Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 194 .. 385 386 387 388 389 .. 555 .. 720
angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
guet ich bin halt gar nöd de fan vom grosse schwedische irichtigshuus, für mich gits kein schlimmere lade als de

Jo also gärn gangi dört au nit ane... ich gang am Liebste in Fly oder wie d Dia seit In..io. Aber grad so schwarzi regalsache findi im Schwedische ok... Mir hänn d Dvd-Regal und die dünne Schuehkäschtli vo dört und e rise Platteregal für die wenige Platte vo mim Schatz... är stoht ebe uf schwarzi Möbel...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
Hey Girls, ich gange wahrschindlich das jahr mal mini ersti Städtereis go mache und zwar (hend ja letzthin scho drüber diskutiert aber ich gfinde die Stadt mega spannend) LONDON.
Mini Sis zahlt mir alles vorus und ich zahl ihre ab- sie freut sich das ich mit chume (sie isch scho 3x gsi) und ich chan au endlich mal mitrede. London het mich scho immer faszniert- ned wege shopping- sondern ich will ich ALLES wett go aluege

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Cooool- wenn gosch? Vilicht gömer jo zur gliche Zit. freufreu

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, uh nei, mir gfallt nöd emal deko det, brrrrr! mis lieblingsmöbel- und dekohuus gits leider nöd i de schwiz! aber relativ nöch vo eu baaaasler beppis im elsass....

@livipivi, jö das freut mich für dich ! aber london ?! du weisch doch, was ich vo london halte .... gaaaar nöd mini lieblingsstadt und es stinkt mer jetzt scho, ändi februar e ganzi wuche det abzhänge *seufz*

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi

Hey mega toll!! Ich gang au vom 16-19 August!
Im Momänt gits super Agebot uf ebookers.ch bis ändi Januar. D hotel bis zu 50%. Mir zahle jetzt für e Flug und 3 Nächt imene 5* Hotel 500.- pro Person.

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Angieyves- hend na ned buecht- ziemlich sicher im Juni oder so. Wenn gahsch denn du?

nimbini- jaaa ich weiss, aber es isch echt die Stadt in Europa wo mich grad am meiste zeuklet. Freu mich riesig- mini Sis hets mir überlah wo ane und ich ha sofort London gwünscht. Uuuuu weisch wie cool 1 Woche- ich bin niedisch Mini Sis und ich sind ebe beidi ähnlich und das isch super- Museeumbsüech und so- das chani ned mit mim Maa mache oder au mal is Balett- für das hani mini Sis

Dia: ich bin au en SchwedischesMöbelhuus-Junkie- klar ned alles- aber gopf det find ich immer Züg woni wott- drum gangi fast nie

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah ja und dia- danke für de input für eBookers- gibes grad de sis düre

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, aber musee gits au in paris gnueg und isch e wunderschöni stadt! wobi min favorit in europa, woni bis jetzt gseh han, isch eigentlich rom! meeeeega......



livipivi

nicht registriert

am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wär au e option gsi- aber du- ich mues mich ja steigere chöne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Wasi no ha welle froge: wie chonnsch du eigentli zomene iPad2????

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hehe ok, das häsch jetzt schön gseit! und glaub mer, nach london chasch dich NUR no steigere



 1 .. 194 .. 385 386 387 388 389 .. 555 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.