Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 381 .. 720 | ||
Schnubel nicht registriert am 19.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nimbini: Liebe Grüsse Schnubel «~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~» | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 19.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) De ganz Sa und So??? Ne da isch ja langwielig Sind z vierte unterwegs- bruche echli Aktion, söss chum ich Hummlä über im A.... | ||
nimbini am 19.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, dänn gahsch halt chli go jogge oder ihr gönd go pedalo fahre, dänn häsch au bewegig! oder ihr gönd go paintball spiele, hehe! das isch au no i de nöchi..... wieso sind ihr nöd letscht wuche gange? det isch no seenachtsfäscht gsi irgendwo i de umgäbig... in lache glaubi! oder ihr gönd go wandere... vo einere stadt zur andere | ||
livipivi nicht registriert am 19.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Ja paintball hend mir scho es paar mal gspielt- aber ich glaub das wär echt z heiss... | ||
nimbini am 19.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, wääääähhh ich hasse wandere.... vor allem bi 34 grad (sueche wieder s'smiley mit de tüüfelshörnli)...... hm jaaaa s'ässe isch sicher mega fein! mir händ no en brunch-guetschii vom seedamm plaza, freu mich scho zum de ilöse.... | ||
livipivi nicht registriert am 19.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja freu dich druf- s Pur isch eifach .... unvergliechlich. Mer het es richtigs Erlebniss mit Gstronomie. Sie koched perfekt und richtet richtig super a und sie bediened eim, lesed eim jede Wunsch vo de Auge ab... und d KArte, da findsch jetzt Esse wo eifach HAmmer speziell und mega fein isch. | ||
livipivi nicht registriert am 19.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) PS ich wandere mega gern Ja okay, ned grad bi 34 Grad, aber söss scho | ||
dia nicht registriert am 21.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hallo Mädels!! | ||
Schlumpf79 am 21.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Wow, Dia, das het de super usgeh!!!Nüd Chendrgeburtstag! Isch super dass fast all Gäst in Pink cho send-isch secher es Gaudi gsi! | ||
Stella83 nicht registriert am 21.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Sooo geil. . also wenn wieder so e Party machsch chum i au | ||
1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 381 .. 720 |