Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 558 .. 720
angiyves  am 27.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
viel Spass und zeigsch üs denn bitte s ERgebnis

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Ui, das wird no lang go! Hänn erscht alli Käschtli blau agsprayt und e Palme drufg airbrusht. Jetzt miemer no bi jedem uns als Strichmännli drufmole...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Morgeeeeeee zämme

Händr e scheens weekend ka? Was händr denn agstellt? Mir hänn schön brav an de Iladige ummegmolt. Juhuu, nekscht weekend isch Hochzitsmäss

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guata Morga

Miar hen dr ganz Samstig an üserem Fasnachtswaga baut. wird dia nögschta drei Sämstig au no so witer goh.

Gester hen min Schatz und i üseri STD-Karta fertig bastlet.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri:
Guata Morga

Miar hen dr ganz Samstig an üserem Fasnachtswaga baut. wird dia nögschta drei Sämstig au no so witer goh.

Gester hen min Schatz und i üseri STD-Karta fertig bastlet.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Ooooh, so flissig?! Cool! Vo wo bisch Du- resp. wenn foht bi Eu d Fasnacht a? Bi gspannt uf Euri Karte!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge Zäme

Jö Angi, händ er sie scho fertig gmacht?
Mer händ met de HP agfange... Esch aso no blöd, alli Bilder passe ned so guet is Layout. Haha, jetz münd mer halt no go neui mache...

I be am Sa am Bruttreff in Thun gsie. Es esch luschtig gsie, mer händ eus alles chli zeiget wo mer scho hend und viel glachet und gschwätzt. Zudem hani liebi netti und luschtigi Brütlis kenneglehrt!

Am Fritig hani mis Kleid gfunde eifach wunderschön
Und am Fritigobe send mer am Konzert gsie vo de Jungs wo ade Trauig werde singe (locolove heissets). Das esch au suuuper gsie!

Also es perfekts Weekend :)

Wünsche allne en guete und vor allem motivierte Start id Wuche


°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Guete Morge Zäme

Jö Angi, händ er sie scho fertig gmacht?
Mer händ met de HP agfange... Esch aso no blöd, alli Bilder passe ned so guet is Layout. Haha, jetz münd mer halt no go neui mache...

I be am Sa am Bruttreff in Thun gsie. Es esch luschtig gsie, mer händ eus alles chli zeiget wo mer scho hend und viel glachet und gschwätzt. Zudem hani liebi netti und luschtigi Brütlis kenneglehrt!

Am Fritig hani mis Kleid gfunde eifach wunderschön
Und am Fritigobe send mer am Konzert gsie vo de Jungs wo ade Trauig werde singe (locolove heissets). Das esch au suuuper gsie!

Also es perfekts Weekend :)

Wünsche allne en guete und vor allem motivierte Start id Wuche


°°°22. September 2012°°°


Nei, si sinn noni fertig. Alli sinn sco blau agsprayt, ich ha goldigi Ring un d e Flies kauft und uf 4ne sinn d Männli scho druf zeichnet. Jetzt no die andere 4, denn inne wis aspraye, M&Ms ind Säckli, Flies dri, d Iladig für dri no mache, zämmebaue, Briefmarke und deeeeeenn simer fertig . Also säge mers mol so: mir sinn dra

Stimmt, de Brutträff isch jo gsi! Isch sicher luschtig gsi, e Hufe mit schnatternde Brütlis

Dis Kleid isch sooooooo schön! ich finds de Hammer!!! Ha zerscht dänkt, es ka gar nit besser si, als das vo Dim Azeigebild.

Hey cool, au mol spannend die Bnd mol so live gseh...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



saerli  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Ich finds au sooooo schön, es passt eifach perfekt zu mer :) I hoffe i bechume no es bessers Bild. Da woni ufeglade ha gseht mer ned so guet wies würklich esch. Und wenn mim Schatz de Azug goht wo er gseh het, denn esch alles super!

Läck er händ ja en ufwendigi und vorallem grossi Iladig :) Eusi wird schlicht und eifach grafisch bearbeitet und druckt. I he ned so dGeduld zum bastle. Finds aber super, dass so viel sich so Müeh gänd und ganz en persönlichi Iladig mached.

dBand esch super. De Backroundsänger esch e Kolleg vo mer. Sie mached so richtigi gute Laune Musig und seinte Lied lauft jetz sogar scho i villne Radiostatione.


°°°22. September 2012°°°



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Danke Ich finds au sooooo schön, es passt eifach perfekt zu mer :) I hoffe i bechume no es bessers Bild. Da woni ufeglade ha gseht mer ned so guet wies würklich esch. Und wenn mim Schatz de Azug goht wo er gseh het, denn esch alles super!

Läck er händ ja en ufwendigi und vorallem grossi Iladig :) Eusi wird schlicht und eifach grafisch bearbeitet und druckt. I he ned so dGeduld zum bastle. Finds aber super, dass so viel sich so Müeh gänd und ganz en persönlichi Iladig mached.

dBand esch super. De Backroundsänger esch e Kolleg vo mer. Sie mached so richtigi gute Laune Musig und seinte Lied lauft jetz sogar scho i villne Radiostatione.


°°°22. September 2012°°°


Ou jä, nomol e Bild Was wird Di Schatz füre Azug ha? Was machsch mit Dine Hoor? Juhuuu, ich garn morn zum Coiffeur (isch mir grad in Sinn cho vowäge Frisur und so )

Jo si sinn scho zimli ufwändig aber es sinn jo nur 8 Haha, also eigentli isches ufwändig für mi Schatz ich ka nit so guet zeichne. ich ha d Ideee und är zeichnet Mir mache denn eii mehr für uns als Adänke Aber mit de M&Ms seh ichs noni so sinn jo viel zviel

Oh, das isch jo toll wennd au no öper us dr band kennsch!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



bergeri  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves: Jo min GG und mi hets packt und miar hen alli fertig gmacht si sin in der Bildersammlig Iladigskarta dina. chasch go luaga.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



angiyves  am 30.01.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri:
@Angiyves: Jo min GG und mi hets packt und miar hen alli fertig gmacht si sin in der Bildersammlig Iladigskarta dina. chasch go luaga.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Die Rote- gäll? Sinn sehr romantisch

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 558 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.