Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 193 .. 383 384 385 386 387 .. 554 .. 720
angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, hihi würklich? ja guet, defür hettisch du hüt morge chönne usschlafe, aber ich glaube, du bisch eifach zu forumsüchtig

ja isch chli doof wäge de ferie, aber isch wieder mal typisch maa *seufz*

min brüeder isch 36i und isch sich grad am neuorientiere, er hät e umschuelig müesse mache, wil er diskus hernie (oder wie meh das schriebt) hät... und er htä dänn mal es praktikum ime jugi gmacht und das hät ihm so guet gfalle... und darum dänk ich, würd das no zu ihm pässle!

Oje, wenni das jetzt schrib, schüttlisch de Kopf : Ich bi kurz nach de halb 6e scho ufem Velo gsi und mach denn 2h Sport und lig denn so bis am 11i im Bett und lueg TV und bi chli im Internet- mach ich immer so . Miesst eh friehner ufstoh wäg de Hünd aber das übernimmt, wenn i Sport mach, mi Schatz!

Jo, denn würds würkli passe! Ka me jo au bruefsbegleitend studiere!

haha, mine isch ame au chli speziell

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Tolli Usbildig, isch sicher sehr interessant!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo, nit alles

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hehe gits i dem fall nomal so pickti firmene, nöd suuber, oder?! hät doch nüt meh mit wiehnachtsässe ztue! bi eus würdeds ebe uf bern gah und dänn hani gseit, das stinkt mer und drum gangi nöd, aber ebe, euses ganze team gaht nöd

ja wäge de ferie, eigetnlich wärs ja dänn scho s'dritte mal, mir sind ja am neujahr scho gsi und es langed dänn im september wieder und ich will jetzt eifach im früehlig as meer chli go usspanne! mann müüüüüehsam, han geschter dänkt, ich han ihn sowiit und hüt tuet er wieder kompliziert... und da heissts immer, mir fraue seiged kompliziert *seufz* debi weiss ich immer genau, was ich will und eusi jahres-ferieplanig wär scho abgschlosse, wänns nach mir würdi gah

@proeschu, was bisch eigentlich gar nöd im forum geili ussag, bisch ja glich am stöbere, hihi! yep, mir müend eusi gschwüsterti no verkupple mitenand, aber ich glaube, das muess no en momänt warte, er muess jetzt zerscht mal wüsse, wies brueflich söll witergah und dänn chömers thema fraue wieder ufnäh



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Fraue, händ Ihr scho was vo däne Hüser ghört vom schwedische Möbelhus (Angi het glernt )?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow angiyves, du bisch ja THE MACHINE!!!! ich würd glaubs dänn eher bis am 8i schlafe und dänn ufstah und dänn zwei stund ufs velo

ja gäll, ich finde ebe au, es würdi zu ihm passe, er isch au sehr en soziale und en geduldige und chans guet mit de junge, er hät au verständnis, das findi no passend! ja er muess jetzt echt luege, isch ja au nüme de jüngscht



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves, äh nö? was für hüüser? so fertig-hüüser?!



dia

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Nöö was isch mit dene? Sind die zum sälber zäme bastle??

@nimbini
Stimmt, mir FRAUE sind gar nid so kompliziert! Das sind d Männer, die sind no vill schwieriger. Ich ha ebe au so eine deheim...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@angiyves, äh nö? was für hüüser? so fertig-hüüser?!

Jo genau!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Nöö was isch mit dene? Sind die zum sälber zäme bastle??

@nimbini
Stimmt, mir FRAUE sind gar nid so kompliziert! Das sind d Männer, die sind no vill schwieriger. Ich ha ebe au so eine deheim...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Neeeeei, MIR doch nit!!! MIR und kompliziert?! Wenn????

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
wow angiyves, du bisch ja THE MACHINE!!!! ich würd glaubs dänn eher bis am 8i schlafe und dänn ufstah und dänn zwei stund ufs velo

ja gäll, ich finde ebe au, es würdi zu ihm passe, er isch au sehr en soziale und en geduldige und chans guet mit de junge, er hät au verständnis, das findi no passend! ja er muess jetzt echt luege, isch ja au nüme de jüngscht

Weisch, mir stönd immer am 6i uf und gönn mit de Hünd- denn ka ich nit eifach bis am 8i schlofe! Darum machi denn scho Sport und denn wird chillt denn kani schön gmietlich denn no kurz mit de Hünd go und denn chli Hushalt mache

Jo, das tönt nach guete Vorussetzige!!! Während mim Studium hets viel in sim Alter ka!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 193 .. 383 384 385 386 387 .. 554 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.