Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 381 .. 720
Schnubel

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)



nimbini:
hahaaaa mini arbeitskollege händ au welle übere eis go hole und min chef seit dänn amigs "nei das isch mega fies, d'nimbini dörf doch nöd"... und dänn dörfed alli nöd gah wäge mir, hahahaaa (schad gits keis smiley mit tüüfelshörnli)..... wobi ich han gseit, mir chönd glich gah, ich chan ja chli dumm schnure.....

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

De ganz Sa und So??? Ne da isch ja langwielig Sind z vierte unterwegs- bruche echli Aktion, söss chum ich Hummlä über im A....

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, dänn gahsch halt chli go jogge oder ihr gönd go pedalo fahre, dänn häsch au bewegig! oder ihr gönd go paintball spiele, hehe! das isch au no i de nöchi..... wieso sind ihr nöd letscht wuche gange? det isch no seenachtsfäscht gsi irgendwo i de umgäbig... in lache glaubi! oder ihr gönd go wandere... vo einere stadt zur andere



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ja paintball hend mir scho es paar mal gspielt- aber ich glaub das wär echt z heiss...
Mir mached jetzt ziemlich sicher en Wanderig. Mal luege...

Jaaaa mir hend das Afangs Jahr reserviert- het doch niemert a es Seenachtsfescht denkt. Vor allem am Abig sind mir e im Pur am ESSEEEEEEEEEE! Leckaaaa!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, wääääähhh ich hasse wandere.... vor allem bi 34 grad (sueche wieder s'smiley mit de tüüfelshörnli)...... hm jaaaa s'ässe isch sicher mega fein! mir händ no en brunch-guetschii vom seedamm plaza, freu mich scho zum de ilöse....



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja freu dich druf- s Pur isch eifach .... unvergliechlich. Mer het es richtigs Erlebniss mit Gstronomie. Sie koched perfekt und richtet richtig super a und sie bediened eim, lesed eim jede Wunsch vo de Auge ab... und d KArte, da findsch jetzt Esse wo eifach HAmmer speziell und mega fein isch.
Hend ihr denn fürs Pur en Guetschii oder dörfed ihr wähle? Het ja drü Restis, en Japaner und en Italiener hets au na...

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 19.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PS ich wandere mega gern Ja okay, ned grad bi 34 Grad, aber söss scho

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Mädels!!

Meine Pink Party ist leider schon wieder vorbei, es war ein super Abend.
Es gab Bowle, Chili con carne mit Mais Chips und ein tolles Dessertbufett (mit einer Pinker Torte!)
Wie versprochen zeige ich euch ein paar Fotos von der Tischdeko (irgendwie sah sie aus, wie an einer Kindergeburtstagsfest) und von mir (Kleid, Uhr, Nägel, Flip Flops, Ohrringe, Blume im Haar = alles in Pink)

Meine Gäste kamen auch fast alle in Pink, es sah super aus! Aber von ihnen möchte ich keine Bilder posten...









Lg, dia




....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow, Dia, das het de super usgeh!!!Nüd Chendrgeburtstag! Isch super dass fast all Gäst in Pink cho send-isch secher es Gaudi gsi!



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Stella83

nicht registriert

am 21.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Sooo geil. . also wenn wieder so e Party machsch chum i au

Nachträglich na alles Gueti zum Geburtstag. Häsch super usgseh


Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 381 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.