angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Guete morge @all!

@angiyves
Ich bi gestert zoobe am halb 7ni bi dir verbi glofe, bi ins klingeli go ässe... Ihr händ e schöns fasnachtsfänster!

Ich wünsch euch allene e schnälle fritig, dass gli wucheänd wird! Bi mir gohts bis am 6i...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Morgeeeeeeeee

Oh, Danke- wärsch doch inecho- sinn grad am fire gsi , darum die vile Lüt.
Denn schaffe mir zämme bis am 6i bi vo 13.30-18.00 am Start!
Hey, nekscht Wuche isch Hochzitsmäss!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves

Ha mi denn doch nid getraut, wills so vill Lüt ka het...
Bi mir irgendwie blöd vor ko, bi dene ville Lüt als dia vom Forum vorzstelle...
Aber e anders mol kum ich gärn! Seht sehr schön us! Sit wenn gits dä Träff? Isch mir vorhär nie ufgfalle...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves

Ha mi denn doch nid getraut, wills so vill Lüt ka het...
Bi mir irgendwie blöd vor ko, bi dene ville Lüt als dia vom Forum vorzstelle...
Aber e anders mol kum ich gärn! Seht sehr schön us! Sit wenn gits dä Träff? Isch mir vorhär nie ufgfalle...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hihi, das verstandi- sinn au vili hochi 'Tier' dört gsi (vom ED)... Also an dr Untere Räbgass simmer gescht genau 1 Joor! Geh duets uns aber sit fascht 11 Joor.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Ah jä scho 11 Joor?
Was muesch denn do für e Usbildig ha? Finds e tolli Sach, dass me de Kinder/Teenager so öbbis bietet. Ha eure Plan dusse gseh, ihr machet jo mega villi tolli Sache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Ah jä scho 11 Joor?
Was muesch denn do für e Usbildig ha? Finds e tolli Sach, dass me de Kinder/Teenager so öbbis bietet. Ha eure Plan dusse gseh, ihr machet jo mega villi tolli Sache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo mir sinn vorhär 10 Joor an dr Müllheimerstross gsi.
Ich ha de Bachelor in Sozielpädagogik. Aber in andere Jugis hets au Lüt mit andere Usbildige.
Es isch würkli e sehr tolle Job!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buenos dias señoritas

ou mann, bin ich müed! aber zum glück muess ich hüt nur bis am eis! mir händ hüt wiehnachtsevent vom gschäft us (ja ja ich weiss, isch chli spat), aber euses team hät sich da abgränzt, mir gönd nöd! aber wänn alli am eis a de event gönd, dänn gönd mir eifach hei sprich ich gange go pöschtele und is fitness und dänn machi mir en gmüetliche abig @home, herrlich....

d'mess geschter isch solala gsi, es hät halt immer weniger ussteller, chans au verstah bi dene stand-priise.... wettbwerb gits nüme soviel wie au scho, die werded immer gitziger! ich bin bi mine mauritius-plän bliebe (obwohl ich au sehr gern wieder mal würdi uf safari gah)... aber min maa schwankt jetzt wieder! aaaarrrrgggghhh wieso wüssed manne nie, was sie wänd? huere müehsam... jetzt isch er cho, er würdi lieber erscht nach sine prüefige id ferie, dänn frögi, wohi und er seit, ja chasch du entscheide und dänn sägi ja zu dere jahreszyt chasch europa und usa mache und usa simer grad gsi und gang ich ja im september nomal.... ouuuu mann, huere müehsam! jä nu, er gaht jetzt nomal über d'büecher wäge sine ferietäg und sine projekt im büro und git mer bscheid... de flug isch no bis hüt abig reserviert..... wobi, han mich glich nonig entschiede, i welles hotel mir sölled, villicht mached mer dänn 5 nächt da und 5 nächt det....

@angiyves, wow hut ab, super usbildig häsch! ich will die momentan grad mim brüeder ahänke, das würdi total zu ihm passe, aber isch no chli hin- und hergrisse....

lg nimbini



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
buenos dias señoritas

ou mann, bin ich müed! aber zum glück muess ich hüt nur bis am eis! mir händ hüt wiehnachtsevent vom gschäft us (ja ja ich weiss, isch chli spat), aber euses team hät sich da abgränzt, mir gönd nöd! aber wänn alli am eis a de event gönd, dänn gönd mir eifach hei sprich ich gange go pöschtele und is fitness und dänn machi mir en gmüetliche abig @home, herrlich....

d'mess geschter isch solala gsi, es hät halt immer weniger ussteller, chans au verstah bi dene stand-priise.... wettbwerb gits nüme soviel wie au scho, die werded immer gitziger! ich bin bi mine mauritius-plän bliebe (obwohl ich au sehr gern wieder mal würdi uf safari gah)... aber min maa schwankt jetzt wieder! aaaarrrrgggghhh wieso wüssed manne nie, was sie wänd? huere müehsam... jetzt isch er cho, er würdi lieber erscht nach sine prüefige id ferie, dänn frögi, wohi und er seit, ja chasch du entscheide und dänn sägi ja zu dere jahreszyt chasch europa und usa mache und usa simer grad gsi und gang ich ja im september nomal.... ouuuu mann, huere müehsam! jä nu, er gaht jetzt nomal über d'büecher wäge sine ferietäg und sine projekt im büro und git mer bscheid... de flug isch no bis hüt abig reserviert..... wobi, han mich glich nonig entschiede, i welles hotel mir sölled, villicht mached mer dänn 5 nächt da und 5 nächt det....

@angiyves, wow hut ab, super usbildig häsch! ich will die momentan grad mim brüeder ahänke, das würdi total zu ihm passe, aber isch no chli hin- und hergrisse....

lg nimbini

Haha, wenn Du Fürobe hesch, fang ich a mit schaffe

Hmm, das isch jo blöd wäg Dine Ferieplän! Hoff dass är hüt Obe gueti Neuigkeite het!!!

Was het denn Di Brueder für Bruefsvorstellige? Wie alt isch är denn?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, hihi würklich? ja guet, defür hettisch du hüt morge chönne usschlafe, aber ich glaube, du bisch eifach zu forumsüchtig

ja isch chli doof wäge de ferie, aber isch wieder mal typisch maa *seufz*

min brüeder isch 36i und isch sich grad am neuorientiere, er hät e umschuelig müesse mache, wil er diskus hernie (oder wie meh das schriebt) hät... und er htä dänn mal es praktikum ime jugi gmacht und das hät ihm so guet gfalle... und darum dänk ich, würd das no zu ihm pässle!



dia

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Mir hän morn au unser Wiehnachtsässe. Und das isch relativ früeh! Normalerwies hän mir erst im März... Aber mir gön

Uhhh die Männer wieder... Hoffentlich ka di Maa sich gli entscheide was er will!! 2x in d USA willsch jo au nid unbedingt im gliche Joor, gäll?! Au wenn de e Ami-Fan bisch!

@angiyves
Tolli Usbildig, isch sicher sehr interessant!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Be eigentli höt gar ned im Forum, aber mer esch grad in Senn cho, dass mer jo no es Träffe müend organisiere


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 192 .. 382 383 384 385 386 .. 553 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.